gaan we zo doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:42 schreef mcintosh het volgende:
Ja blijft onzichtbaar, als je bij setup ook je "que" en je "graphics" "hidden" maakt
dus écht geen icoon rechtsonderin in je taskbar???quote:
Niet bij de install persé he, bij de setup, rechtsklikken en dan naar setup gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus écht geen icoon rechtsonderin in je taskbar???
ik had het nl al eerder zo gedaan geloof ik.. alleen niet bij setup..
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Niet bij de install persé he, bij de setup, rechtsklikken en dan naar setup gaan.
Daar kun je ervoor kiezen het icoontje niet te laten zien. Moet je misschien wel ff rebooten
Jammer dat er geen makkelijke manier is om die anderen te bereiken...quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:19 schreef Eronymus het volgende:
1-of-6Billion wacht op mail van fad.qik, dat is er weer 1![]()
Als je ze niet afsluit als je je PC uitzet, dan starten ze ook automatisch weer op.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
net even op 2 andere pc's geïnstalleerd
morgen gaat alles weer opnieuw aan en gaan ze ook meedoen
nu nog even automatisch op laten starten.. zijn dr ook andere opties dan alleen start menu -> opstarten?
das mooi!quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:23 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als je ze niet afsluit als je je PC uitzet, dan starten ze ook automatisch weer op.
Geen idee, zo ver rijkt mijn compu-kennis niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:
das mooi!
verder nog andere opties? mocht het vastlopen bijvoorbeeld.. (blijft windows)
die van mij dus ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Geen idee, zo ver rijkt mijn compu-kennis niet.![]()
We wachten wel afquote:
Heb ik ook al eens gevraagdquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:13 schreef Fjolle het volgende:
Trouwens: mcintosh zelf staat er niet bij(zo ver ik kan zien, of is dit Toshpower?))
96.30% hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:05 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nu zo'n 36 uur bezig met dat Multiple Sclerosis onderzoek. Hoop er morgen mee klaar te zijn, hij staat inmiddels op 83.57%.
(1f45-q3)
Als je zelf (druk) bezig bent op de pc, dan zal hij minder hard rekenen (waardoor je cpu rating omlaag gaat).quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
96.30% hier.
Denk niet dat ie vandaag nog afkomt. Lekker onderzoekje.
f145-q3
hits: 15
time: 153315
CPU: 79
Ik heb om 7.30 uur mijn huis verlaten, en kwam om 21.10 uur weer thuis.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je zelf (druk) bezig bent op de pc, dan zal hij minder hard rekenen (waardoor je cpu rating omlaag gaat).
En die punten komen vanzelf wel
Sims 2 Petstore. Mijn kat is er verslaafd aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:52 schreef Sanne het volgende:
Of de kat moet tegenwoordig Sims spelen als ik op mijn werk zit...
De rakkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef devzero het volgende:
Sims 2 Petstore. Mijn kat is er verslaafd aan![]()
mooi weer iemand erbij...quote:
zoals ik al zei waar is positie 4 gebleven???quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef mcintosh het volgende:
[....]
daily staan we 1, overall op plaats 10 en we hebben een milestone van 6.000.000 pointsquote:Nou, daar heb je het al. Een Fokschaap. Omwille van goede woordgrappen zou ik het erg cool vinden als iemand nu [DPC] Kofschip opricht
Maar, zonder dollen (Dolly?), best Fokschaap, jullie doen het lang niet rot vandaag. Wat zeg ik? Jullie doen het geweldig! Ook nog de top 10 binnengekomen... En een Megapaal... De zweep erover! _/-\o_
Joepie... Een milestone, ons schaapje zal een vol buikje krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:10 schreef Eronymus het volgende:
daily staan we 1, overall op plaats 10 en we hebben een milestone van 6.000.000 points![]()
Volgens mij wel. Je hoeft dan alleen de gebruiker-gegevens en teamgegevens hetzefde te houden. (Dus Nick, E-mail en teamnumber.)quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:46 schreef Boink het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je moet instellen dat 1 pc je server is en de rest van de pc's instelt als berekenenaar om het maar even zo te zeggen.
Mij lukt het namelijk niet, ik heb de map van find a drug geshared en probeer nu de loader oid te starten maar krijg dan een foutmelding.
Moet ik gewoon find a drug ook op die andere pc installeren?
lijk me dat je op die manier alleen de mensen krijgt die al lid zijn....... van DPCquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:54 schreef Fjolle het volgende:
Nogmaals over het mailen van mensen. Binnen het FAD-programma zit in het tabblad Options een regel: accept E-mail from team captain. Dan zou je toch gewoon een bericht aan alle 'lost sheep' kunnen sturen mcintosh? Of heb jij die gegevens niet?
Ja, maar dit waren toch de mensen die we in de eerste instantie zochten? (Degenen die aan stampede hebben meegedaan? Die staan volgens mij voor het grootste deel nog aan alleen niet bij fokschaap.)quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:10 schreef Eronymus het volgende:
lijk me dat je op die manier alleen de mensen krijgt die al lid zijn....... van DPC
zal eens kijken, maar binnen het programma staat alleen dat je lid bent van team "2047" en dat is DPC, en daar ben ik niet captain van, dus het lijkt me niet dat ik ze kan mailenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:54 schreef Fjolle het volgende:
Nogmaals over het mailen van mensen. Binnen het FAD-programma zit in het tabblad Options een regel: accept E-mail from team captain. Dan zou je toch gewoon een bericht aan alle 'lost sheep' kunnen sturen mcintosh? Of heb jij die gegevens niet?
http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=3263&p=quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:46 schreef Boink het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je moet instellen dat 1 pc je server is en de rest van de pc's instelt als berekenenaar om het maar even zo te zeggen.
Mij lukt het namelijk niet, ik heb de map van find a drug geshared en probeer nu de loader oid te starten maar krijg dan een foutmelding.
Moet ik gewoon find a drug ook op die andere pc installeren?
Zegges meneer, ben u al aangesloten bij onsquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef HBM het volgende:
[..]
http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=3263&p=
een how to
Gelijk heb jequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef HBM het volgende:
Nee, ben al een tijdje bij een klein GoT kluppie, maar dat maakt toch niet uit, ik help iedereen die FaD wil draaien waar ik kan(al zou je voor TechIMO crunchen, boeit mij dat ook niet
)
nice....quote:
Thanks, pc2 draait nu ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef HBM het volgende:
[..]
http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=3263&p=
een how to
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |