abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 12:11:44 #101
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28703128
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor jou wel goed is, zo'n erg dominante man. Je hoeft het niet zo te beperken, toch?
Ik kan wel wat onder de duim houden gebruiken, bedoel je
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28703191
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik.

Gewoon, wat vaker dan bij de meeste vrouwen, duidelijk maken dat je weinig te vertellen hebt. Da's goed voor je.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28703670
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:55 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Vrouwen zijn te veeleisend geworden.
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat de eisen van vrouwen samenhangen met macro-economische kengetallen als welvaart, persoonlijke economische vrijheid en nog zo wat dingetjes. De juiste partner vinden is als het trekken van een lot uit de loterij: als je maar lang genoeg meedoet trek je allicht een keer de hoofdprijs. En als je rijk genoeg bent, dan kun je 't je veroorloven om wat langer door te spelen. Maar wie weet trek je nog wel een grotere hoofdprijs als je doorspeelt. Wie weet

Neemt niet weg dat vrouwen soms wel een heel fors eisenpakket hebben. In mijn eerste reactie zat ik eigenlijk te denken aan een kennis van me (beta-vrouw) die op zoek is naar een arrogante beta (minimaal dr. ) met 'sociale vaardigheden' en een ontzettend goed uiterlijk (type T-bone). Nou, da's zoeken naar een speld in de hooiberg, natuurlijk, plus dat 't nog maar de vraag is of hij genoegen zou nemen met *haar*. Zeker omdat ze al 32 is en de eierstokken op springen staan
  maandag 11 juli 2005 @ 12:40:17 #104
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_28703851
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

UHUH daarom ben ik er ook voor je
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_28704063
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:33 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

In mijn eerste reactie zat ik eigenlijk te denken aan een kennis van me (beta-vrouw) die op zoek is naar een arrogante beta (minimaal dr. ) met 'sociale vaardigheden' en een ontzettend goed uiterlijk (type T-bone).
Misschien is Hendrik Lenstra iets voor haar?
  maandag 11 juli 2005 @ 12:49:42 #106
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28704107
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:40 schreef Marty26 het volgende:

[..]

UHUH daarom ben ik er ook voor je
Tuurlijk schat
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28704375
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:33 schreef joshus_cat het volgende:

Neemt niet weg dat vrouwen soms wel een heel fors eisenpakket hebben. In mijn eerste reactie zat ik eigenlijk te denken aan een kennis van me (beta-vrouw) die op zoek is naar een arrogante beta (minimaal dr. ) met 'sociale vaardigheden' en een ontzettend goed uiterlijk (type T-bone). Nou, da's zoeken naar een speld in de hooiberg, natuurlijk, plus dat 't nog maar de vraag is of hij genoegen zou nemen met *haar*. Zeker omdat ze al 32 is en de eierstokken op springen staan
De eerste bèta met sociale vaardigheden moet ik nog ontmoeten Het leuke is dat die veeleisende vrouwen zelf regelmatig niets te bieden hebben.
pi_28705614
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

De eerste bèta met sociale vaardigheden moet ik nog ontmoeten Het leuke is dat die veeleisende vrouwen zelf regelmatig niets te bieden hebben.
Ja, da's ook zo'n goeie he. Geldt natuurlijk ook voor de mannen. Ze willen 't liefst toch een type fotomodel, zónder enige emotionele bagage, bij voorkeur goed opgeleid en nog maagd Ach zo kun je uren doorgaan, realistisch is het allemaal niet, maar wel zo vermakelijk.

Zelf denk ik dat mensen soms ook wel snappen dat iemand ver 'out of their league' is. Maar toch wagen ze dan een poging. Dat is toch gedoemd te mislukken?
Of denken jullie dat er echt fysiek zeer aantrekkelijke mensen zijn die op lelijke eendjes vallen? Of hoogopgeleide personen die een relatie aangaan met een ongeschoold iemand?
pi_28705903
Ik vind fotomodellen dus echt niet mooi. Ze zien er veel te "gemaakt" uit, onnatuurlijk gewoon. Iemand die op een zodanige wijze uit haar ogen kijkt dat er achter die ogen nog wat activiteit plaatsheeft vind ik vele malen mooier.
pi_28706440
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:54 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ja, da's ook zo'n goeie he. Geldt natuurlijk ook voor de mannen. Ze willen 't liefst toch een type fotomodel, zónder enige emotionele bagage, bij voorkeur goed opgeleid en nog maagd Ach zo kun je uren doorgaan, realistisch is het allemaal niet, maar wel zo vermakelijk.
Ik generaliseer met mijn opmerking hiervoor, maar jij ook. Wat je zegt, geldt echt niet voor iedere man. Ik heb geen fotomodel nodig, ik wil een lieve vrouw die leuk is. Leuk staat niet gelijk aan mooi.
pi_28706776
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik generaliseer met mijn opmerking hiervoor, maar jij ook. Wat je zegt, geldt echt niet voor iedere man. Ik heb geen fotomodel nodig, ik wil een lieve vrouw die leuk is. Leuk staat niet gelijk aan mooi.
Ik nam aan dat de overdreven toon in mijn tekst wel duidelijk was? Natuurlijk zijn niet alle mannen zo! Maar op zo'n site als relatieplanet kom je er wel een hoop tegen. Dan denk ik wel eens, die vinden nooit iemand op deze manier.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:40:30 #112
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28706838
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het leuke is dat die veeleisende vrouwen zelf regelmatig niets te bieden hebben.
Ze maken gebruik van een handig truucje: Door te roepen dat iets zo is gaan anderen er op het eerste gezicht al snel van uit dat dat ook zo is.
Vampire Romance O+
pi_28706966
Ik denk dat die veeleisendheid ook een vorm van onzekerheid is. Misschien willen ze onbewust geen relatie.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:47:51 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28707021
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat die veeleisendheid ook een vorm van onzekerheid is. Misschien willen ze onbewust geen relatie.
Oei, zou dat ook voor veeleisende mannen gelden denk je?
Vampire Romance O+
pi_28707081
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.
pi_28707161
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.
Als je je muurtje overeind houdt, dan wil je dus geen relatie. Dat gaat immers niet samen.
pi_28707213
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:47 schreef MouseOver het volgende:
Oei, zou dat ook voor veeleisende mannen gelden denk je?
Weet ik veel, ik roep maar iets. Ik constateer alleen dat een enorm eisenpakket de kans op een relatie verkleint. Je stelt jezelf dan niet echt open, heb ik het idee... Ik had vroeger ook allerlei eisen. Eisen die ik nu heb laten vallen. Toen ik ze nog wel had, was ik niet klaar voor een relatie. Nu denk ik dat wel te zijn. Ik vermoed een soort onbewust mechanisme.
pi_28707340
Wat een antroposofisch gelul. Er is niets mis met kieskeurigheid.
pi_28707348
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als je je muurtje overeind houdt, dan wil je dus geen relatie. Dat gaat immers niet samen.
Gaat in principe niet samen nee, als je van plan bent om het eeuwig overeind te houden. Maar veel mensen hopen wel iemand tegen te komen die kan helpen om 't af te breken. Je merkt wel dat het leggen van contacten soms moeizaam verloopt daardoor, men kan zich letterlijk geblokkeerd voelen. Mensen worden op afstand gehouden terwijl men toch snakt naar contact of intimiteit. Ligt er ook aan wie die persoon tegenover zich heeft. Niet iedereen is bereid om zoveel moeite te doen om er doorheen te kunnen prikken.
pi_28707388
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef suikerzoet het volgende:
Gaat in principe niet samen nee, als je van plan bent om het eeuwig overeind te houden. Maar veel mensen hopen wel iemand tegen te komen die kan helpen om 't af te breken. Je merkt wel dat het leggen van contacten soms moeizaam verloopt daardoor, men kan zich letterlijk geblokkeerd voelen. Mensen worden op afstand gehouden terwijl men toch snakt naar contact of intimiteit. Ligt er ook aan wie die persoon tegenover zich heeft. Niet iedereen is bereid om zoveel moeite te doen om er doorheen te kunnen prikken.
Ik zou zeggen, breek eerst die muur af en probeer het dan nog eens. Als je een relatie gaat beginnen met als doel dat jij 'heel' wordt, dan is 't gedoemd om te mislukken.
pi_28707395
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Zeker niets mis mee!
Maar je moet wel realistisch zijn over wie jij zelf bent, en wie/wat bij jou past.
pi_28707408
quote:
Daar is ook niets mis mee. Ik heb het niet over mensen die in een bepaalde richting zoeken, ik heb het over mensen die een enorme eisenlijst aandragen.
pi_28707508
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, breek eerst die muur af en probeer het dan nog eens. Als je een relatie gaat beginnen met als doel dat jij 'heel' wordt, dan is 't gedoemd om te mislukken.
Misschien moeten ze dat maar in de Algemene Voorwaarden zetten op de datingsites! Ik denk dat de groep "onvolledigen" groot is.
pi_28707526
quote:
Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het ook niet om.
pi_28707611
is dit een ála marktplaats.nl sukkels topic?!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2005 15:09:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')