Je moet jezelf dan nog even op fokschaap zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:59 schreef DaCybrSrfr het volgende:
ik = bakkerhenk
ik zie je nog niet staan in de officiele stats, heb je al een job afgerond en opgestuurd???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:30 schreef Rex_Mundi het volgende:
Ik heb me ook geregistreerd maar zie geen subteams staan, de enige optie is "none". Iemand een idee ? Username: Rex_Mundi
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:05 schreef qu63 het volgende:
kan je ook ergens in de stats terugvinden met hoeveel pc's je werkt?
volgens mij kan dat niet.... (sommige ppl kunnen met 1 CPU ook 2 jobs doorrekenen). Je kunt het dacht ik wel van jezelf bekijken als je FADspy hebt, daar staan oa punten per computer beschreven.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:15 schreef qu63 het volgende:
kan je ook ergens in de stats terugvinden met hoeveel pc's je werkt?
kan even duren, doen ze handmatig... dus laat compie maar draaienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:16 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik heb nog immer geen mail.... :S
He DukeBox. Moet jij niet ook als fokschaap geregistreerd staan?quote:
Ja, ik heb de 6e een job opgestuurd: http://fad.qik.nl/index.php?team=2047&more=user&type=user&date=2005-07-06&user=Rex_Mundiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:59 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ik zie je nog niet staan in de officiele stats, heb je al een job afgerond en opgestuurd???![]()
Nope, ben geen fokker.. kom hier ook eigenlijk nooit (alleen af en toe wat lezen als ik toevallig een grappige link op de frontpage zie)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:44 schreef Fjolle het volgende:
[..]
He DukeBox. Moet jij niet ook als fokschaap geregistreerd staan?
Begin stampede al es geprobeerd te reggen. On the reboundquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:32 schreef Eronymus het volgende:
[..]
volgens mij kan dat niet.... (sommige ppl kunnen met 1 CPU ook 2 jobs doorrekenen). Je kunt het dacht ik wel van jezelf bekijken als je FADspy hebt, daar staan oa punten per computer beschreven.
Ik zie in de lijst een Rex_Mundi;1 staan. Misschien is dit het probleem (iemand met dezelfde naam bijvoorbeeld en zodoende extensie toegevoegd)?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:46 schreef Rex_Mundi het volgende:
[..]
Ja, ik heb de 6e een job opgestuurd: http://fad.qik.nl/index.php?team=2047&more=user&type=user&date=2005-07-06&user=Rex_Mundi
http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5274quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:52 schreef mcintosh het volgende:
Ja mijn punten kloppen ook niet helemaal.... maar goed, game on
mooi zoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:23 schreef HBM het volgende:
[..]
http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5274
We experienced a hardware problem during this update. The next stats update should run normally. There is a slight risk that the stats totals will be missing some results which we have received.
Bij de volgende update zijn de punten meestal wel weer compleet
Alles voor het schaapje he...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:38 schreef Beezz het volgende:
Godsamme zeg Fjolle heb pepers in zn computer gestouwd ofzoKermitKrul ook, ik denk dat ik van de week maar weer een paar computers ga assimeleren
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:02 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Alles voor het schaapje he...![]()
Maareh: http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=beezz&CertType=1&Size=Default
Proficiat.
Misschien 1-of-6Billion, als iemand die uit kan halen, door zijn fokschaap aan te zetten?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:46 schreef mcintosh het volgende:
Mik3yZ en frut666 van harte welkom bij het Fokschaap, het Fokschaap dat kont skopt!!
39 leden, nu écht nog 1 nodig voor de 40... wie zal het zijn....
Ja maar die kijkt hier nooit... helaasch...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:43 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Misschien 1-of-6Billion, als iemand die uit kan halen, door zijn fokschaap aan te zetten?
Merci voor het welkom. Maar ik vrees dat mijn bijdrage van korte duur zal zijn. Als alles goed gaat draag ik binnenkort de rest van mijn rekenkracht ook over aan Fjolle.quote:Mik3yZ en frut666 van harte welkom bij het Fokschaap, het Fokschaap dat kont skopt!!
39 leden, nu écht nog 1 nodig voor de 40... wie zal het zijn....
De echtgenote / vriendin van ?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:20 schreef frut666 het volgende:
[..]
Merci voor het welkom. Maar ik vrees dat mijn bijdrage van korte duur zal zijn. Als alles goed gaat draag ik binnenkort de rest van mijn rekenkracht ook over aan Fjolle.
Dus, Beezz, weet je meteen waar die Pepers van Fjolle vandaan komen.![]()
Ja er was een probleem met de stats op donderdag geloof ik, dus dat kan kloppen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:20 schreef okee6 het volgende:
Ik mis al met al een kwart van mijn puntenaantal, dat overigens wel na te zoeken is in de database, waar het wel klopt. Rekenend kom ik dan bij twee jobs van donderdagavond uit die niet zijn meegeteld. Geen idee waarom die niet zijn meegenomen, want uit dezelfde serie werden latere jobs wel verwerkt.
Tja, dat is eigenlijk waarom team Switch is opgezet.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:35 schreef mcintosh het volgende:
Had trouwens nog een leuk idee. Om als Fokschaap team zeg maar mini stampedes te organiseren.
Dat wil zeggen: we kiezen met zijn allen een project uit waar we dan met ons (bijna) 40-en op storten... hoeft geen maand te zijn, misschien een week of 2 of 3...
Maar eerst eens kijken hoe dit loopt. Tot nu toe boven verwachting moet ik zeggen
Mooi kunnen ze zich bij ons aansluitenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:53 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Tja, dat is eigenlijk waarom team Switch is opgezet.
Je moet even je nickname aanpassen, aangezien er al iemand is met die nick.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:46 schreef Rex_Mundi het volgende:
[..]
Ja, ik heb de 6e een job opgestuurd: http://fad.qik.nl/index.php?team=2047&more=user&type=user&date=2005-07-06&user=Rex_Mundi
Wanneer gaan ze weer aanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:34 schreef devzero het volgende:
Ze gaan hier een aantal servers (waaronder de fileservers) verplaatsen. Geen puntjes dus dit weekend
M'n comp heeft gewoon doorgerekend, morgen komen die punten erbij.....quote:Op zondag 10 juli 2005 21:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze weer aan![]()
Dopamine schopt onze kont in zijn eentje![]()
1. 175721 Dopamine
2. 105260 [DPC] Fokschaap
Na de zojuist gedane update , komop schapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |