Tief zelf op!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:15 schreef Topmaat het volgende:
Tief op!
Geregistreerd op: vrijdag 20 juni 2003 @ 21:58quote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef juiced het volgende:
ooit, lang geleden enzo.
Wie maakt er nou ruzie met een gekkenhuis?quote:
HOU ZELF JE BEK!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef Jarkie het volgende:
Ach hou toch je bek man
OH! OH! Tel ik nou ineens niet mee?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Aantal posts: 743 (gemiddeld 1 per dag)
Ja, poeh
Je telt inderdaad niet mee.quote:
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb met niemand ruzie en ik zoek ook geen ruzie!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef juiced het volgende:
Ik vind het echt niet leuk meer zo! Echt niet gezellig meer enzo. Dat was weleens anders, ooit, lang geleden enzo. Maar nu! Iedereen loopt ruzie te maken! Allemaal! Ja, Allemaal! Allemaal!![]()
Had ik jou wat gevraagd?!!?!?!?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
Het is inderdaad wat veranderd, maar merk niet echt dat mensen hier alleen maar ruzie maken. Misschien lees je de verkeerde topics...
Uitkijken jijquote:Op maandag 11 juli 2005 00:22 schreef juiced het volgende:
[..]
Had ik jou wat gevraagd?!!?!?!?![]()
oh sjit, net tegen de verkeerde![]()
Zoek je ruzie ofzo?!!?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:22 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb met niemand ruzie en ik zoek ook geen ruzie!
Dus die stelling die je zegt klopt niet helemaal!
Dus ik zou zeggen: Hoi!![]()
![]()
![]()
Sluit ik me bij aan... Maar goed, ik ben nog maar een newbie, misschien dat ik binnenkort ook nog wel op oorlogspad gaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:22 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb met niemand ruzie en ik zoek ook geen ruzie!
Dus die stelling die je zegt klopt niet helemaal!
Dus ik zou zeggen: Hoi!![]()
![]()
![]()
Eerder tel je niet meequote:Op maandag 11 juli 2005 00:24 schreef Kauki het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan... Maar goed, ik ben nog maar een newbie, misschien dat ik binnenkort ook nog wel op oorlogspad ga![]()
![]()
Maar... maar... maar.... *snif*quote:
Kijk! Dat bedoel ik nou!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:27 schreef infra-roodborstje het volgende:
mensen die zich er iets van aantrekken![]()
Oh nee... laat maar dan...quote:Op maandag 11 juli 2005 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk uit hoor!
Ik heb een gang!
[afbeelding]
Enzoquote:Op maandag 11 juli 2005 00:30 schreef Dirkh het volgende:
Eerst elkaar uitkafferen en dan een biertje drinken met elkaar.
Of zo....
ik ben aangemeld op vok! zonder dat ik het wistquote:
heb je jezelf al eens afgevraagd waarom je hier dan nog tijd in stopt?quote:
Dan heb je vast ruzie met iemand!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:31 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben aangemeld op vok! zonder dat ik het wist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |