Fadspy geeft aan dat hij pas de 20ste klaar zal zijn en het tijdstip wordt steeds verder naar voren geschoven dus kan nog wel langer gaan duren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb nu een job te pakken welk bij 1,47% al 7 hits heeft. Hier heeft hij 1 uur overgedaan dus zal hij nog wel een hele tijd zoet mee zijn.
Kan ook zo weer minder lang duren hoor, heb ook weleens gezien dat Fadspy 3 weken aangaf, maar na een paar dagen was de job gewoon klaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Fadspy geeft aan dat hij pas de 20ste klaar zal zijn en het tijdstip wordt steeds verder naar voren geschoven dus kan nog wel langer gaan duren.![]()
Ik wil heel graag helpen hoor. Als ik weet hoe. Wij gaan niet op vakantie en ik ben toch wel elke dag online. Je zegt het maar hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef mcintosh het volgende:
Ik ben trouwens straks 2 weken op vakantie. Uiteraard gaan mijn schaapjes lekker aan het werk, alleen zou het leuk zijn als er iemand, mocht het geval zich voordoen, nieuwe leden kan toevoegen aan het team.
Op het moment kan alleen ik dat, dus ik ga even mailen met Duke of dat er nog een team captain kan komen, die dat even kan waarnemen.
Ik neem zomaar aan dat iemand dat wel wil doen
Euhm daar staat niks bij mij???quote:naar 'your page' en kun je bij FaD user Sub-team affiliation kiezen voor het [DPC]Fokschaap
Je bedoelt? Ben je ingelogt, zit je op your page en heb je in het dropdown-menu bijna helemaal onderaan gekeken?quote:
Ik heb het hier geinstalleerd op mn werk en mijn pc staat hier heel de dag aan dus hij draait gewoon lekker door. Hij staat inmiddels al wel op 25 juli.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan ook zo weer minder lang duren hoor, heb ook weleens gezien dat Fadspy 3 weken aangaf, maar na een paar dagen was de job gewoon klaar
Dit is wat ik weet.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:02 schreef Eronymus het volgende:
[..]
raar, heeft iemand een idee waarom ie gaat flushen???
Dat dacht ik ook, maar soms haalt hij wel jobs op en verstuurt niets en heel soms verstuurt hij ineens wel alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef Xaverius het volgende:
Als je de internet connectiono plan op None hebt staan en je buffer is leeg dan gaat hij zelf een nieuwe job halen en meteen de jobs die af zijn versturen.
Als jij "garin" bent is het gelukt hoor, en verwelkomen we je als nummer 41quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:06 schreef devzero het volgende:
Ik heb ook weer een paar schaapjes draaien
He, goed man. Proficiat. Als jij je schaapjes laat grazen en ze niet binnen moet houden vanwege stormpjes ofzo, dan komen we er wel.quote:
Het certificaat voor de 1 million molecules heb ik ook alquote:Op woensdag 13 juli 2005 06:43 schreef Fjolle het volgende:
Op dit moment vond ik certificaten voor Pollensnuiver, Edve, CrazyPro, Kermitkrul en iedereen die erboven staat.![]()
Oke thankx. (Ik doe alles nog steeds via de lastige weg. Kom je er ook, maar...)quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:10 schreef Timmo het volgende:
Om te zien of je certificaten hebt kan ook naar deze pagina gaan hoef alleen nog maar je FAD nick in te vullen.
http://www.find-a-drug.org.uk/milestones.html
Whehe... ik wist niet eens dat dat te zien wasquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:16 schreef DukeBox het volgende:
Misschien een idee om de certificaten met naam boven het subteam te plaatsen ? in plaat van 'test'
Je had gelijk hoor. Hij geeft nu aan dat hij vandaag wel klaar zal zijn. Hij is nu 80,40% met 134 hits.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan ook zo weer minder lang duren hoor, heb ook weleens gezien dat Fadspy 3 weken aangaf, maar na een paar dagen was de job gewoon klaar
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:16 schreef DukeBox het volgende:
Misschien een idee om de certificaten met naam boven het subteam te plaatsen ? in plaat van 'test'
Als je naar de fad.qik site gaat en je klikt op ons team zie je nu iets anders dan "test".quote:
Je hebt trouwens mailquote:
Ah juist ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als je naar de fad.qik site gaat en je klikt op ons team zie je nu iets anders dan "test".
Als je nog nooit op ons team had geklikt op de site heb je dat nog helemaal niet gezien
Heb alleen de 'mijlpalen/certficates' neergezet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef Bruce117 het volgende:
Zie opeens allerlei extra info aan de bovenkant van de teampagina.
Het is nog niet echt duidelijk en nog niet compleet, maar dat komt vanzelf wel.
Goed werk.![]()
Ik zie trouwens dat we als FokSchaap eerste staan voor vandaag in het overall klassement.
Ik zie mezelf er niet tussen staan, terwijl de link een aantal posts terug aangeeft dat ik de 1 million molecules gepasseerd ben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb alleen de 'mijlpalen/certficates' neergezet.
Iedereen met zo'n ding stata erbij als het goed is. Wat mis je anders nog?
Er zullen wel meer mensen zijn met die mijlpaal en er niet tussen staan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf er niet tussen staan, terwijl de link een aantal posts terug aangeeft dat ik de 1 million molecules gepasseerd ben.
Ik had je net een mail hierover gestuurd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb alleen de 'mijlpalen/certficates' neergezet.
Iedereen met zo'n ding stata erbij als het goed is. Wat mis je anders nog?
Ja, jij wel zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen wel meer mensen zijn met die mijlpaal en er niet tussen staan.
We moeten de grens daarom maar bij 14 miljoen molecules leggen
U bedoelt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je toch even wat langer naar mijn certificaten moeten kijken
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:43 schreef Fjolle het volgende:
U bedoelt?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:25 schreef devzero het volgende:
We moeten de grens daarom maar bij 14 miljoen molecules leggen
quote:The following certificates are available for devzero:
13 Million Molecules
Wauw dat is pas gaaf. Inderdaad hier draait het om.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef devzero het volgende:
Maar eigenlijk is dit het soort certificaten waar het omdraait
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=charmed&CertType=6&Size=
Zie het ja, zal kijken of ik er vanavond nog tijd voor hebquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik had je net een mail hierover gestuurd.
Daarom zie je die ook bijna alleen maar bij mensen met > 50M molucesquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:58 schreef Fjolle het volgende:
Maar dat is toch wel een gevalletje geluk, niet dan?
Ik vraag me af of je direct kan zien dat je een treffer hebt. Waarschijnlijk worden eerst alle hits geannalyseerd en krijg je pas na verloop van tijd zo'n certificaat. Wat ik eigenlijk jammer vind is dat alleen de 1ste vinder de eer opstrijkt. Mensen met een wat langzamere computer zullen daardoor alleen maar als controle worden gebruikt (ook niet onbelangrijk, alleen wat minder).quote:Ik vraag me wel af hoe die job eruit heeft gezien.![]()
Vandaag laten wij wat mensen verdwaasd kijkenquote:[message=23776887,noline]Rollerjooster schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 08:53[/message]:
[me]iffyiffyiffyiffy iffyiffyiffyiffy iffyiffyiffyiffy mushroom mushroom![/me] _/-\o_
Wát een score. Het Fokschaap kijkt verdwaasd om zich heen, duizelig van al het flushgeweld in de wei naast hem. Mèèèèh.
Ja kan inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef -Lay-Z- het volgende:
na 1070sec zit ik al aan 33.90%
Kan het zo snel gaan?
bij SETI duurde het iets meer dan 4u per unit, en dit gaat na iets meer dan een uurtje al klaar zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |