Ignorance is a blessingquote:Op maandag 11 juli 2005 00:31 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben aangemeld op vok! zonder dat ik het wist
Ik word echt ZOOOOO strontziek van dit soort opmerkingen he!! Daar kun je me echt kwaad mee krijgen!!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
heb je jezelf al eens afgevraagd waarom je hier dan nog tijd in stopt?
ga een ruzie met iemand maken.. het zal je nog bevallen![]()
Jaaaa...! Doe maar weer alsof je.....HE!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Nee hoor! En mocht dat toch zo overgekomen zijn mijn excusses hiervoor!
Wat een stomme fout om dat een stomme fout te vinden!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:33 schreef juiced het volgende:
[..]
Ignorance is bliss !!
Wat een stomme fout!!![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ignorance+is+bliss&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een stomme fout om dat een stomme fout te vinden!![]()
ignorance is a blessing of the poor and retarded for if they dont know what they are ignorant of, they are not worried about being ignorant of it
Zeur niet zo!!! Dit soort zeurders maken de ruzies!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef Jarkie het volgende:
Slotjuh. Ik haat dit geruzie.
Ik doe niet alsof!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:36 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaaaa...! Doe maar weer alsof je.....HE!![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Zeur niet zo!!! Dit soort zeurders maken de ruzies!!!![]()
Met dat gezwaai van jou krijg je nog eens fikse ruzie!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:41 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof!
Ik ben gewoon kalm, niets aan de hand.
Ik moet echter 1 ding concluderen, dat je zelf enorme ruzie zoekt.
Voor alle duidelijkheid! Ik heb met niemand ruzie, en dat wil ik graag zo houden!
Dus ik doe het volgende naar iedereen met een glimlach!![]()
![]()
blessing [the ~]quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef juiced het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ignorance+is+bliss&btnG=Google+zoeken&meta=
Zie je nou wel!!![]()
Dus ik mag concluderen dat je op orlogspad bent????quote:Op maandag 11 juli 2005 00:42 schreef juiced het volgende:
[..]
Met dat gezwaai van jou krijg je nog eens fikse ruzie!![]()
je bent toch de enige die opgefokt zit te doen hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef juiced het volgende:
AAAAAAARRRRGGHHHHHH!!!! Weet je wat jullie........AARRGHH LAAT MAAR!!! Ik ben dat geruzie van jullie HELEMAAL BEU!!!! Ik ga gewoon keihard slapen en dan zie ik morgen wel of jullie weer een beetje NORMAAL kunnen doen!!!!![]()
ja je mag beginnen met rukkenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:54 schreef ITB-er het volgende:
zijn we al toe aan de goedmaaksex?? of moet ik nog even wachten??
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:00 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ja je mag beginnen met rukken![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:00 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ja je mag beginnen met rukken![]()
Ik schijt op newbies, kloons en dergelijkequote:Op maandag 11 juli 2005 01:25 schreef Diego27 het volgende:
Ik schijt op jullie allemaal, ja allemaal, allemaal !!
Lees je inquote:
En daar gaan we weer!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:16 schreef JasperE het volgende:
hou je bek man
En je wil zeker ook dat er geen ziekte meer op de wereld bestaat, en geen armoede en geen oorlogen en dat terrorisme ineens niet meer bestaat. Dat (zinloos) geweld nooit heeft bestaan en dan alle slachtoffers daarvan nooit slachtoffer zijn geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 09:23 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat op Fok! geen ruzie meer met elkaar wordt gemaakt!![]()
Precies! Jij snapt het!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En je wil zeker ook dat er geen ziekte meer op de wereld bestaat, en geen armoede en geen oorlogen en dat terrorisme ineens niet meer bestaat. Dat (zinloos) geweld nooit heeft bestaan en dan alle slachtoffers daarvan nooit slachtoffer zijn geweest![]()
Of is dat teveel gevraagd?
Ik (nog) niet....quote:Op maandag 11 juli 2005 09:44 schreef Conflict het volgende:
Ik ken een forum waar niemand ruzie met elkaar heeft![]()
De interreligieuze dialoog op lokaal en mondiaal niveau bevorderen! Met iedereen!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen om dat te bereiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |