quote:Op maandag 11 juli 2005 01:00 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ja je mag beginnen met rukken![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:00 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ja je mag beginnen met rukken![]()
Ik schijt op newbies, kloons en dergelijkequote:Op maandag 11 juli 2005 01:25 schreef Diego27 het volgende:
Ik schijt op jullie allemaal, ja allemaal, allemaal !!
Lees je inquote:
En daar gaan we weer!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:16 schreef JasperE het volgende:
hou je bek man
En je wil zeker ook dat er geen ziekte meer op de wereld bestaat, en geen armoede en geen oorlogen en dat terrorisme ineens niet meer bestaat. Dat (zinloos) geweld nooit heeft bestaan en dan alle slachtoffers daarvan nooit slachtoffer zijn geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 09:23 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat op Fok! geen ruzie meer met elkaar wordt gemaakt!![]()
Precies! Jij snapt het!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En je wil zeker ook dat er geen ziekte meer op de wereld bestaat, en geen armoede en geen oorlogen en dat terrorisme ineens niet meer bestaat. Dat (zinloos) geweld nooit heeft bestaan en dan alle slachtoffers daarvan nooit slachtoffer zijn geweest![]()
Of is dat teveel gevraagd?
Ik (nog) niet....quote:Op maandag 11 juli 2005 09:44 schreef Conflict het volgende:
Ik ken een forum waar niemand ruzie met elkaar heeft![]()
De interreligieuze dialoog op lokaal en mondiaal niveau bevorderen! Met iedereen!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen om dat te bereiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |