Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueėn erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Het is toch echt jouw tekortkoming dat je daar uitleg bij nodig hebt.
Je moet geen vooroordelen hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
TS lijkt me echt een gezelligerd
Ben ik het toch nog een keer met je eens.quote:
Zit jij ook bij de biermacht?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Pladeao het volgende:
VLEES VLEES EN NOG EENS VLEES!!! en bier.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
En ik dacht dat het bij mij erg was - na 22:30 wordt er niet meer bezorgd. Er is nog wel een snackbar (een echte snackbar, dus met veel scooters voor de deur) open tot 23:30, maar dan houdt het op.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
BIj mij is alles 'gesloten'. Motherfuckers.
Inderdaad. Vooral om eens gezellig mee te gaan barbecuen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
En dat een koe geen mens is, is je even ontgaan? Ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueėn erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.
Wa kost da?quote:
Hoi,quote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch apart. Je spelt barbecue, maar de afkorting is BBQ.
Tof he.
Wat denk je wat die beesten zouden doen als zij een hoger intellect hadden dan ons (en carnivoor zouden worden) ? Geloof me maar dat de broodjes mens & mens-kebabs niet aan te slepen zouden zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef JohnDDD het volgende:
Wij hebben de natuurlijke macht over de dieren, omdat wij slimmer zijn, en dan denkt niemand daarover na. Want het zijn geen mensen.
Maar voor mij is dat allebei gelijk. Dus voortaan, als je een varken of koe wilt gaan verbranden, of misschien een Jood, als dat je smaak is, denk dan eerst even na, en doe het niet, en als je het toch doet, doe het dan onder een fucking AFZUIGKAP!
Bedankt voor deze verhelderende informatie.quote:
Was het derde deel van Godin's law niet dat degene die de wet ter sprake brengt, ook verliest? Gecompliceerd...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yup
There is a tradition in many Usenet newsgroups that once such a comparison is made, the thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress
Ja maar de vraag is, waarom zijn mensen dan hypocriet genoeg om de tweede wereldoorlog aan te duiden als de meest zwarte bladzijde in de geschiedenis van de mensheid, terwijl we met dieren hetzelfde doen?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat denk je wat die beesten zouden doen als zij een hoger intellect hadden dan ons (en carnivoor zouden worden) ? Geloof me maar dat de broodjes mens & mens-kebabs niet aan te slepen zouden zijn.
Leeuwarden. Jij toch Rotterdam?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En ik dacht dat het bij mij erg was - na 22:30 wordt er niet meer bezorgd. Er is nog wel een snackbar (een echte snackbar, dus met veel scooters voor de deur) open tot 23:30, maar dan houdt het op.
In wat voor gat woon je?
[..]
Inderdaad. Vooral om eens gezellig mee te gaan barbecuen.
Een lekker stuk dode koe met een lekker sausje. *Wegzwijmelt.![]()
![]()
![]()
Ik eet scharrel eieren en kippen en koeien en varkens enz enz. Ik ben goed voor de natuurquote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef Cat_Byte het volgende:
ik HAAT barbecuen. Helemaal leuk als je wordt uitgenodigd als vegetariėr. "O, maar dan haal ik voor jou wel een een vega-burgertje". Nee dank u vriendelijk, mijn eten hoeft niet op vleessappen te braden, laat staan dat ik ook maar ergens van kan genieten als er dode bio-industrie-dieren om mee heen liggen te sudderen. Blegh
Dat kan ik zo even niet vinden. Maar de TS heeft met z'n post de discussie al effectief dood gemaakt, dus het is toch niet meer relevant.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef Duvel het volgende:
Was het derde deel van Godin's law niet dat degene die de wet ter sprake brengt, ook verliest? Gecompliceerd...
Officieel wel ja, Rotterdam-Schiebroek. Echter lijkt het hier wat dat aangaat wel een Gelders dorpje. Sinds kort zijn eindelijk de supers tot 20:00 open, maar winkelen op zondag gaat niet. Niet dat men massaal naar de kerk gaat hoor, maar gewoon. Er is geen vraag naar, omdat het hier zo rustig is. Denk ik. Het doet erg achterlijk aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |