Ooooeeeehh.. wat heb je dat lelijk gedaan (nofi).. hele layout naar de kl**te.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:18 schreef mcintosh het volgende:
Whehe... ik wist niet eens dat dat te zien was![]()
Gaan we regelen
Je bedoeld net als deze en deze ? heb natuurlijk ook deze nog.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef devzero het volgende:
Maar eigenlijk is dit het soort certificaten waar het omdraait
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=charmed&CertType=6&Size=
nee ik heet gateway.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als jij "garin" bent is het gelukt hoor, en verwelkomen we je als nummer 41
Ik verwacht toch stiekem wel op de 50 leden te zitten hoor, als ik terug ben van vakantie!
job klaar? euhm neej? denk ut nie? en hoe versrtuur je die dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef Eronymus het volgende:
[..]
heb je wel al een job klaar en verstuurd???![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef DukeBox het volgende:
Je bedoeld net als deze en deze ? heb natuurlijk ook deze nog.
ok, heb FAD spy geinstalleerd, en die zegt dat ik op 13 juli om 19:19 een job heb verstuurd met 25 hits en 923 punten.......quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef gateway het volgende:
[..]
job klaar? euhm neej? denk ut nie? en hoe versrtuur je die dan?
Niet zo ongeduldig. De officiele website update zijn statestieken maar een paar keer per dag, dus je zult morgenochtend even moeten kijken of je er nog niet bij staatquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef gateway het volgende:
13 juli om 19:19
ow okeejh.... dan kijk in dan ff hehe, Ik wil ook bij FOKSCHAAP!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig. De officiele website update zijn statestieken maar een paar keer per dag, dus je zult morgenochtend even moeten kijken of je er nog niet bij staat
Nee, juist hele oude (doe denk al een jaar geen fad meer)quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ja. Nog een tactiek gevolgd? Zoals alleen targets pakken die redelijk nieuw zijn?
ben je niet de enigequote:
Ik wel hoor. (Moet het alleen af en toe een paar keer proberen.)quote:
fad.qik is ff niet bereikbaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:26 schreef dino889 het volgende:
Ik heb me ook aangemeld!![]()
Alleen hoe vaak ik het probeer, ik kom niet op: http://fad.qik.nl
ik krijg alleen bij het opstarten ervan 2 thinkjobs onder elkaar te zien.
is dat normaal? (hoort dat zo?)
verder zie ik geen schaapjes, maar eiwit-moleculen.
maar goed ik ben op dit moment een N00b.
Het centrale thema van het fok/tweakers team (dutch power cows) is de ... koe. En daarom heet het fok team fokschaapquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:26 schreef dino889 het volgende:
verder zie ik geen schaapjes, maar eiwit-moleculen.
Ja zijn er meer die meedoen met DPC van Fok, maar die niet in ons team zitten..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:29 schreef devzero het volgende:
Ik zie dat DePiMan ook nog puntjes spronkelt maar niet in het fokschaap team zit.
Kunnen we niet nogmaals met een bericht op de frontpage komen ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zijn er meer die meedoen met DPC van Fok, maar die niet in ons team zitten..
Denk niet dat ze weten dat er nu een Fok! team is..
Wat mij betreft geef ik het schaap bij deze over, ik stap over 5 uurtjes in het vliegtuig naar Portugal, dus waarschijnlijk is dit voorlopig even mijn laatste post. Wie weet zoek ik daar even een internetcafé op, als dat er is....quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:22 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Kunnen we niet nogmaals met een bericht op de frontpage komen ofzo?
Of een nieuw topic aanmaken met een pakkende titel?
McIntosh: Geef je trouwens aan wanneer je het schaapje overdraagt en weer terugpakt?
Frut666 heeft zijn power overgedragen aan Fjolle geloof ik... dus waarschijnlijk zijn die punten bij hem terecht gekomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:57 schreef devzero het volgende:
Ik zie op fad.qik.nl dat we een negatieve score hebben van -30331. Zijn we iemand kwijt geraakt?
frut666 zo te zien. rare score heeft ie
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:30 schreef frut666 het volgende:
Zo, vanaf nu geen frut666 updates meer. Ik heb nu officieel al mijn CPU power aan mijn vrouw overgedragen.
Nee, Explo heeft FoKschaap verlaten en is naar Subteam FCDS gegaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Frut666 heeft zijn power overgedragen aan Fjolle geloof ik... dus waarschijnlijk zijn die punten bij hem terecht gekomen
[..]
ik kan op "My Page"nogsteeds geen subteam kiezen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig. De officiele website update zijn statestieken maar een paar keer per dag, dus je zult morgenochtend even moeten kijken of je er nog niet bij staat
Goed, ben even voor je op zoek gegaan.. user GATEWAY ben jij niet, dat is iemand van een ander team. Bij deze heb ik ook de username van jouw account weggehaald. De reden dat je geen subteam kon kiezen onder dat account is omdat GATEWAY niet lid is van DPC... (maar dat terzijde)quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:02 schreef gateway het volgende:
[quote]Op donderdag 14 juli 2005 07:59 schreef gateway het volgende:
heej lijkt erop dat ik gateway;3 ben....... aan de hits en de punten te zien........... en dan zit ik dus bij DPC, maar nog nie bij Fokschaap.....
[en als ik inlog mt gateway;3 dn kan ik ook nog geen subteam kiezen..........
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:20 schreef Jumparound het volgende:
Zow, ik heb me ook aangemeld
en gooi gelijk 4 cpu's in de strijd (waarvan 2 continue aanstaan)
Rating:
112
105
99
70
Username: Jumparound
quote:
Dit is je overall rating:quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:58 schreef Sanne het volgende:
P4 1.60 GHz 512 RAM
Maar ik ben aan het sparen voor die XPS van Dell!
1 2 3 | Rank Nickname Member Number GFlops Jobs Hits Molecules Days 10301 Sanshine 4014967 60144 4 86 39187 3.97 |
Heej een compliment van een tweaker! Even opslaan maar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:45 schreef DukeBox het volgende:
Als tweaker en niet-fokker moet ik zeggen dat jullie best leuke topics hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |