quote:Martin Kaymer voert voor het eerst in zijn loopbaan de wereldranglijst aan.
De 26-jarige Duitser bereikte ten koste van Bubba Watson de finale van het WK matchplay en verdrong dankzij die prestatie Lee Westwood van de eerste plaats. Westwood was al in de tweede ronde onderuit gegaan. "Ik heb wel even tijd nodig om dit tot mij te laten doordringen", reageerde Kaymer na zijn geslaagde coupe.
Kaymer won nipt (één hole) van Watson, die op zijn weg naar de halve finales onder anderen tweevoudig kampioen Geoff Ogilvy (6 4) versloeg. Kaymer stuit nu op de Engelsman Luke Donald, die met 6 5 de Amerikaan Matt Kuchar versloeg.
Kaymer is na Bernhard Langer de tweede Duitser die zich de beste golfer van de wereld mag noemen. Langer stond in 1986 drie weken als nummer één genoteerd.
Niet voldoende om de nieuwe nummer1 van de wereld mee te worden, denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
3 birdies geslagen op 9 holes. Telt dat ook?
Hij heeft een compleet nieuwe dimensie aan het spelletje toegevoegd en de sport is sinds zijn opkomst niet meer te vergelijken met vroeger ten tijde van Nicklaus enzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:49 schreef Faberyayoast het volgende:
By the way ik heb als golfer helemaal niks met Tiger: te saai, te veilig, te strategisch, te goed.. 1x in een ronde zijn driver uit zijn tas en dan doet ie nog wild.. Nee niet mijn ding!
OK, geen fan dan, maar wel respect toch ?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Faberyayoast het volgende:
@tong80 zoals jij niet begrijpt dat sommigen geen tiger fan zijn, begrijp ik jouw argumenten niet om wel fan te zijn. Tuurlijk is het knap dat ie de allerjongste nr 1 vd wereld was. Hoewel Bobby Jones op zijn 21ste ook de beste vd wereld was, maar toen was er nog geen ranking en daarnaast is hij nooit professional geworden. En zo zijn er vele grote spelers geweest die unieke prestaties hebben neergezet, maar waarvan ik niet allemaal fan ben.
En een etnische achtergrond, welke dan ook, vind ik geen reden om fan te zijn van iemand. Daarnaast is hij niet de enige gekleurde speler die iets gepresteerd heeft binnen de golfsport. Maar dat wist je waarschijnlijk al......
Je wil ook gaan scheiden ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
Ik ben vooral jaloers op het privéleven van Tiger.
Clear enoughquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:20 schreef Faberyayoast het volgende:
Tja respect, tuurlijk wel.. Zoals ik in mijn eerste bericht al zei: hij is te goed en een te groot talent. Daar kan je niks anders dan respect voor hebben.. maar nogmaals, geen fanmaar dat is nu wel duidelijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |