quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef mcintosh het volgende:
Geen optie tot mailen voor mij helaas...
En onder welke naam doet U mee?quote:
90 uur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:02 schreef Sanne het volgende:
98,01%
90 uur en 7 minuten is ie nu bezig.
zou nu wel weer eens willen flushen. benieuwd wanneer ie klaar is.
als je nr 4 en 36 niet meeneemtquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef mcintosh het volgende:
We hebben trouwens nog 1 lid nodig voor een mooie ronde 40!!Wie maakt me los, wie maakt me los
28 ook niet, die vier missen we, dus we hebben eigenlijk 4 mensen minder ...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef Eronymus het volgende:
[..]
als je nr 4 en 36 niet meeneemt![]()
en 32 (snap er ff niks van)
das gek..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
28 ook niet, die vier missen we, dus we hebben eigenlijk 4 mensen minder ...
Zal duke ff mailen ...
Foutje in de stats denk ik gewoon, zal wel goed komen...quote:
gaat goed!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:24 schreef mcintosh het volgende:
thegeronimo ook welkom, zojuist toegevoegd
Jep, op 3 na 40quote:
Jep ze zijn ergens, maar niet in de stats van duke, maar dat komt vast goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:20 schreef devzero het volgende:
Volgens de officiele find-a-drug stats had je gisteren een job van 4255 punten en de dag ervoor 1tje van 4289. Ergens moeten er dus punten van je staan![]()
Maar gelukkig is nr 4 er weer
He. Proficiat Devzeroquote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:22 schreef devzero het volgende:
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=devzero&CertType=4&Size=Default
Gefelicitieerd!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:22 schreef devzero het volgende:
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=devzero&CertType=4&Size=Default
Vanuit het THINK Job Information-scherm op History duwen, dan zie je het ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:45 schreef Sanne het volgende:
Mijn MS onderzoek is eindelijk af! Ik ben benieuwd hoeveel punten het opgeleverd heeft.
tx!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Vanuit het THINK Job Information-scherm op History duwen, dan zie je het ook.
Als hij daar nog niet staat eerst in het queque-scherm - Send duwen.
Heb je FADSpy geinstalleerd? Daarin kun je het ook zien. Succes.![]()
Of FADdict, is wel wat minder uitgebreid.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Vanuit het THINK Job Information-scherm op History duwen, dan zie je het ook.
Als hij daar nog niet staat eerst in het queque-scherm - Send duwen.
Heb je FADSpy geinstalleerd? Daarin kun je het ook zien. Succes.![]()
FADdict kwam ik niet echt wijs uit, zodoende.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:07 schreef Eronymus het volgende:
Of FADdict, is wel wat minder uitgebreid.
Trouwens m'n FADspy werkt niet meer, de job blijft steeds op 9% staanen geeft een foutmelding als ik hem afsluit....
net gedaan maaruh welke versie draai jij ??? de OP geeft V0.45 ik had een nieuwere draaien (waarschijnlijk een beta versie van hiero)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
FADdict kwam ik niet echt wijs uit, zodoende.
Opnieuw FADspy installeren?![]()
Ik denk idd V0.45. Enneh niet te technisch worden he? Een half jaar geleden copieerde ik nog files vanuit de DOS-prompt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:27 schreef Eronymus het volgende:
net gedaan maaruh welke versie draai jij ??? de OP geeft V0.45 ik had een nieuwere draaien (waarschijnlijk een beta versie van hiero)
haha DOS wat is datquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik denk idd V0.45. Enneh niet te technisch worden he? Een half jaar geleden copieerde ik nog files vanuit de DOS-prompt.
Je hebt gelijk (had ik nog niet gezien)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:42 schreef Eronymus het volgende:
haha DOS wat is datkun je dat eten??
v0.45 doet het... alleen heeft ie al m'n projecten onder de naam Unknown project staan(muv Multiple sclerosis) die daily points tab ziet er dan zo zielig uit...
jep ik had versie 0.48 draaien die gaf dit wel aan, geen problemen tot vandaag... hij heeft atm problemen om m'n current job te laten zien (doet ie nie goedt.. heeft een oude job die vaststaat op 9%).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:47 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk (had ik nog niet gezien)![]()
Deed die versie van jou dit dan beter?
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=fjolle&CertType=1&Size=Defaultquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:02 schreef Fjolle het volgende:
Zo ja, dan is er voor de gewone stervelingen onder ons voorlopig nog geen hoop.![]()
Wauw, joepie, dank je. Fjolle heeft een certificaat!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:55 schreef devzero het volgende:
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=fjolle&CertType=1&Size=Default
Zal je zo eens opzoeken, welkom!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:43 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Jeuj... bijna officieel ook nu FokSchaap contributor
Je bent niet toevallig "DukeBox" he...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:43 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Jeuj... bijna officieel ook nu FokSchaap contributor
Zo ja zit er weer een foutje in registratiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig "DukeBox" he...
Proficiat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:54 schreef Bruce117 het volgende:
zojuist ben ik de grens van 100.000 punten gepasseerd
![]()
Heb Duke van de stats net gemaild, of hij het in orde wil makenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:55 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Zo ja zit er weer een foutje in registratie
Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |