Draadloze muizen vliegen verder. Dus neem er 1 met snoerquote:Op zondag 10 juli 2005 22:12 schreef weasel85 het volgende:
oke dank je voor je reacties... geld is op zich niet zon prbleem maarja ( kwade buitjes tijdens t gamen als er iets verkeerd gaat) dan gooi je die muis zowat kapot
haha... maarja... zal ff kijken hoor =))
Tenzij je heel hard gooit en je zo je muis met systeemkast en al door de kamer ziet vliegen!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Draadloze muizen vliegen verder. Dus neem er 1 met snoer![]()
Alleen via internet te bestellen, of weet iemand ergens ook een winkel waar ie te vinden is? en wat moet ie kosten in een winkel?quote:
Bij Mediamarkt, kostte destijds (december vorig jaar) 54,95 euro.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:46 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Alleen via internet te bestellen, of weet iemand ergens ook een winkel waar ie te vinden is? en wat moet ie kosten in een winkel?
Die hebbik ookquote:
Mx510quote:Op zondag 10 juli 2005 21:02 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Met snoer natuurlijk. Er is niets irritanter als een lege muis tijdens het gamen.
Je hebt toch nog garantie ?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:01 schreef Gloeidoos het volgende:
MIjn MX510 is na een half jaar normaal gebruik al overleden![]()
Ga nu denk ik een mx1000 of razor diamondback kopen![]()
Zo'n ding is leuk voor RTS games maar een pain in the butt voor het spelen van FPS.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:16 schreef gijsje79 het volgende:
Gebruik zelf deze als ik op de pc game.
[afbeelding]
Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen deze muis wilt.
idd... De nieuwe hebben dat zwenkbare scrollknopje zonder klikjes... (dus het is bijna onmogelijk om het juiste wapen te kiezen)quote:Op zondag 17 juli 2005 13:15 schreef seto het volgende:
Ik heb na 2 jaar ofzo nog steeds een Microsoft Intelli Explorer 3.0 . Erg fijne muis maar nu nog moeilijk te krijgen denk ik.
Heb geen last gehad met Battlefield en Call of Duty.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo'n ding is leuk voor RTS games maar een pain in the butt voor het spelen van FPS.
Houdt er wel rekening mee dat de MX1000 acht keer zo zwaar is als de Diamondback...quote:Op zondag 17 juli 2005 12:01 schreef Gloeidoos het volgende:
MIjn MX510 is na een half jaar normaal gebruik al overleden![]()
Ga nu denk ik een mx1000 of razor diamondback kopen![]()
Ik heb daar helemaal geen last van gelukkig.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:07 schreef YourMaster het volgende:Maar er zit ook een minpuntje aan, die zijknopjes, die hadden ze eerst wel even mogen testen voordat ze ze er op zette. De duimknoppen zijn erg moeilijk te bereiken, en dan ook erg moeilijk in te drukken. Als je ze gebruikt is ook gelijk je cursor rechts uit beeld verdwenen en de kans is groot dat je precies de verkeerde duimknop ingedrukt hebt.
Voorlopig is de enige manier waarop ik mijn pinkknoppen kan gebruiken door de muis zijwaards in mijn linkerhand te nemen, en dan met mijn wijsvinger die twee knoppen gebruiken.
Die voordelen zijn echter zo groot dat dit nadeel me niet zo heel veel uitmaakt, maar als je gehecht bent aan veel knoppen tijdens je spel is het misschien toch verstandig om een beetje verder te kijken.
Geen draad is imho juist eerder een nadeel dan een voordeel.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef YourMaster het volgende:
En hij heeft geen draadje.
Ja, vind ik ook. Ik wil geen draadloze, ik wil er 1 met draad. Net als TS trouwens.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Geen draad is imho juist eerder een nadeel dan een voordeel.
De pinkknoppen gebruik ik niet, mede doordat ik een zogenaamde 4-vinger-muizer ben. (ik hou de muis beet tussen duim en ringvinger, en de wijsvinger op de linkerknop, en middelvinger op rechterknop, en om te scrollen verplaats ik mijn wijs of middelvinger..)quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef YourMaster het volgende:
Die duimknop heb ik inmiddels wel redelijk onder de knie ja, en doordat ik de muissensitivity van windows zelf wat naar beneden heb geschroeft heb ik ook een stuk minder last van een cursor die dan verplaatst.
Hoe gebruik jij je pink-knoppen?
Als je hem iedere nacht in je oplaaier doet kun je hem de dag erop de hele tijd gebruiken hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 21:02 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Met snoer natuurlijk. Er is niets irritanter als een lege muis tijdens het gamen.
En als je een nacht doorgamed?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je hem iedere nacht in je oplaaier doet kun je hem de dag erop de hele tijd gebruiken hoor
Ik houd persoonlijk wel van een wat zwaardere muis. Ik heb zelf de MX1000 en die bevalt bijzonder goed. Alleen past hij niet helemaal (lees helemaal niet) binnen je budgetquote:Op zondag 17 juli 2005 15:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee dat de MX1000 acht keer zo zwaar is als de Diamondback...
Ik heb nu een diamondback, heerlijk dingetje zegquote:Op zondag 17 juli 2005 15:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee dat de MX1000 acht keer zo zwaar is als de Diamondback...
Yup vind het zelf ook de beste muis die ik tot nu toe heb gehad. Enige nadeel eraan zijn die pink (?) knoppen.. die zijn gewoon niet bruikbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:22 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik heb nu een diamondback, heerlijk dingetje zeg
Volgens mij zijn de pinkknoppen gewoon de duimknoppen voor linkshandigen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Yup vind het zelf ook de beste muis die ik tot nu toe heb gehad. Enige nadeel eraan zijn die pink (?) knoppen.. die zijn gewoon niet bruikbaar.
Dat eindigde toen razor geen fatsoenlijke XP drivers kon fixenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef twi het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat iedereen bij voorbaat de Razor Boomslang noemde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |