ja ik ook!quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:41 schreef PostManBart het volgende:
Zijn er meer mensen net zoals ik die Talk het mooiste nummer van het album vinden?
En ' the Hardest part' ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:47 schreef mark_03 het volgende:
Talk en Shallowed by the sea
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:28 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
En ' the Hardest part' ...![]()
Met dat nummer heb ik juist helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind 'Till kingdom come (bonus track)' ook erg relaxt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
Nog nooit van gehoord ... Staat dat ook op het album?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
ja, laatste nummer (op 'How You See The World' na dan) van het album.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord ... Staat dat ook op het album?![]()
Sinds wanneer heet het naspelen van een nummer met extra zang erop 'gebruik maken van een sampletje'quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef BUG80 het volgende:
Er is inderdaad een sampletje / melodie van Kraftwerk gebruikt, dus dat kan goed kloppen!
Liever 'The Hardest Part' ..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef dVTB het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er nog een vierder single van dit album komt. Weet iemand dat? Zo ja, welk nummer zou het worden? - Persoonlijk hoop ik dan op White Shadows.
Dacht ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef dVTB het volgende:
Ook een prima keuze, Lieveheers_Meisje
wil coldplay wel hitgevoelige nummers uitbrengen dan? Hoeveel hits heeft coldplay echt gehad? Volgens mij is Talk wel de grootste hit tot nu toe, clocks is toch nooit zo doorgebroken?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef dVTB het volgende:
Ook een prima keuze, Ceriel.Eén van de beste nummers van de cd, al betwijfel ik een beetje of het wel een hitgevoelig nummer is.
Clocks heeft op #2 van de Nederlandse Top 40 gestaan, en Speed Of Sound ook geloof ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
wil coldplay wel hitgevoelige nummers uitbrengen dan? Hoeveel hits heeft coldplay echt gehad? Volgens mij is Talk wel de grootste hit tot nu toe, clocks is toch nooit zo doorgebroken?
Speed of sound is ook niet echt doorgebroken en Fix you al helemaal niet (volkomen onterecht)
Verder kan ik me nog The scientist en god put a smile upon your face herinneren, maar of dat ook echt hits zijn geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |