Asjemnou ?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
C) De Gevallen Engel.
Jammer !quote:Op zondag 10 juli 2005 19:54 schreef dady het volgende:
D) Henk-B is een zeikerd.
Bier is voor mietjes !quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef -erwin- het volgende:
drink je wel eens bier?
Tegen de tijd dat ík longkanker krijg kunnen ze 't wel genezen!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef Wolter het volgende:
En de mensen die doorblijven roken zijn stoer, want die weten dat het slecht is maar gaan gewoon door?
Nee, maar het interesseert me bar weinig wat andere doen. Voor mijn part drinken, slikken, roken, snuiven, spuiten en blowen ze, who cares. Laat ze lekker.quote:
Iets doen wat slecht is voor je doet niemand voor zijn plezier !!!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef dady het volgende:
Overigens, sinds wanneer is vrienden hebben en/of nieuwsgierig zijn een zwakte? In wat voor een wereld woon jij?
Je vergeet optie Gquote:Op zondag 10 juli 2005 19:55 schreef dady het volgende:
F) Waarom moeten mensen zich druk maken over andere hun rookgedrag?
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Iets doen wat slecht is voor je doet niemand voor zijn plezier !!!
Ga jij maar eens asbest inademen, omdat de groep het ook doet ! DOe je ook niet toch ???
Dus ik bedoel maar !
Nee maar het komt op hetzelfde neer!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:03 schreef dady het volgende:
[..]
. Van asbest kan je natuurlijk ook lekker genieten. Heb jij weleens mensen een stuk asbest mee zien nemen tijdens het uitgaan en er dan lekker inademen?
![]()
Dus ik bedoel maar !
Jij bent echt een domme mongool.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:05 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee maar het komt op hetzelfde neer!
Ook slecht en nergens goed voor !
Dus!
Hmm slimme opmerking !quote:
Jij bent gewoon te dom om te snappen dat een sigaret voor veel mensen relaxed is, ga dat toch niet vergelijken met asbest snuiven, roken is ook nog eens verslavend, jij snapt er echt bar weinig van.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm slimme opmerking !
Sorry voor het trappen op je tere ziel!
Ik heb het over BEGINNEN met roken LE-ZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:09 schreef dady het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te dom om te snappen dat een sigaret voor veel mensen relaxed is, ga dat toch niet vergelijken met asbest snuiven, roken is ook nog eens verslavend, jij snapt er echt bar weinig van.
In je OP wel, maar daarna week je nogal af van je begin standpunt maar ik ga de stad opzoeken, latertje.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:11 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb het over BEGINNEN met roken LE-ZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan is het dus nog niet verslavend en nog niet relaxed lijkt me!
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef dady het volgende:
[..]
In je OP wel, maar daarna week je nogal af van je begin standpunt maar ik ga de stad opzoeken, latertje.
En terecht !quote:Op zondag 10 juli 2005 20:14 schreef Markster het volgende:
Ik ben gestopt sinds 2 jaar, en ik voel me nu veel toffer
Laat me raden. Je stond vanochtend uit bed en kwam op het lumineuze idee om deze avond hier een topic over te openen om jouw fantastische inzicht ten toon te spreiden aan al die rokende losers hier op Fok!?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:46 schreef Henk-B het volgende:
Wat vinden jullie van deze stelling ??
Ik vind hem waar, want de meeste mensen die roken zijn toch gezwicht voor :
A) De groep !
B) De nieuwsgierigheid !
Nu jullie !
Thnxquote:Op zondag 10 juli 2005 20:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Laat me raden. Je stond vanochtend uit bed en kwam op het lumineuze idee om deze avond hier een topic over te openen om jouw fantastische inzicht ten toon te spreiden aan al die rokende losers hier op Fok!?
Chapeau.
Je praat poep.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:12 schreef LSS het volgende:
Is er ooit in je opgekomen dat sommige mensen roken lekker vinden TS? Ik vind roken lekker sinds het eerste hijsje die ik ooit genomen heb
Ik ga met je mee omdat de 1ste haal nooit lekker kan zijn!quote:
Fijn dat je dat ook even onderbouwd.quote:
Proficiat!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:14 schreef Markster het volgende:
Ik ben gestopt sinds 2 jaar, en ik voel me nu veel toffer
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Fijn dat je dat ook even onderbouwd.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:16 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik ga met je mee omdat de 1ste haal nooit lekker kan zijn!
Nee, je bent dom en je hebt geen smaak. Ernstigquote:Op zondag 10 juli 2005 22:51 schreef CasB het volgende:
Heb wel eens gerookt (paar heisen(??? hijsen?)), maar ik vind het vies.
Dus ik rook niet...ik ben sterk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |