Mooie afwisselingquote:Op zondag 10 juli 2005 21:28 schreef Eronymus het volgende:
fipo.... was al aan het wachten tot je hem had aangemaakt|
(ik had de vorige nl)
Waar zit je dan? Vakantie of?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef devzero het volgende:
Momenteel is het een beetje stormachtig in de buurt (tropische storm dennis staat op het punt 100 mijl hiervandaan aan wal te gaan). Ik hoop dat ik morgenochtend (=nederlandse middag) mijn schaapjes weer aan kan slingeren.
En nu maar weer mijn computer uitzetten, wegens een stroomuitval draait die nu op een UPS
Ik heb hem er niet bij gezet, misschien wordt er bedoeld dat de cpu rating gecombineerd wordt weergegeven...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef Eronymus het volgende:
die 3e url van nuttige progs, schatting v.h. aantal cpu's, begrijp ik ff niet helemaal....... url fout want waar staat die schatting dan????
Klik op team, klik op user, dan staat er onder de grafiek bijvoorbeeld: Toon Paketten voor DPC_Oi! (Est 9 CPUs) Voor de Laatste 24 Urenquote:Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef Eronymus het volgende:
die 3e url van nuttige progs, schatting v.h. aantal cpu's, begrijp ik ff niet helemaal....... url fout want waar staat die schatting dan????
thnx... het klopt indeed, was net al terug aan het kijken in vorige topicquote:Op zondag 10 juli 2005 21:43 schreef D2DM het volgende:
[..]
Klik op team, klik op user, dan staat er onder de grafiek bijvoorbeeld: Toon Paketten voor DPC_Oi! (Est 9 CPUs) Voor de Laatste 24 Uren
Snelle pc, langzame pc, maakt allemaal niet uit, alle beetjes helpenquote:Op zondag 10 juli 2005 22:52 schreef CasB het volgende:
Momenteel draai ik het niet...ik vind mn pc er te sloom voor en het is al zo warm in mn kamer
Het was maar een kwartiertje, maar wel grappig in een stil huis (geen airco etc) en alleen maar het zacht piepen van mn UPS. Waar ik zit? Zie homepage en is voor mn werkquote:
Cool, hoe lang zit je er nog?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was maar een kwartiertje, maar wel grappig in een stil huis (geen airco etc) en alleen maar het zacht piepen van mn UPS. Waar ik zit? Zie homepage en is voor mn werk
Same here... 24/7quote:Op zondag 10 juli 2005 23:39 schreef walm het volgende:
tvp
Mn comp lijkt t allemaal nie zo veel uit te maken die warmte
Pruttelt lekker door
Succes met Dennis.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was maar een kwartiertje, maar wel grappig in een stil huis (geen airco etc) en alleen maar het zacht piepen van mn UPS. Waar ik zit? Zie homepage en is voor mn werk
Welkom, dat je schaapje maar goed mag grazen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:59 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb me ook aangemeld bij [DPC]Fokschaap.
Perfect, inderdaad de lang verwachte nummer 40quote:Op maandag 11 juli 2005 11:59 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb me ook aangemeld bij [DPC]Fokschaap.
hehe, goed bezig, weet ik in ieder geval waar ik ongeveer op kan rekenen als ik zo 2 weken op vakantie ga en THINK op sparen zetquote:Op maandag 11 juli 2005 13:58 schreef Eronymus het volgende:
zo ik ben weer bij m'n computertje.... net ff op send geklikt, zal zo'n 10.000 punten zijn.![]()
uhm m'n job queue was niet lang genoeg, nu heeft ie zelf maar wat ingeladen...
atm is ie bezig met een hiv 1c6x-q1 job... met maar 1.96% al 6 hits en al 10013 sec (2.78uur). Faddict zegt dat ie pas over 14 dagen klaar is, en 44640 punten opleverd...lol...
neem aan dat ie dat straks iets realistischer doet....
(fadspy hetzelfde...42933punten).
2 bad, succes ermee in ieder geval!quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef devzero het volgende:
fileserver is finaal gecrahsed door stroomstoring. Schaapjes blijven nog even op stal dus
Wel grappig dat mijn machines thuis beter beschermt zijn
uhm indeed, je kunt inderdaad dan de wat lange jobs selecteren... (zal ik ook doen als ik hier langere tijd weg ben). Als de queu leeg is dan probeert ie zelf nieuwe in te laden (als het goed is verstuurt ie de punten niet).quote:Op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
hehe, goed bezig, weet ik in ieder geval waar ik ongeveer op kan rekenen als ik zo 2 weken op vakantie ga en THINK op sparen zet
Bij mij verstuurt hij ook alle punten automatisch als hij nieuwe jobs binnenhaald.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:56 schreef Eronymus het volgende:
[..]
uhm indeed, je kunt inderdaad dan de wat lange jobs selecteren... (zal ik ook doen als ik hier langere tijd weg ben). Als de queu leeg is dan probeert ie zelf nieuwe in te laden (als het goed is verstuurt ie de punten niet).
atm 2.39% 12 hits, al 4.76 uur (faddict: nog 10dagen, 36120 punten gaat al iets beter)
[afbeelding]
Ook als je internet connection plan op "none" staat?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Bij mij verstuurt hij ook alle punten automatisch als hij nieuwe jobs binnenhaald.![]()
Oke je kunt het dan vast wel instellen (vond even niet wat je bedoelde), maar waarom zou je dat dan doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ook als je internet connection plan op "none" staat?
Mja, als je een keer flink wil 'flushen'. Je kan zoiets in je eentje doen als je een keer een dag heel veel punten wil verzenden, of als team, om dan in 1 keer heel veel punten te versturen. Is af en toe wel leukquote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oke je kunt het dan vast wel instellen (vond even niet wat je bedoelde), maar waarom zou je dat dan doen?
Ow wat ik al veeeeeeel eerder had willen zeggen, het is misschien handig als je de link van dit topic in je laatste post van het vorige deel zet (dunno of je die nog kunt editen...)quote:Op maandag 11 juli 2005 16:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
raar, heeft iemand een idee waarom ie gaat flushen???quote:Op maandag 11 juli 2005 16:31 schreef devzero het volgende:
Ik heb een aantal schapen op "connection none" gezet, maar af en toe flushed hij toch alles van sommige clients.
Zie bv de flush van iffy een tijdje terug: die is nog steeds op vakantie maar had ook ineens een minimegaflush.
Done, is wel handig idd.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:00 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Ow wat ik al veeeeeeel eerder had willen zeggen, het is misschien handig als je de link van dit topic in je laatste post van het vorige deel zet (dunno of je die nog kunt editen...)
Folding?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:35 schreef devzero het volgende:
Op mijn eigen pctje draai ik momenteel een forse proteine job, goed voor 50 uur rekenwerk: p1149_RIBO_semihelixfrom1140
Alleen gaan de resultaten/punten naar FAH en niet naar FAD
Ik zag het ja! Goed bezig, alleen zal ik blij zijn als we weer met zijn allen meer dan 200k gaan halen per dagquote:
Ik doe wat ik kan op dit moment, meer is aan rekenkracht niet in huis.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Goed bezig, alleen zal ik blij zijn als we weer met zijn allen meer dan 200k gaan halen per dag
Zolang het schaapje er maar beter van wordt he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:42 schreef Beezz het volgende:
Netjes devzero![]()
Ow en ik had 't gezien FjolleGelukkig zit ik op één of andere onverklaarbare wijze bijna 3.000 punten boven me gemiddelde per dag, dus ik trek me gewoon aan jou op zo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |