quote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor jou wel goed is, zo'n erg dominante man. Je hoeft het niet zo te beperken, toch?![]()
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik kan wel wat onder de duim houden gebruiken, bedoel je
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat de eisen van vrouwen samenhangen met macro-economische kengetallen als welvaart, persoonlijke economische vrijheid en nog zo wat dingetjes. De juiste partner vinden is als het trekken van een lot uit de loterij: als je maar lang genoeg meedoet trek je allicht een keer de hoofdprijs. En als je rijk genoeg bent, dan kun je 't je veroorloven om wat langer door te spelen. Maar wie weet trek je nog wel een grotere hoofdprijs als je doorspeelt. Wie weetquote:Op maandag 11 juli 2005 11:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Vrouwen zijn te veeleisend geworden.
UHUH daarom ben ik er ook voor jequote:Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik kan wel wat onder de duim houden gebruiken, bedoel je
Misschien is Hendrik Lenstra iets voor haar?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:33 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
In mijn eerste reactie zat ik eigenlijk te denken aan een kennis van me (beta-vrouw) die op zoek is naar een arrogante beta (minimaal dr. ) met 'sociale vaardigheden' en een ontzettend goed uiterlijk (type T-bone).
De eerste bèta met sociale vaardigheden moet ik nog ontmoetenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:33 schreef joshus_cat het volgende:
Neemt niet weg dat vrouwen soms wel een heel fors eisenpakket hebben. In mijn eerste reactie zat ik eigenlijk te denken aan een kennis van me (beta-vrouw) die op zoek is naar een arrogante beta (minimaal dr. ) met 'sociale vaardigheden' en een ontzettend goed uiterlijk (type T-bone). Nou, da's zoeken naar een speld in de hooiberg, natuurlijk, plus dat 't nog maar de vraag is of hij genoegen zou nemen met *haar*. Zeker omdat ze al 32 is en de eierstokken op springen staan![]()
Ja, da's ook zo'n goeie he. Geldt natuurlijk ook voor de mannen. Ze willen 't liefst toch een type fotomodel, zónder enige emotionele bagage, bij voorkeur goed opgeleid en nog maagdquote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
De eerste bèta met sociale vaardigheden moet ik nog ontmoetenHet leuke is dat die veeleisende vrouwen zelf regelmatig niets te bieden hebben.
Ik generaliseer met mijn opmerking hiervoor, maar jij ook. Wat je zegt, geldt echt niet voor iedere man. Ik heb geen fotomodel nodig, ik wil een lieve vrouw die leuk is. Leuk staat niet gelijk aan mooi.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:54 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja, da's ook zo'n goeie he. Geldt natuurlijk ook voor de mannen. Ze willen 't liefst toch een type fotomodel, zónder enige emotionele bagage, bij voorkeur goed opgeleid en nog maagdAch zo kun je uren doorgaan, realistisch is het allemaal niet, maar wel zo vermakelijk.
Ik nam aan dat de overdreven toon in mijn tekst wel duidelijk was? Natuurlijk zijn niet alle mannen zo! Maar op zo'n site als relatieplanet kom je er wel een hoop tegen. Dan denk ik wel eens, die vinden nooit iemand op deze manier.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik generaliseer met mijn opmerking hiervoor, maar jij ook. Wat je zegt, geldt echt niet voor iedere man. Ik heb geen fotomodel nodig, ik wil een lieve vrouw die leuk is. Leuk staat niet gelijk aan mooi.
Ze maken gebruik van een handig truucje: Door te roepen dat iets zo is gaan anderen er op het eerste gezicht al snel van uit dat dat ook zo is.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het leuke is dat die veeleisende vrouwen zelf regelmatig niets te bieden hebben.
Oei, zou dat ook voor veeleisende mannen gelden denk je?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat die veeleisendheid ook een vorm van onzekerheid is. Misschien willen ze onbewust geen relatie.
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat die veeleisendheid ook een vorm van onzekerheid is. Misschien willen ze onbewust geen relatie.
Als je je muurtje overeind houdt, dan wil je dus geen relatie. Dat gaat immers niet samen.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.
Weet ik veel, ik roep maar iets. Ik constateer alleen dat een enorm eisenpakket de kans op een relatie verkleint. Je stelt jezelf dan niet echt open, heb ik het idee... Ik had vroeger ook allerlei eisen. Eisen die ik nu heb laten vallen. Toen ik ze nog wel had, was ik niet klaar voor een relatie. Nu denk ik dat wel te zijn. Ik vermoed een soort onbewust mechanisme.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:47 schreef MouseOver het volgende:
Oei, zou dat ook voor veeleisende mannen gelden denk je?
Gaat in principe niet samen nee, als je van plan bent om het eeuwig overeind te houden. Maar veel mensen hopen wel iemand tegen te komen die kan helpen om 't af te breken. Je merkt wel dat het leggen van contacten soms moeizaam verloopt daardoor, men kan zich letterlijk geblokkeerd voelen. Mensen worden op afstand gehouden terwijl men toch snakt naar contact of intimiteit. Ligt er ook aan wie die persoon tegenover zich heeft. Niet iedereen is bereid om zoveel moeite te doen om er doorheen te kunnen prikken.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je je muurtje overeind houdt, dan wil je dus geen relatie. Dat gaat immers niet samen.
Ik zou zeggen, breek eerst die muur af en probeer het dan nog eens. Als je een relatie gaat beginnen met als doel dat jij 'heel' wordt, dan is 't gedoemd om te mislukken.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef suikerzoet het volgende:
Gaat in principe niet samen nee, als je van plan bent om het eeuwig overeind te houden. Maar veel mensen hopen wel iemand tegen te komen die kan helpen om 't af te breken. Je merkt wel dat het leggen van contacten soms moeizaam verloopt daardoor, men kan zich letterlijk geblokkeerd voelen. Mensen worden op afstand gehouden terwijl men toch snakt naar contact of intimiteit. Ligt er ook aan wie die persoon tegenover zich heeft. Niet iedereen is bereid om zoveel moeite te doen om er doorheen te kunnen prikken.
Zeker niets mis mee!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Wat een antroposofisch gelul. Er is niets mis met kieskeurigheid.
Daar is ook niets mis mee. Ik heb het niet over mensen die in een bepaalde richting zoeken, ik heb het over mensen die een enorme eisenlijst aandragen.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Misschien moeten ze dat maar in de Algemene Voorwaarden zetten op de datingsites! Ik denk dat de groep "onvolledigen" groot is.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, breek eerst die muur af en probeer het dan nog eens. Als je een relatie gaat beginnen met als doel dat jij 'heel' wordt, dan is 't gedoemd om te mislukken.
Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |