Asjemnou ?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
C) De Gevallen Engel.
Jammer !quote:Op zondag 10 juli 2005 19:54 schreef dady het volgende:
D) Henk-B is een zeikerd.
Bier is voor mietjes !quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef -erwin- het volgende:
drink je wel eens bier?
Tegen de tijd dat ík longkanker krijg kunnen ze 't wel genezen!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef Wolter het volgende:
En de mensen die doorblijven roken zijn stoer, want die weten dat het slecht is maar gaan gewoon door?
Nee, maar het interesseert me bar weinig wat andere doen. Voor mijn part drinken, slikken, roken, snuiven, spuiten en blowen ze, who cares. Laat ze lekker.quote:
Iets doen wat slecht is voor je doet niemand voor zijn plezier !!!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef dady het volgende:
Overigens, sinds wanneer is vrienden hebben en/of nieuwsgierig zijn een zwakte? In wat voor een wereld woon jij?
Je vergeet optie Gquote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef dady het volgende:
F) Waarom moeten mensen zich druk maken over andere hun rookgedrag?
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Iets doen wat slecht is voor je doet niemand voor zijn plezier !!!
Ga jij maar eens asbest inademen, omdat de groep het ook doet ! DOe je ook niet toch ???
Dus ik bedoel maar !
Nee maar het komt op hetzelfde neer!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:03 schreef dady het volgende:
[..]
. Van asbest kan je natuurlijk ook lekker genieten. Heb jij weleens mensen een stuk asbest mee zien nemen tijdens het uitgaan en er dan lekker inademen?
![]()
Dus ik bedoel maar !
Jij bent echt een domme mongool.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee maar het komt op hetzelfde neer!
Ook slecht en nergens goed voor !
Dus!
Hmm slimme opmerking !quote:
Jij bent gewoon te dom om te snappen dat een sigaret voor veel mensen relaxed is, ga dat toch niet vergelijken met asbest snuiven, roken is ook nog eens verslavend, jij snapt er echt bar weinig van.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm slimme opmerking !
Sorry voor het trappen op je tere ziel!
Ik heb het over BEGINNEN met roken LE-ZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:09 schreef dady het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te dom om te snappen dat een sigaret voor veel mensen relaxed is, ga dat toch niet vergelijken met asbest snuiven, roken is ook nog eens verslavend, jij snapt er echt bar weinig van.
In je OP wel, maar daarna week je nogal af van je begin standpunt maar ik ga de stad opzoeken, latertje.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:11 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb het over BEGINNEN met roken LE-ZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan is het dus nog niet verslavend en nog niet relaxed lijkt me!
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef dady het volgende:
[..]
In je OP wel, maar daarna week je nogal af van je begin standpunt maar ik ga de stad opzoeken, latertje.
En terecht !quote:Op zondag 10 juli 2005 20:14 schreef Markster het volgende:
Ik ben gestopt sinds 2 jaar, en ik voel me nu veel toffer
Laat me raden. Je stond vanochtend uit bed en kwam op het lumineuze idee om deze avond hier een topic over te openen om jouw fantastische inzicht ten toon te spreiden aan al die rokende losers hier op Fok!?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:46 schreef Henk-B het volgende:
Wat vinden jullie van deze stelling ??
Ik vind hem waar, want de meeste mensen die roken zijn toch gezwicht voor :
A) De groep !
B) De nieuwsgierigheid !
Nu jullie !
Thnxquote:Op zondag 10 juli 2005 20:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Laat me raden. Je stond vanochtend uit bed en kwam op het lumineuze idee om deze avond hier een topic over te openen om jouw fantastische inzicht ten toon te spreiden aan al die rokende losers hier op Fok!?
Chapeau.
Je praat poep.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:12 schreef LSS het volgende:
Is er ooit in je opgekomen dat sommige mensen roken lekker vinden TS? Ik vind roken lekker sinds het eerste hijsje die ik ooit genomen heb
Ik ga met je mee omdat de 1ste haal nooit lekker kan zijn!quote:
Fijn dat je dat ook even onderbouwd.quote:
Proficiat!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:14 schreef Markster het volgende:
Ik ben gestopt sinds 2 jaar, en ik voel me nu veel toffer
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Fijn dat je dat ook even onderbouwd.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:16 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik ga met je mee omdat de 1ste haal nooit lekker kan zijn!
Nee, je bent dom en je hebt geen smaak. Ernstigquote:Op zondag 10 juli 2005 22:51 schreef CasB het volgende:
Heb wel eens gerookt (paar heisen(??? hijsen?)), maar ik vind het vies.
Dus ik rook niet...ik ben sterk
Ik heb het helemaal niet over doodgaan!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef LegioeN het volgende:
Ik rook(te) van die dunne panter sigaren. over m'n longen. Ik deed (doe) dit omdat ik het lekker vindt. De laatste sigaar die ik heb opgestoken is een maand geleden, maar om nu te zeggen dat ik gestopt ben. In ieder geval niet bewust.![]()
Ja ik weet dat ik er aan dood kan gaan. Je weet als je in de auto stapt dat het de laatste keer kan zijn. Toch stap je in die auto. Bijvoorbeeld een uur in de file staan staat gelijk aan het roken van een pakje cigaretten.![]()
Alcohol drinken is ook slecht voor je lichaam, toch doen heel erg veel mensen dat.![]()
Veel vet eten is ook slecht voor je lichaam. Ieder jaar neemt het aantal mensen met overgewicht toe.
Stress kan je aan overlijden. Toch neemt overal in Nederland de werkdruk toe.
extreme sporten kunnen je leven draschtisch verkorten, toch geefdt het een geweldige kick![]()
Met andere woorden TS van leven kan je doodgaan.
dus je kan kiezen om van het leven te genieten, of je kan wegkwijnen als een kastplantje en je leven slijten met het bekritiseren van anderen die dingen doen waarvoor jij te bang bent![]()
Het gaat niet om het genieten!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef LegioeN het volgende:
Kan je mij dan uitleggen waarom in jouw ogen het genieten van het leven een zwakte is.![]()
Zoals ik al eerder typte, er zijn zoveel dingen die schadelijk voor je zijn, en die je toch doet.
Je zegt dus in weze dat leven een zwakte is.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Het gaat niet om het genieten!
Het gaat erom dat ze er ooit aan begonnen zijn!
En dat vloeide of voort uit nieuwsgierigheid die ze niet konden bedwingen! (zwak)
Of zwichten voor de druk van de groep! (zwak)
Wil jij hier dan even de redenen opnoemen waarom jij voor het eerst in een auto stapte, waarom je je eerste bak frieten naar binnen stopte en waarom je je eerste pilsje dronk?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Het gaat niet om het genieten!
Het gaat erom dat ze er ooit aan begonnen zijn!
En dat vloeide of voort uit nieuwsgierigheid die ze niet konden bedwingen! (zwak)
Of zwichten voor de druk van de groep! (zwak)
Ik denk dat dat wel een ruime vergelijking is!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef LegioeN het volgende:
[..]
Je zegt dus in weze dat leven een zwakte is.
Het leven bestaat tenslotte uit het opdoen van nieuwe ervaringen en kennis (nieuwsgierigheid) en het leggen van sociale contacten.
Sommige van de contacten die je zal maken hebben goede invloeden, andere slechte. Het is aan jezelf om tot de beslissing te komen wat je met die invloeden doet
Wat heeft dit er mee te maken ??quote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Wil jij hier dan even de redenen opnoemen waarom jij voor het eerst in een auto stapte, waarom je je eerste bak frieten naar binnen stopte en waarom je je eerste pilsje dronk?
Wat dit er mee te maken heeft? Het is allemaal slecht voor je, je wist het, en toch deed je het. Volgens jou is dat:quote:Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat heeft dit er mee te maken ??
Mijn eerste pilsje dronk , hmmmm ...... Niet!
IS auto rijden slecht voor je ? Ik hoop wel voor jou dat de uitlaat aan de buitenkant zit !quote:Op maandag 11 juli 2005 01:06 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat dit er mee te maken heeft? Het is allemaal slecht voor je, je wist het, en toch deed je het. Volgens jou is dat:
-voortvloeiend uit nieuwsgierigheid die ze niet konden bedwingen! (zwak)
-zwichten voor de druk van de groep! (zwak)
wie niet wil zwichten voor een groep, kan beter op een hutje op de hei gaan wonen, en wie niet nieuwsgierig is, kan beter meteen doodgaanquote:Op maandag 11 juli 2005 01:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
IS auto rijden slecht voor je ? Ik hoop wel voor jou dat de uitlaat aan de buitenkant zit !
En een patatje op zijn tijd kan ook geen kwaad! Vooral gefrituurd in natuurlijk vet!
Je kan niet ontkennen dat het veiliger is om thuis te blijven dan om in een auto te stappen. De kansen op een ongeluk zijn in het 2e geval aanzienlijk groter.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
IS auto rijden slecht voor je ? Ik hoop wel voor jou dat de uitlaat aan de buitenkant zit !
En een patatje op zijn tijd kan ook geen kwaad! Vooral gefrituurd in natuurlijk vet!
Alle andere dingen die hierna komen zoals vet eten maak ik me niet zo druk om!quote:Op maandag 11 juli 2005 01:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het veiliger is om thuis te blijven dan om in een auto te stappen. De kansen op een ongeluk zijn in het 2e geval aanzienlijk groter.
En een sigaretje op z'n tijd kan ook geen kwaad, net als het patatatje. De longen herstellen vanzelf weer, net als je lichaam een bak friet ook wel aankan. Maar daar gaat het niet om.
Jij vindt mensen die beginnen met roken slap. Misschien tegenwoordig wel, maar vroeger was die hele kruistocht tegen roken er nog niet. Het mocht overal, niemand vondt het erg en er werd al helemaal niet over gezeurd. En als je er eenmaal aan begint, zit je eraan vast.
Toch is het een uitstervend ras. Over 10 jaar ben je als roker een paria, gestimatiseerd door de maatschapij. En beginnen met roken zit er dan al helemaal niet meer in, omdat een pak peuken dan waarschijnlijk 25 euro kost ofzo. Dus maak je geen zorgen, uiteindelijk wint jouw partij toch wel.
Ik vraag me alleen af wat daarna het doelwit van de gezondheidsfreaks wordt. Waarschijnlijk vet eten, daar beginnen ze nou ook al enigzins over te zeuren.
omdat andere mensen er last van hebben...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef dady het volgende:
F) Waarom moeten mensen zich druk maken over andere hun rookgedrag?
Als ik thuis rook, in een speciale rookruimte of op straat heeft niemand er last van.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:21 schreef pappagaai het volgende:
[..]
omdat andere mensen er last van hebben...
Ach wat, 9 van de 10 dingen die een mens doet gebeuren onder groepsdruk. Is het niet onder je "lokale" groep, dan is het wel onder de groep "nederlanders", de groep "europeanen" of de groep "westerlingen"... Als je je daarover zorgen moet gaan makenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Alle andere dingen die hierna komen zoals vet eten maak ik me niet zo druk om!
Waar het mij om gaat is dat het beginnen met roken altijd gepaard gaat met stoer doen terwijl ik je dan eigenlijk maar zwak vindt!
Het moeten doen van de groep, omdat je er anders niet meer bij hoort! ( en niet "stoer" bent)
Ik ken er zat !quote:Op maandag 11 juli 2005 01:37 schreef teknomist het volgende:
Ik ken niemand die echt nooit eens NIET gezwicht is voor groepsdruk.
De reden dat de TS perse de rokers erbij wilt halen is me totaal vreemd.
Bron?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:38 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik ken er zat !
Rokers zijn hierin heel erg zwak!
Zullen vast veel rokers bij zittenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:37 schreef teknomist het volgende:
Ik ken niemand die echt nooit eens NIET gezwicht is voor groepsdruk.
Lekker overtuigende bronquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef Henk-B het volgende:
Bron ???
[..]
Zullen vast veel rokers bij zitten
ik ben in mijn eentje begonnen, niks stoer doen of net doen of het lekker is idd. ik vond mijn eerste heerlijk, lekker high! en mijn laatste vind ik waarschijnlijk nog net zo lekker.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:48 schreef golfer het volgende:
Tevreden roker meldt zich, na ruim 37 jaar stug doorroken en nergens voor gezwicht zijn of meedoen aan modegrils is maar eens.
Vastquote:Op maandag 11 juli 2005 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben in mijn eentje begonnen, niks stoer doen of net doen of het lekker is. ik vond mijn eerste heerlijk, lekker high! en mijn laatste vind ik waarschijnlijk nog net zo lekker.
wat?quote:
high five.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:55 schreef djenneke het volgende:
ik ben begonnen helemaal alleen thuis, de smerige gore echt van kurk gemaakte megazware poolse sigaretten van mijn moeder gejat, die waren zo goor, dat mijn moeder ze zelf ook niet rookte. Ik werd mega ziek, maar ja, toen wilde ik zelf wel weten hoe gewone sigaretten smaakten. Dus toen heb ik een pakje marlboro gekocht, en ben er nooit meer mee opgehouden...(op 4 trieste stopjaren na...)
Hahahahaha, ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb nou in mijn jazak een pakje russische sigaretten zitten, geruild met een russische soldaat. Nou, echt, het gevoel dat je hebt na 1 zo'n peuk heb ik nog niet als ik een heel pakje marlboro ofzo oprook.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:55 schreef djenneke het volgende:
ik ben begonnen helemaal alleen thuis, de smerige gore echt van kurk gemaakte megazware poolse sigaretten van mijn moeder gejat, die waren zo goor, dat mijn moeder ze zelf ook niet rookte. Ik werd mega ziek, maar ja, toen wilde ik zelf wel weten hoe gewone sigaretten smaakten. Dus toen heb ik een pakje marlboro gekocht, en ben er nooit meer mee opgehouden...(op 4 trieste stopjaren na...)
Dit slaat weer nergens op!quote:Op maandag 11 juli 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
je mag niemand een enge ziekte toewensen. ook niet als ie er voor kiest om niet te roken en een kruisvaart te voeren tegen rokers... alhoewel...
Ben jij soms een kloon van Hoogervorst of zo? Hoe eens op met die ongefundeerde uitspraken over rokers zeg, het zijn net mensen hoor. Net zo debiel of juist welopgevoed als niet-rokers.quote:
Damn wat zal ik bang zijn danquote:Op maandag 11 juli 2005 02:44 schreef petre86 het volgende:
rokers zijn idd zwak, meelopers en geldverspillers.. zo dat is er uit.. en ze hoeven het niet te wagen naast mij te gaan staan paffen
roken lossen we samen wel op. maar blijkbaar kan jij iemand iets niet gunnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dit slaat weer nergens op!
IQ < 45
Jammer !
Hebben rokers weleens meer last van!
Wat gun ik niet dan ??quote:Op maandag 11 juli 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
roken lossen we samen wel op. maar blijkbaar kan jij iemand iets niet gunnen.
zout toch op pikkie. ik zou je niet eens naast me dulden in de kroeg.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat gun ik niet dan ??
Ik zeg alleen dat ze zwak zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor mij part steek je er zo nog 15 op !
Maar je bent wel zwak!![]()
Hm, dit topic begint aardig op spam te lijken op deze manier...quote:
Hee weer zo'n intelligente opmerking !!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 02:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zout toch op pikkie. ik zou je niet eens naast me dulden in de kroeg.
Nee dubbel enteren bij iedere zin komt intelligent overquote:Op maandag 11 juli 2005 02:52 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hee weer zo'n intelligente opmerking !!!!
Niet ingaan op mijn post, teken van zwakte !
welke van je tig-debiele posts had je graag gezien?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:52 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je bent nu niet echt een goeie ambassadeur voor niet-rokers. Áls ik ooit al zou willen stoppen, houden mensen als jij me daarvan afquote:Op maandag 11 juli 2005 02:52 schreef Henk-B het volgende:
[..]
stakker. ik hoop dat je snel afleert te zeiken, want dat is veel irritanter (en soms dodelijker) dan roken.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:56 schreef Henk-B het volgende:
Zoo ik ga maar weer even On Topic!
Wie is er nog meer met de stelling eens ?
En Terecht!quote:Op maandag 11 juli 2005 02:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je bent nu niet echt een goeie ambassadeur voor niet-rokers. Áls ik ooit al zou willen stoppen, houden mensen als jij me daarvan af![]()
Lijkt me sterk !quote:Op maandag 11 juli 2005 02:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stakker. ik hoop dat je snel afleert te zeiken, want dat is veel irritanter (en soms dodelijker) dan roken.
Mis je dat niet met uitgaan?quote:Op maandag 11 juli 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben nu 2 jaar gestopt en het bevalt me goed, ik snap niet wat de topicstarter bedoelt, rookt ie?
Ik rook niet, nooit gedaan , nooit geprobeerd!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben nu 2 jaar gestopt en het bevalt me goed, ik snap niet wat de topicstarter bedoelt, rookt ie?
Het is al laatquote:Op maandag 11 juli 2005 03:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik rook niet, nooit gedaan , nooit geprobeerd!
Wat snap je niet ?
Heb je de OP gelezen ?
ik heb liever een roker om me heen dan een notoire ouwe zeikschuit.quote:
Ik zeik niet, ik laat jou roken als je dat wilt, ik geef alleen een stelling!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb liever een roker om me heen dan een notoire ouwe zeikschuit.
Wel goed dat je bent gestopt met roken btw!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sorry, volgens mij snap ik er helemaal niks van, ik ben al weg...
je stelling is, 'wie rookt is zwak'. je twee keuzes zijn vervolgens lachwekkend idioot en je oordeel is gedurende dit topic zeer onzorgvuldig dominant. bovendien laat je weinig ruimte open voor discussie.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:03 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik laat jou roken als je dat wilt, ik geef alleen een stelling!
En op deze stelling, geef ik mijn mening!
Wie zeikt er ?
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 11 juli 2005 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je stelling is, 'wie rookt is zwak'. je twee keuzes zijn vervolgens lachwekkend idioot en je oordeel is gedurende dit topic zeer onzorgvuldig dominant. bovendien laat je weinig ruimte open voor discussie.
'lachwekkend idioot' en 'onzorgvuldig dominant' gaan niet hand-in-hand en wederom blijkt dat men zich daar onsterfelijk belachelijk mee kan maken.
De stelling is : Iedereen die is gezwicht voor het roken is Zwak!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:46 schreef Henk-B het volgende:
A) De groep !
B) De nieuwsgierigheid !
Nu jullie !
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
je mag niemand een enge ziekte toewensen. ook niet als ie er voor kiest om niet te roken en een kruisvaart te voeren tegen rokers... alhoewel...
zit niet zo stroef te lullen man! je keuzes zijn lachwekkend idioot. ze hebben helemaal niks met waar of niet waar te maken. zo te zien heeft het nicotinegebrek in je hersens wel enige schade achtergelaten.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:15 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Even kijken , hier is hij nog een keer !!!!!
[..]
De stelling is : Iedereen die is gezwicht voor het roken is Zwak!
Nu zijn er 2 keuzes WAAR of NIET WAAR !!!!!!!
Jij zegt hierop "je twee keuzes zijn vervolgens lachwekkend idioot"
Beetje vreemd!
Mijn onderbouwing van mijn mening WAAR is wat er volgde!!
Jouw eerste post in dit topic was trouwens dit :
[..]
![]()
Zuchtquote:Op maandag 11 juli 2005 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit niet zo stroef te lullen man! je keuzes zijn lachwekkend idioot. ze hebben helemaal niks met waar of niet waar te maken. zo te zien heeft het nicotinegebrek in je hersens wel enige schade achtergelaten.
DANK U !!!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:18 schreef Yildiz het volgende:
iedereen ziet A of B, en mensen denken spontaan dat het een multiple choice is
het is inderdaad een "stelling!!"!! !11!! zwei!
Dan zijn de keuzes:eens (al dan niet want blabla motiveren) oneens (al dan niet blabla motiveren)
of op deze manierwaar (al dan niet blabla motiveren) niet waar (al dan niet blabla motiveren)
En zo ongeveer de helft gaat A B roepen, of C en D bedenken
ik dacht dat FOK! zo elitair ende goed opgeleid was, zeker veel gespiekt met multiple choice uitleg
de vraagstelling is anders en de keuzemogelijkheid ook. niet zo dom doen graag, ventje.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:18 schreef Yildiz het volgende:
iedereen ziet A of B, en mensen denken spontaan dat het een multiple choice is
het is inderdaad een "stelling!!"!! !11!! zwei!
Dan zijn de keuzes:eens (al dan niet want blabla motiveren) oneens (al dan niet blabla motiveren)
of op deze manierwaar (al dan niet blabla motiveren) niet waar (al dan niet blabla motiveren)
En zo ongeveer de helft gaat A B roepen, of C en D bedenken
ik dacht dat FOK! zo elitair ende goed opgeleid was, zeker veel gespiekt met multiple choice uitleg
OMG !!!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de vraagstelling is anders en de keuzemogelijkheid ook. niet zo dom doen graag, ventje.
anders lees je het nog een keer goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:46 schreef Henk-B het volgende:
iedereen die gezwicht is voor roken (,) is zwak.
A) De groep !
B) De nieuwsgierigheid !
Nu jullie !
Ben je nou zo dom ??quote:Op maandag 11 juli 2005 03:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders lees je het nog een keer goed.
jij wel?quote:
Ik zal hem nog 1 keer voor je proberen uit te leggen!quote:
Ja hè, nu nog stoppen met drinken,snuiven en blowen...quote:Op maandag 11 juli 2005 03:05 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wel goed dat je bent gestopt met roken btw!
Doei doei![]()
A) Waarquote:iedereen die gezwicht is voor roken (,) is zwak.
Zoiets?quote:Hoe komt dit?
A) De groep !
B) De nieuwsgierigheid !
lieve jongen, als jij het allemaal zo goed weet had je je topictitel anders moeten schrijven, en nu ben ik eigenlijk wel klaar met je. doei doei.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:29 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik zal hem nog 1 keer voor je proberen uit te leggen!
De KEUZE is WAAR of NIET WAAR!!!!!
Ik vind hem dus WAAR en onderbouw mijn standpunt met 2 voorbeelden!
PRECIES !!!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
A) Waar
B) Niet waar
Indien A, ga door naar de volgende vraag:
[..]
Zoiets?.
Uit de discussie wegrennen en niks onderbouwen!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lieve jongen, als jij het allemaal zo goed weet had je je topictitel anders moeten schrijven, en nu ben ik eigenlijk wel klaar met je. doei doei.
het slaat nergens op en je wil gewoon ff vertellen dat mensen die roken zwak zijn, maar je lult leuk.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 03:31 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Uit de discussie wegrennen en niks onderbouwen!
Hmm teken van zwakte !
Jij was toch weg ???quote:Op maandag 11 juli 2005 03:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het slaat nergens op en je wil gewoon ff vertellen dat mensen die roken zwak zijn, maar je lult leuk.
ventje, hij legt een stelling neer, en geeft vervolgens zijn motivatiequote:Op maandag 11 juli 2005 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de vraagstelling is anders en de keuzemogelijkheid ook. niet zo dom doen graag, ventje.
Ik gok dat jij het niet eens was met de stelling, wat is je motivatie?quote:Op maandag 11 juli 2005 03:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het slaat nergens op en je wil gewoon ff vertellen dat mensen die roken zwak zijn, maar je lult leuk.
Hij geeft geen motivatie, hij spamt anti-rookclichés en een bijbehorend plaatje. En dit allemaal dermate vooringenomen dat er in dit topic nooit een open discussie zal ontstaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ventje, hij legt een stelling neer, en geeft vervolgens zijn motivatie
quote:Op maandag 11 juli 2005 03:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij geeft geen motivatie, hij spamt anti-rookclichés en een bijbehorend plaatje. En dit allemaal dermate vooringenomen dat er in dit topic nooit een open discussie zal ontstaan.
Hij is daarmee een typische 'niet-roker met missie', en die doen hetgeen ze willen uitdragen per definitie meer kwaad dan goed. Zoals ook weer bewezen in dit topic.
Ah, gij zijt ook een niet-roker met missie. Of een ex-roker, nog waarschijnlijker. Waarom prent je niet eens deze gouden spelregel in je hoofd: "Je wint nooit mensen voor je, door ze tegen je in het harnas te jagen." (en zeker niet met ongefundeerde stigmatiserende overdrijvingen)quote:Op maandag 11 juli 2005 03:59 schreef Yildiz het volgende:
rokers hebben sowieso een missie
vuile rook in andere mensen der gezicht blazen...
Henk-B, roken is slecht voor je gezondheid, verduiveld slecht. Dat weten rokers ook heus zelf wel. Het kan wel heel goed zijn voor je psyche, maar dat terzijde. Nu stel ik voor dat we rokers lekker van hun sigaretjes, sigaartjes, shag of desnoods waterpijp laten genieten. Niemand heeft daar last van.quote:
dat is dus de omgekeerde wereld.quote:Op maandag 11 juli 2005 04:24 schreef Lkw het volgende:
O ja, toch. Als er een niet-roker en een roker dicht bij elkaar staan, zitten of liggen, stinkt die sig voor de niet-roker als de ziekte. Wel, dan moet de roker - als de niet-roker aangeeft dat hij last heeft van die gore rook - even ergens anders zijn sigaretje gaan paffen. Wanneer je eea normaal vraagt, doen de meeste rokers dat ook.
Dit bedoel ik dus. Altijd maar blijven zeiken en vergelijkingen trekken die volslagen belachelijk zijn. Als dit je houding is, zul je wel veel last hebben van rokers om je heen.quote:Op maandag 11 juli 2005 04:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is dus de omgekeerde wereld.
"meneer kunt u misschien niet met uw auto op mij in blijven rijden? das niet goed voor mijn gezondheid"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |