Ha! Heb je vanochtend/middag mijn vragen niet gezien over Bizarre Inc., 2 Brothers on the 4th Floor en the Wee Papa Girl Rappers?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef peaceman het volgende:
begint aardig op foute vrijdag te lijken zo....![]()
Die gladjakker lijken allemaal op elkaarquote:Op zondag 10 juli 2005 23:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, je bedoelt het goed.
bigshadow +1
Tony! Toni! Toné! om precies te zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef Grobbel het volgende:
Tony Toni Tone?
Ja, ik had geen zin om dat helemaal uit te typen. Ik herkende een van de heren van Lucy Pearl trouwens, waar zowel leden van TTT als van A Tribe Called Quest inzaten, dus vandaar nog de twijfel.quote:
Haha, groot gelijk hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin om dat helemaal uit te typen. Ik herkende een van de heren van Lucy Pearl trouwens, waar zowel leden van TTT als van A Tribe Called Quest inzaten, dus vandaar nog de twijfel.
De top rust op zijn lauwerenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:02 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Je wil niet eens weten hoeveel van die glijtroep ik nog heb liggen qua singletjes en albums. Geen excuus - ik was jong, makkelijk te beinvloeden en werkte al op relatief jonge leeftijd, wat me een te groot surplus aan geld opleverde dat allemaal opging aan dat soort nutteloze dingen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Haha, groot gelijk hoorAnders profileer je je helemaal zo op deze glij zondag
Enne een gokje op blackstreet
Cool, voor de eerste keer in 3 jaar trivia ga ik de 200 puntengrens overschrijden.quote:
blackstreet?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef Grobbel het volgende:
En we gaan gewoon door met zlijmerige zondag. Wie zijn deze heren?
[afbeelding]
Grobbel -6 kredietquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je wil niet eens weten hoeveel van die glijtroep ik nog heb liggen qua singletjes en albums. Geen excuus - ik was jong, makkelijk te beinvloeden en werkte al op relatief jonge leeftijd, wat me een te groot surplus aan geld opleverde dat allemaal opging aan dat soort nutteloze dingen.
Echt, als ik een inventaris ga opmaken van al mijn singletjes (250! en enkel gekocht als tiener), dan raak ik elke vorm van krediet kwijt hier.![]()
Van Blackstreet heb ik ook nog een album thuisliggen, trouwens.
Enfin, bigshadow +1
Wees blij dat je net een generatie ouder bent dan wij. Jij kon tenminste zo door die troep heenprikken.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef peaceman het volgende:
ik hou niet van glijmannen... daarom weet ik er ook geeneen....
Ik weet niet eens hoe ik daar op moet reageren.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:15 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Jij bent een en al glijmiddel![]()
Grobbel +1
Inderdaad. Daar heeft deze meneer 4 singletjes van.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:20 schreef timbob het volgende:
bone thugs & harmony?
ik ken er maar 2 van hun.. die ene met die engelen enzo. op die berg.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar heeft deze meneer 4 singletjes van.Waaronder twee die nooit de hitlijsten gehaald hebben, ik was echt onverbeterlijk in die tijd.
![]()
timbob +1
Ik steun dit verzoek.... zoveel schaamte is zelfs mij teveel (al herkende ik vanmiddag (gelukkig te laat) Renee de Haan....quote:Op maandag 11 juli 2005 00:25 schreef bigshadow het volgende:
Normaal laten we iedereen toe, maar toch dien ik het verzoek in Grobbel uit de ranglijst te halen, dit is niet meer bespreekbaar![]()
Ik ben ook tegen. Mijn postgeschiedenis in de Tros-muziekfeest-topics zouden me zeker nekkenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:26 schreef Mark het volgende:
Protest, voor ik het weet lig ik ook buiten met de nodige smutpunten
lite joe?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:30 schreef Grobbel het volgende:
Lijkt wel een beetje op Fat Joe, alleen dan in de lite-versie...
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:31 schreef bigshadow het volgende:
e-life?
Het is mij ook niet bekend met hoeveel ze zijn, maar veel iig.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef Grobbel het volgende:
Ik tel 13 leden... Is dit de complete groep, of ontbreken er nog een aantal? Anders wellicht So Solid Crew of zo.
quote:Het verhaal begint in, Amsterdam noord. Een typisch Amsterdamse Arbeidersbuurt waar rond 1992 een groep jonge jongens elkaar vonden en vriendschap sloten. Door dezelfde toekomst plannen en kijk op het leven, veranderden de vriendschap tussen de jongens, van allemaal verschillenden rassen en achtergronden al snel in een hechte broederschap. Rond 1995 werd deze broederschap omgedoopt in de
. Rocks was op eigen houtje altijd al bezig met muziek en nam muziek op in de OFAH studios. Het duurde niet lang voordat de rest van de
zich ook bezig hield met muziek. zo is
de rap groep ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |