Beide.Schilder en laat drogen. Doe ik weer andere dingen tussen door.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:50 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Wordt dit weer ene schilderdag of heb je andere planne voor vandaag ?
normaal is het omgekeerdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:03 schreef nokwanda het volgende:
(shit..... ik wil gewoon maat 36 aan kunnen. 34 is toch wel de limit. Moet gewoon aankomen)
Meestal ja. Maar weet je wat!! Ik ruil em niet en ik zorg gewoon dat ik zoveel aankom dat ie strak zit.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meestal ja. Maar weet je wat!! Ik ruil em niet en ik zorg gewoon dat ik zoveel aankom dat ie strak zit.
En nu ben ik weg![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]goed streven !
Maar kan je er dan niet beter ene 2e broek bijhalen (of een tijdelijke extra naad))?
1 voor nu en 1 om naartoe te leven.
Als je wel een nieuw pakje hebt maar je bent (nog) niet blij met hoe hij zit is dat zo'n domper.
Ga jij nog iets leuks doen vandaag. Of heb je al iets leuks gedaan. jouw kotertjes hebben ook al vrij, toch.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]goed streven !
Maar kan je er dan niet beter ene 2e broek bijhalen (of een tijdelijke extra naad))?
1 voor nu en 1 om naartoe te leven.
Als je wel een nieuw pakje hebt maar je bent (nog) niet blij met hoe hij zit is dat zo'n domper.
Nou kindjes zijn eigenlijk moe van het weekend bij oma. (oma houdt ze zo lang mogelijk op en maakt ze om 06.00 al wakker... ja ja.. in haar huis wordne niet de kinderen als eerste wakker, maar de volwassene ).quote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga jij nog iets leuks doen vandaag. Of heb je al iets leuks gedaan. jouw kotertjes hebben ook al vrij, toch.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
het nokwanda en mirage topic :d
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef Mirage het volgende:
morgen echter gaan we naar een grote speeltuin waar ze echt een hele poos lekker rond kunnne dwarrelen.
Er zijn hutten gemaakt van boomstammen, watertjes waar ze overheen kunnen via houten wiebeltrapjes met alleen een "touw" als leuning.
Een boel zand.. een boel gaten...
waarschijnlijk zal ik 's avonds de broekzakken tig keer na moeten kijken of er geen stenen / diertjes (pissebedden bv !) de wasmachine in mee gaan.
en bij deze ook het jouwequote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
het nokwanda en mirage topic :d
niet door Baaj. Voor mij hoor je absoluut al lang bij het meubilairquote:
Je kan je ook vereerd voelen en het zien als dat je er gewoon vanzelfsprekend bij wordt gerekend.quote:
precies !quote:Op maandag 11 juli 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
niet door Baaj. Voor mij hoor je absoluut al lang bij het meubilair![]()
belg/nederlander...... om het even.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:34 schreef UncleScorp het volgende:
Ik d8 al omdat ik belg ben
ow een stukje antiek meubilair
Ah, idd je bent er weer...quote:Op maandag 11 juli 2005 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Mirage.... Muziek allemaal gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |