Ja, het valt Waikiki Wim ook een beetje tegen dat na 5 minuten nog steeds niemand iets heeft verzonnen, gephotoshopped, online heeft gezet en gepost.quote:
Sjongejonge, dat kind kan ook niet spellen, zeg!quote:
Alleen 'sorry' was met die foto wel voldoende, eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:09 schreef onderjas het volgende:
Sorry, ik had alleen paint nu even.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 02:15 schreef Kiwinator het volgende:
[[url=http://img101.imageshack.us/img101/5531/youth17dd.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:36 schreef Icex het volgende:
Dank! Heerlijk topic trouwes, heb ook al een aantal keer![]()
[[url=http://img54.imageshack.us/img54/7996/zonnen0010mh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb er alvast twee:quote:Op zondag 10 juli 2005 22:22 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Waikiki Wim heeft een enorme hekel aan retorische vragen.
Dat zijn vragen die mensen stellen terwijl ze het antwoord al weten, enkel bedoeld om een gesprek met je te beginnen.
Een voorbeeldje: Vorige week dinsdag besloot Waikiki Wim na een dagje shoppen even snel in de stad een broodje shoarma te eten bij de lokale shoarmasjiiet.
Dat bleek een slecht idee, al na drie happen rende hij met hevige maagkrampen naar het toilet...en terwijl Waikiki Wim kreunend en kermend de diarree als brokkerige caramelpudding tussen zijn billen doorperste werd er op de deur geklopt en gevraagd: "Eui? Minnier? Ish allesh goed met oe minnier?" Nee, natuurlijk is niet alles goed! Denk je soms dat ik voor mijn plezier met het zweet op mijn voorhoofd darmkoffie zit te filteren???!
Vaak voelt Waikiki Wim de behoefte om in zo'n geval de domme vraag te bestraffen met een gevat antwoord.
Hieronder heeft Waikiki Wim een aantal voorbeeldsituaties geschetst waarin retorische en/of domme vragen gesteld worden. Het is de bedoeling dat iedereen daar een zo slim mogelijk antwoord in weet te vullen.
Bij pech onderweg:
[afbeelding]
De gehandicapte medemens:
[afbeelding]
Tijdens het sporten:
[afbeelding]
Op een feestje:
[afbeelding]
In het bos:
[afbeelding]
Tijdens een ingewikkelde inspanning:
[afbeelding]
In een restaurant:
[afbeelding]
In het ziekenhuis:
[afbeelding]
Het posten van eigen situaties mag natuurlijk ook!
hoorde em vanmiddag dan ookquote:Op maandag 11 juli 2005 19:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zo'n vraag wordt ook echt gesteld idd
lul nietquote:
boeie, als het maar grappig is...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef djenneke het volgende:
volgens mij ging dit topic over domme retorische vragen... dus...
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef djenneke het volgende:
quote:
Ik ben het geheel met je eens.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef Waikiki_Wim het volgende:
Waikiki Wim heeft het idee dat het topic niet door iedereen begrepen wordt.
Als ik jou was zou ik blij zijn dat ik hem niet had gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:37 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig wat er stond...
(verkapt TVP)
Geniaal topic trouwens, lig hier helemaal dubbel
mooiequote:Op maandag 11 juli 2005 22:21 schreef davey579 het volgende:
[[url=http://img26.imageshack.us/img26/1736/doethetpijn8sf.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Anders lees je de FP even :/quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:49 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
Ik zal vast wel het een en ander verkeerd hebben getypt maar ik ben echt te gaar om er over na te denken
Idd, hoewel sommigen hier dat niet begepen hebben..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef djenneke het volgende:
Wat clearscreen zegt. .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:03 schreef clearscreen het volgende:
[..]
Anders lees je de FP even :/
Eerst een retorische vraag en dan een grappig/dom/leuk antwoord... Ik vind dat Pool maar weer mag gaan deleten![]()
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:36 schreef vanderaalst het volgende:
zelfde dus als je net bij de kapper bent geweest :
ben je bij de kapper geweest?????
-Nee L#L dat groeit vanzelf zo....
(ok, verkapte tvp..)
En die was juist fout.quote:
Ja dat weet ik, maar dat plaatje was gewoon tofquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En die was juist fout.Dat is geen ironische vraag.
L0Lquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dat plaatje was gewoon tof
Gelukkig gaat het topic over retorische vragenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En die was juist fout.Dat is geen ironische vraag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het topic over retorische vragen
Misschien kunnen we het beter gaan hebben over ironische retorische vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het topic over retorische vragen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:55 schreef KopieerMachine het volgende:
voorbeeldplaatje.
quote:
marleenhoofdquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef marleenhoofd- het volgende:
tvp
Super!quote:
waar heb jij 't over, oetlul?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:35 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
marleenhoofd
hier zijn zelfs de nicknames leuk
Da's geen standaard vraagquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Klop jezelf uit, zou ik zeggen:
[afbeelding]
Het is overigens een foto van een rampenoefening. Dus even niet miauwen over politieke incorrectheid kee?
Alleen bij jou, omdat jij die file al een keer gezien hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:53 schreef P8 het volgende:
dat ligt aan jouw pc, bij mij doen alle imageshack foto's het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |