Liegebeestquote:Op maandag 11 juli 2005 09:29 schreef Copycat het volgende:
En nu moet ik ook nog aardig gaan doen aan de telefoon ivm een interviewtje...
Fake smile en bellen maar.
Zo'n smile heeft weinig nut, of heb je ook beeld?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:29 schreef Copycat het volgende:
En nu moet ik ook nog aardig gaan doen aan de telefoon ivm een interviewtje...
Fake smile en bellen maar.
Nee hoor, een glimlach 'hoor' je door de telefoon. Zeker nooit in de callcenterwereld gewerkt?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:31 schreef Pheno het volgende:
Zo'n smile heeft weinig nut, of heb je ook beeld?
Hoor je ook dat het fake is?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, een glimlach 'hoor' je door de telefoon. Zeker nooit in de callcenterwereld gewerkt?![]()
ja..... Ik wel tenminste, en ik werk al vijf jaar op callcentre's...quote:
Nee, ik heb 3 jaar lang Duitsers aan de lijn gehadquote:Op maandag 11 juli 2005 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, een glimlach 'hoor' je door de telefoon. Zeker nooit in de callcenterwereld gewerkt?![]()
Oh jee, zo'n oudje die niet meer kan komen.....quote:
iieeeuw, ik ben echt allergisch voor dat gefake.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ja..... Ik wel tenminste, en ik werk al vijf jaar op callcentre's...
Goedemorgen,
ik fake ook een goede bui, ik ben dood moe, druk weekend gehad, en ik ben niet eens uitgerust ( ik lijk wel oud )
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:52 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, zo'n oudje die niet meer kan komen.....![]()
Ja, maar dat maakt jou dan ook een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 juli 2005 09:51 schreef zwaaibaai het volgende:
ja..... Ik wel tenminste, en ik werk al vijf jaar op callcentre's...
Kan het niet vinden in de Van Dale....die lui lopen ook achter zegquote:Op maandag 11 juli 2005 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat je even het verschil tussen een fake lach en een fake orgasme moet opzoeken...![]()
quote:
* Moonah heeft 6 weken vakantie...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nu al geen zin in zijn werk....![]()
* Copycat sluit zich daar volmondig bij aanquote:Op maandag 11 juli 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nu al geen zin in zijn werk....![]()
Hup, faken jij!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
* Copycat sluit zich daar volmondig bij aan.
Leraresquote:
Wrijf het maar even in...quote:
Ja, dat had ik wel gelezen,maar ik mag daar niet slowchatten.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wrijf het maar even in...
Ik had trouwens in een ander topic aan je gevraagd of je geen zin had in een 'maak een verwilderde tuin weer toonbaar'-projectje, maar dáár reageer je natuurlijk wijselijk niet op.
Moonah met hark in mijn tuin:![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:10 schreef Moonah het volgende:
Ik wil best in je hangmat komen liggen en je van adviezen voorzien hoor.![]()
En wie gaat de brandnetels doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:13 schreef Copycat het volgende:
Miujn buurvrouw gaat wel vandaag of morgen mijn heg voor () snoeien... en mijn buurman zal eerdaags de heg achter wel onder handen nemen... gedreven door ergernis over mijn 'lamagroeiuh' houding.
quote:
Effe Jelle bellen?quote:
Holidayquote:Op maandag 11 juli 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Nee...
Heb dit weekend geen zak beleefd, of je moet een kinderverjaardag boeiend vinden...
Zaterdag wel een heel mooie biografie over Billie Holiday gekocht, maar of dat nu zo enerverend voor jou is, betwijfel ik.
quote:
Ik ga maar wat online bestellingen doen, ik heb welgeteld 0 cursisten vandaag.quote:
Ik ook niet, tenzij gastheer spelen op een bedrijfsfeestje wel boeiend is, maar dat was het dus niet. En zondag bij mijn ouders in de tuin...quote:
quote:
Tijdens onze 'date' droeg ie wel een roze overhemd... maar hij is toch echt geen gay... denkt ie zelf...quote:
Pfffff...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tijdens onze 'date' droeg ie wel een roze overhemd... maar hij is toch echt geen gay... denkt ie zelf...
Ik heb onnoemelijk weinig spannends te vertellen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij gastheer spelen op een bedrijfsfeestje wel boeiend is, maar dat was het dus niet. En zondag bij mijn ouders in de tuin...
Heb jij ze niet dan?
Ik had 'm al vrij snel gezegd dat ik er niet meer dan een (eventuele) platonische vriendschap in zie.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:26 schreef Moonah het volgende:
Pfffff...
Maar hij heeft zich ook niet aan je vergrepen?
dan issie het dus toch.![]()
Luister dan ook meteen naar mij.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
Een man moet wel een vent zijn, geen meis.
Als ik dronken ben, luister ik nergens naarquote:
Wa bende toch ok unne dikke muts...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:
Oh ja... ik was van de week in paniek... bankpasje kwijt... zat nog in mijn laars.
En je woont in een buurt waar je dat nog kan zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 10:39 schreef Copycat het volgende:
En dan heb ik je nog niet eens verteld dat mijn buurvrouw gisteren de autosleutel van mijn leenleasebak kwam afgeven... Die lag al een heel etmaal op de groenbak naast mijn voordeur...
Ik ben een dubbeldikke muts, met oorkleppen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:39 schreef Copycat het volgende:
En dan heb ik je nog niet eens verteld dat mijn buurvrouw gisteren de autosleutel van mijn leenleasebak kwam afgeven... Die lag al een heel etmaal op de groenbak naast mijn voordeur...
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
En je woont in een buurt waar je dat nog kan zijn
En jij denkt echt dat dat nog nooit mis is gegaan? Op een danwel andere wijzequote:
Je verzekering zal dan weinig voor je kunnen betekenen inderdaad.. Het heeft voordelen en nadelen zoiets.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sociale controle ruled in mijn buurtje. En daar was ik gisteren even verdomd blij om!
Heb ik net even een auto kunnen lenen, wordt ie gestolen en geef dan maar eens antwoord op de vraag: "waar is de sleutel". Euh ja... die had ik dus op de groenbak laten liggen, dusseh....
De kat kletst de uren van de werkdag afquote:
Je kunt pas meekleppen als je insider bent. Wij kennen Jelle bv helemaal nietquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef Pheno het volgende:
Je kunt pas meekleppen als je insider bent. Wij kennen Jelle bv helemaal niet
Fakertquote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik ken ook (bijna) alle mensen die hier posten niet... ik veins toch ook interesse?
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:39 schreef Copycat het volgende:
Voeg een roze tuinbroek toe aan je collectie en je bent helemaal hip!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:59 schreef Jumparound het volgende:
roze overhemd, lol
kwam er zaterdag achter dat ik wel verdacht veel zwart aan had
Zwarte sokken, boxer, broek, tshirt, schoenen
Maar ik was wel in een goede bui
Of Parijs. We'll seequote:Op maandag 11 juli 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net de eerste week van augustus vrijgenomen.
Barcelona?
En het was weer lekkerquote:
madrid!!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net de eerste week van augustus vrijgenomen.
Barcelona?
Ik moet hier een poll houdenquote:
te ver, zoals altijdquote:Op maandag 11 juli 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
! FOK MEET ! 23 juli 2005
Het topic staat in WFL, maar ook R&P'ers zijn uitgenodigd.
Nijmegen mag ik over een jaar zeggenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je komt uit het Noorden of Oosten ofzo?
Vandaar dat ik me ook afmeld, weet je iig wat je aan me hebt (niets, zoals de meesten hier niets aan me hebbenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke afstand inderdaad.
Is dat alvast voorspelbaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar dat ik me ook afmeld, weet je iig wat je aan me hebt (niets, zoals de meesten hier niets aan me hebben)
Ik ben liever meteen duidelijkquote:
Omdat ik in Rotterdam woon, en niet in Deventer.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Waarom zijn die meets altijd in Rotterdam en directe omgeving?? Je zal maar uit Deventer komen...
Stemt meequote:
Je kan in ieder geval bij mij blijven logeren...quote:
Ah, geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval bij mij blijven logeren...![]()
* Litpho is voorquote:Op maandag 11 juli 2005 16:26 schreef dawg het volgende:
Hoi. En te ver.
Ik stem Eindhoven de volgende keer.
* meldt!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef dawg het volgende:
Nu Moonah nog, en dan kunnen we een eigen meet houden.
Kijk.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:23 schreef Beach het volgende:
meet???????
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
! FOK MEET ! 23 juli 2005
Het topic staat in WFL, maar ook R&P'ers zijn uitgenodigd.
Ik denk dat jullie samen met Jelle in zijn roze tuinbroek de brandnetels mogen snoeien...quote:Op maandag 11 juli 2005 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk.![]()
Als het goed is heeft Cc al wat bedacht toen ze gisteren lekker lui in haar hangmat lag.
Is dat voor of nadat we gezellig wat gedronken hebben in de kroeg?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie samen met Jelle in zijn roze tuinbroek de brandnetels mogen snoeien...![]()
Zuipen in de kroeg?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:47 schreef Copycat het volgende:
We gaan er een echte meet van maken?![]()
Zoveel slaapplaatsen en gastvrijheid bezit ik nu ook weer niet.
Alhoewel... ik heb wel zoveel brandnetels en onkruid en twee kontjes hoogstaand gras...
You're al welcome! Breng een al dan niet roze tuinbroek, handschoenen, en welk tuingereedschap je ook kunt vinden mee...
... ik vertel niet wat we gaan doen.![]()
Ik ga binnenkort de uitverkoop checken in Ehv. Daarna een terrasje pikken?quote:
Wanneer?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de uitverkoop checken in Ehv. Daarna een terrasje pikken?
Cc huurt maar een heuse tuinman in. Kan ze wellicht verder ook nog lol aan beleven.![]()
check je mailquote:Op maandag 11 juli 2005 23:13 schreef Moonah het volgende:
Ik ga binnenkort de uitverkoop checken in Ehv. Daarna een terrasje pikken?
wittewelwadakost?quote:Cc huurt maar een heuse tuinman in. Kan ze wellicht verder ook nog lol aan beleven.![]()
23 juli dus.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
check je mail. dit weekend lukt niet, daarna wel...
* noteert *quote:Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
23 juli dus.
Terras in Eindhoven, rond 17 uur.
La Folie.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:
Ik loop achter![]()
Cool! Hoogste Tijd/la Folie?
Gezellig.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
* noteert *
Ik sluit me bij dawg aan. Het is al even geleden dat ik voor het laatst in Ehv was, maar volgens mij was daar nog steeds meer dan één terras.
It's a datequote:Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef dawg het volgende:
La Folie.
Lang geleden dat ik daar geweest ben. Was nog in mijn hippietijd.
Dikke mutsen natuurlijkquote:
Ik nietquote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef Moonah het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd wie er nog meer komen opdagen.
Ja, regel het maar ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:36 schreef Litpho het volgende:
Ik zie net dat ik een afspraak heb voor de 23e, maar vermoedelijk is die wel een dagje te verschuiven
ik bedoelde dus net op deze quote te reageren metquote:
ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
En hoe herkennen wij jullie?
Op leeftijd klinkt wel erg bejaard, Moonah! Ik zeg liever ervaren.
Ligt eraan in welke mood ik die dag ben.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
En hoe herkennen wij jullie?
Op leeftijd klinkt wel erg bejaard, Moonah! Ik zeg liever ervaren.
Zeg.quote:
En jij ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef dawg het volgende:
Ik mail je mijn 06 wel,
Waarom niet? Jij was tenslotte van plan om de hele middag te gaan shoppenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg.
Je gaat dan niet de hele middag zitten sjansen he.
Ja, maar Cc shopt mee.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij was tenslotte van plan om de hele middag te gaan shoppen.
Wel komen he. Regel het maar!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij was tenslotte van plan om de hele middag te gaan shoppen.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef dawg het volgende:
Ligt eraan in welke mood ik die dag ben.
Ik mail je mijn 06 wel, kan altijd handig zijn en heb je geen excuus meer.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:41 schreef Moonah het volgende:
Zeg.
Je gaat dan niet de hele middag zitten sjansen he.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:volgens mij is die meet gewoon een verkapte date en is Moonah straks een derde wiel aan een fiets
Hmm, je hebt ons door. Mijn subtiele opbouw om op het laatste moment af te kunnen zeggen was toch te doorzichtig zeker?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:volgens mij is die meet gewoon een verkapte date en is Moonah straks een derde wiel aan een fiets
tut tut, niet nú al afhaken he???quote:Op maandag 11 juli 2005 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hmm, je hebt ons door. Mijn subtiele opbouw om op het laatste moment af te kunnen zeggen was toch te doorzichtig zeker?.
copycat68 at gmail dot com?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
En prima!
[..]
![]()
Ik ga van tevoren toch ook met jou shoppen?
En ik mag geen geld meer aan kleding en andere junk uitgeven... ik moet een auto kopen.
Dus...
Ja jufquote:Op maandag 11 juli 2005 23:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
tut tut, niet nú al afhaken he???
nu zullen we gaan meeten ook.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En Litpho, jij haakt niet af hey.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
zal ik ook dan maar komen om het spul in het gareel te houden
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik kom om CC tegen zichzelf te beschermen
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb genoeg bescherming in mijn nachtkastje liggen.
You've got mail. Geen gras over laten groeien, das zielig voor de tuinman.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:47 schreef Copycat het volgende:
Yepz!
Dat zeg ikquote:Op maandag 11 juli 2005 23:51 schreef dawg het volgende:
You've got mail. Geen gras over laten groeien, das zielig voor de tuinman.
Wat zit jij nou met je tong uit je mond?quote:
quote:
Tongue in cheek...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zit jij nou met je tong uit je mond?
quote:
quote:
Sweet dreams....quote:En nu ga ik echt pitten!
Ook goedemorgen!quote:
Ligt er aan waar je woontquote:
Ver wegquote:
GMTA!quote:
pass....quote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef Moonah het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd wie er nog meer komen opdagen.
Ken dat... Fok 2 jaars meet.... Goed en slechte dingen aan overgehouden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gewoon een meetfobie na 1x mijn gezicht te hebben laten zien
Jammer. zwaai!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:27 schreef zwaaibaai het volgende:
pass....
Ik heb een vrijgezellendag die dag.... Paintballen en bbq-en en zo...![]()
plan ze dan ook in augustus dan, behalve het lowlands weekend. De hele maand juli ben ik bezet....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer. zwaai!
Ik had ook jou graag eens in levende lijve ontmoet!
't is allemaal de schuld van Moonahquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef Copycat het volgende:
Moonah wil snel gaan shoppen en van uitstel komt veelal afstel...
Maar bij succes kan zo'n meet natuurlijk in de herhaling worden gegooid, in augustus.
gaat niet...quote:
Wat dacht je ? ff kijken of je mag komen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat niet...
me ma is dan jarig... (maar ben al weggevlucht, want dan zit ik in Schotland... maar ik zal aan jullie denken ok?)
Ff complimentjes vissenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:50 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Wat dacht je ? ff kijken of je mag komen ?![]()
neej ik baal gewoon ff...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:50 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Wat dacht je ? ff kijken of je mag komen ?![]()
jij ook al??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:54 schreef Jumparound het volgende:
Zow, ik ga hier maar verder met slowchatten, jezus fucking christ, wat is TC triest
meet?!?
Waar?!?
Hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok komt ook maar ff hierheen
het zou betekenen dat dit topic dan nog sneller zou gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
Wel mondje dicht in dat andere topic... voordat mister thinks he knows it all ook hier komt zeuren.
En zo kwam de Singlesreeks onder een andere titel toch nog terug in R&Pquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
Wel mondje dicht in dat andere topic... voordat mister thinks he knows it all ook hier komt zeuren.
Na 485 delen met ONZinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo kwam de Singlesreeks onder een andere titel toch nog terug in R&P.
Kan me niet aan de indruk ontrekken dat hij zojuist z'n volgende orgasme heeft gehad toen hij zag dat we het hier ook over hem hebben....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
Gefeli met extra mod taakquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
Oh ja... dat zou vanmiddag bekend worden gemaakt.quote:
Nieuw modbloed krijgt ook geen kans zoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja... dat zou vanmiddag bekend worden gemaakt.
LOL, was het al bijna vergeten...
Surft maar eens naar SHO...
Kom je daar ook eensquote:
Ik ken het...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef melismay het volgende:
Klote zeg dat je humeur zo ontzettend kan omslaan na het zien van je bankrekening
Het ergste vind ik gewoon dat ik er normaal geen last van heb.... Ik weet niet eens of ik rood kan staanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het...
Is het echt zo desastreus of kun je het nog wel uitzingen tot einde maand?
Langzamerhand is het single topic een persiflage van zichzelf geworden. Maar ook dat kan grappig zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef dawg het volgende:
Wat ben ik blij dat ik er niet was ten tijde van TC.
En hier is het toch veel gezelliger.
Zolang het er vermakelijk is persifleer ik lekker meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Langzamerhand is het single topic een persiflage van zichzelf geworden. Maar ook dat kan grappig zijn
Zolang TC er niet is bedoel je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang het er vermakelijk is persifleer ik lekker mee
Als ik niet chagerijnig ben kan ik hem best hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang TC er niet is bedoel je.
En hier zit Cc meer, dat scheelt ook natuurlijk.
Heel simpel:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:40 schreef Ynske het volgende:
iemand een idee hoe je een collega uit het raam kunt gooien?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef dawg het volgende:
En hier zit Cc meer, dat scheelt ook natuurlijk.
en dáár wil ik m dus echt niet aanraken... liever helemaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heel simpel:
U zet het raam ver open.
[/qoute] check
[quote]
Vervolgens pakt u de desbetreffende collega bij kop en kont en jonast hem met al uw kracht het zojuist opengezette raam uit. Succes gegarandeerd.![]()
Dan zou ik een professional inhuren om het voor je te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dáár wil ik m dus echt niet aanraken... liever helemaal niet eigenlijk
Trakteren, waar ga je dat dan doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
TC zal toch niet zijn account, en dat van z'n broertjedoor de shredder gegooid hebben...
If so: dan trakteer ik volgende week.
Ik hoor net dat ik mijn Admincontacten maar eens moet aansprekenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
TC zal toch niet zijn account, en dat van z'n broertjedoor de shredder gegooid hebben...
Kan ik jou inhuren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan zou ik een professional inhuren om het voor je te doen
Volgende week zaterdag, de 23ste, op het terras bij LaFoliequote:
mag ik mezelf inviten mits ik ter zijner tijd nog genoeg centjes in m'n bezit heb?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, de 23ste, op het terras bij LaFoliein Eindhoven
.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
[TC-mode]quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou je spaarpot maar eens stuk slaan om te kijken of je me wel kan betalen
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
mag ik mezelf inviten mits ik ter zijner tijd nog genoeg centjes in m'n bezit heb?
wie zijn er dan allemaal?
Jij had toch helemaal niet zoveel plek in je huisje?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, de 23ste, op het terras bij LaFoliein Eindhoven
.
Maar niet iedereen mag dan ook van mijn gastvrijheid proevenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef dawg het volgende:
Jij had toch helemaal niet zoveel plek in je huisje?
Wordt een heuse Fok!minimeet. Met Cc.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mag ik mezelf inviten mits ik ter zijner tijd nog genoeg centjes in m'n bezit heb?
wie zijn er dan allemaal?
Wacht maar af hoeveel ruimte je plotseling hebt in die tuin als de brandnetels weg zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij had toch helemaal niet zoveel plek in je huisje?
Phew, ik schrok al.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar niet iedereen mag dan ook van mijn gastvrijheid proeven.
Ik ga er even een weekje over broeden, jullie horen het nog. En er gaat vast wel een late trein terug naar Utrechtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Dawg, Litpho, Moonah en ik in ieder geval.
En die 2 kontjes gras niet te vergeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wacht maar af hoeveel ruimte je plotseling hebt in die tuin als de brandnetels weg zijn.
Dat is een perfecte lengte voor gras, niks meer aan doenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
[TC-mode]
En ook hier gaat het zometeen weer over patsen met je salaris en bankrekening.
[/TC-mode]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
[TC-mode]
En ook hier gaat het zometeen weer over patsen met je salaris en bankrekening.
[/TC-mode]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een perfecte lengte voor gras, niks meer aan doen.
neej maar wel als je bier ophebt en uit bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Jumparound het volgende:
is het zo erg met [14.gif] ?
Straks gaat het hier nog harder dan in WFL.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
![]()
Dit pik ik dus niet, he...
We zitten nog maar een dikke dag in dit deel en we zitten nu al over de 250 posts.
![]()
slotje erop en over 79 dagen weer opengooienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
![]()
We zitten nog maar een dikke dag in dit deel en we zitten nu al over de 250 posts.
![]()
Once upon a time, it was much more quiet in here.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
mn werk plezier, wat doe jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
slotje erop en over 79 dagen weer opengooien
quote:
Dat blijft altijd eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik ben er al weer.... ik moest opeens hard werken... en afscheid nemen van een stagiar... van 23... en een cutie.
We hebben tel.nrs uitgewisseld... en gaan binnenkort een keer een drankje doenquote:
je hebt zijn telefoonnummer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik ben er al weer.... ik moest opeens hard werken... en afscheid nemen van een stagiar... van 23... en een cutie.
Ah ok, ik vroeg me het net afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben tel.nrs uitgewisseld... en gaan binnenkort een keer een drankje doen.
Ik grossier tegenwoordig in telefoonnummersquote:
Je sluist ze ook door naar Moonah natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik grossier tegenwoordig in telefoonnummers.
Maar wel discreet natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je sluist ze ook door naar Moonah natuurlijk
Natuurlijk!quote:
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben tel.nrs uitgewisseld... en gaan binnenkort een keer een drankje doen.
Dan hernoemen we dit topic toch gewoon naar 'Het Eindhoventerrasmeettopic 23/7' en R&P SC is weer in balansquote:
Bijzonder?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Bijzonder?
Neuh, alleen foto's van lekkere mannen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je sluist ze ook door naar Moonah natuurlijk
Aanpassing: alle leuke mannen van 23 jaar en ouder...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
heb maar even de TT aangepast.![]()
Oproep : Alle jonge mannen van 23+ graag even je telefoonnummer mailen (liefst mét foto) naar CC
Ik heb Cc mijn nummer al gemaild.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
heb maar even de TT aangepast.![]()
Oproep : Alle jonge mannen van 23+ graag even je telefoonnummer mailen (liefst mét foto) naar CC
En die koester ik met mijn hele hartquote:
Gelukkig heb je een groot hartquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die koester ik met mijn hele hart.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die koester ik met mijn hele hart.
Ik niet. Maar ik moet mee van Cc.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo'n idee dat het best wel gezellig gaat worden.
ben bijna 31 hoor....quote:Neuh, alleen foto's van lekkere mannen.![]()
Wat moet ik in hemelsnaam met allerlei telefoonnummers van 23-jarige mennekes![]()
![]()
mja, ik plan ze niet......quote:Oh trouwens Zwaaibaai, jammer dat je niet kunt....
Tssskquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gezellig samen met een klef stel op stap
Ik zou als ik jouw was thuis blijven Moonah. Copycat en dawg hebben al genoeg aan elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |