Nou, mijn ouders hadden ook een idee en hebben me dus naar de doktor gestuurd (paar dagjes terug). Ik kreeg (zoals verwacht) benzoylperoxide mee. Nou dan probeer ik dat eerst wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef loecje het volgende:
dat heb ik ook vaak met dat soort middeltjes. het lijkt te werken en tijdje later is alles weer terug en begint de zoektoch weer opnieuw.
http://www.thebodyshop.nl/lijnen/tea-tree.aspx de online shop
Geldt voor mij hetzelfde. Kreeg er een vette huid van en hoewel ik normaal gesproken niet echt een (heel) onzuivere huid heb, leek het wel alsof ik van die dag-/nachtcrème juíst puistjes en rode vlekken kreeg. Ik gebruik nu alleen de scrubcrème (die ik overigens wél erg fijn vind!) of smeer zo nu en dan 's avonds de droge plekjes op het gezicht met de crème in.quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou ja, ik heb weleens gehoord dat als je het te vettig houdt, je huid weer sneller dicht gaat waardoor de ontsteking er niet "uit kan" en juist onder de huid blijft zitten in plaats van dat het geneest. Bij mezelf had ik ook wel het idee dat het inderdaad dat effect had. Daarnaast voelde mijn huid heel lang na het insmeren nog steeds vettig aan en dat vond ik gewoon niet fijn. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk.
super, maar zou je je foto's in het vervolg willen verkleinen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef FreeYa het volgende:
oude verpakking geheel zien? Dat kan vanaf nu ! Speciaal door mij gemaakt! Voor liefhebber!
[ afbeelding ]
Ik giet mijn flesje al jaren over in een pompflacon van Vichy (normaderm). Heel handigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Vandaag de dag- en nachtcreme gekocht. Was opzoek naar een vervanger voor de Etos eigenmerk dagcreme die ik gebruikte en deze bevalt tot nu toe (1x smeren) prima en is nog goedkoper ook. Vind de geur wel lekker.![]()
Heb de wasgel niet gekocht. De glazen verpakking hield me tegen. Ben bang dat ik die uit mijn handen laat vallen.Misschien toch morgen toch maar ff halen.
Overgieten, zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik giet mijn flesje al jaren over in een pompflacon van Vichy (normaderm). Heel handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |