quote:Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk bij Hamont in de buurt net over de grens in Nederland. Ieper vind ik gewoon een mooi stukje België met een indrukwekkende geschiedenis, zeker wat betreft de eerste wereld oorlog. We hadden een een grote meet van het een of ander daar in de buurt. Zelf hebben we in Ieper b&b Hortensia gelogeerd, daar gaan we altijd naar toe als we in Ieper zijn.
Verder hadden we lekker gegeten in Café Central, daar heb ik de biefstuk besteld. Jammer genoeg moest ik de biefstuk natuurlijk gaar eten. En dat was dus lang zo lekker niet als normaal.
Volgens mij heb ik baby voelen schoppen eergisteravond. Een harde plop heb ik gevoeld. Ik kon niet achterhalen of het iets anders kon zijn. Vond het wel grappig. Jammergenoeg heb ik daarna niets meer gevoeld.
OMG!!! Ga je twee weekjes op vakantie, kom ik terug zijn er zomaar 4 zwangeren bij! En dan nog wel zulke speciale zwangeren! ETquote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 *** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
*** 03 maart 2006: E.T. en Swetsenegger
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef Merisse het volgende:
Van harte allemaalmet een welgemeende dikke pakkerd van mij.
Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:42 schreef Ingrid19 het volgende:
Snow suc6 vandaag!
Waar in je lichaam kun je trouwens vocht vasthouden en kun je er iets aan doen?
Ik heb er gelukkig (nog) niet veel last van. Kun je ook rond je buik vocht vasthouden?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:54 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.
Snow heel veel succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |