En nu moet ik zeker blij zijn met beperkte censuur he?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:19 schreef Sidekick het volgende:
Leuk he, die slachtofferrol. Wees gerust, normale kritiek blijft gewoon staan zoals vele post in dit topic laat zien, waaronder ook diverse van jou. Je kan het wel, maar soms wil je gewoon trollen zoals je fabrieksopmerking bijvoorbeeld. Ook leuk, maar dat is helaas off-policy.
Relbait.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:52 schreef Monidique het volgende:
Nu heb ik trouwens nog niet gezien waar Sidekick pietverdriet met Hitler vergeleek.
Ach goed, wat de opmerking van Sidekick ook was, ik zou toch wel willen weten waar Sidekick pietverdriet met Hitler vergeleek, zoals pietverdriet zegt.quote:
Wat denk je dat er met die post gebeurd is?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:56 schreef Monidique het volgende:
Ach goed, wat de opmerking van Sidekick ook was, ik zou toch wel willen weten waar Sidekick pietverdriet met Hitler vergeleek, zoals pietverdriet zegt.
Raar trouwens om als moderator je eigen posts weg te halen, maar ik kan dus concluderen dat die post waarin Sidekick pietverdriet met Hitler vergelijkt niet bestaat en zo wel, dan moeten we, of eerder moet ik, degenen die het hebben gelezen op hun woord geloven?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met die post gebeurd is?
Wees ik je niet al eerder op de convenience van Sidekicks methoden?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Raar trouwens om als moderator je eigen posts weg te halen, maar ik kan dus concluderen dat die post waarin Sidekick pietverdriet met Hitler vergelijkt niet bestaat en zo wel, dan moeten we, of eerder moet ik, degenen die het hebben gelezen op hun woord geloven?
Daar wees jij mij op.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wees ik je niet al eerder op de convenience van Sidekicks methoden?
Dan moet je nu toch zeker wel begrijpen wat ik daarmee bedoelde.quote:
Nou ja, ik weet niet wat er gebeurd is, dus: nee.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan moet je nu toch zeker wel begrijpen wat ik daarmee bedoelde.
'Kameraad' Bluesdude doet ook een duit in het zakje.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Ach, ach... rechtse baggeraars willen graag onderdrukt "zijn' door links...dan hebben ze een excuus om linkse modjes wegtreiteren.
Maar er wel mee vergeleken, met een in Sidekicks ogen positief resultaat. Je kunt toch niet anders concluderen uit de link die jij hier geeft.quote:http://forum.fok.nl/topic/721813/2/50/28423060#28423060
Dit was die posting. dacht ik
En Pietverdriet werd niet gelijkgesteld aan Hitler.
Blijkbaar... blijkbaar... bewijs?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Ach, ach... rechtse baggeraars willen graag onderdrukt "zijn' door links...dan hebben ze een excuus om linkse modjes wegtreiteren.
Extreem linkse meerderheid: heb jij een emergency plan ?
Piet reageerde blijkbaar verzuurd in flamemodus en dát werd gedeleted
Ja, maar, wacht eens! Dat is van vorige week zaterdag, terwijl pietverdriet net zei dat Sidekick weer eens flamebait heeft neergegooid om daarna de reacties te verwijderen. Natuurlijk betreft dit hier een flamebait die pietverdriet vandaag, net, heeft gezien. Die zogenaamde vergelijking met Hitler, waar pietverdriet overigens helemaal niet mee wordt vergeleken, heeft er dus niets mee te maken. Dan staat mijn vraag nog steeds: Waar is die flamebait van Sidekick?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Extreem linkse meerderheid: heb jij een emergency plan ?
Piet reageerde blijkbaar verzuurd in flamemodus en dát werd gedeleted
Tsjaquote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat er gebeurd is, dus: nee.
Och, och... Ik heb trouwens nog gevraagd of je uitleg kon geven. Dit bedoel ik niet dwingend, hoor, hoewel het zo snel gelezen kan worden. Inderdaad, ik snap niet waar je het over hebt, dus vraag ik uitleg...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja
'Waarom doe ik eigenlijk nog moeite?', vraag je je dan vertwijfeld af.
Dat zegt toch meer dan genoeg?quote:Jullie pleiten nu gewoon voor een herhaling van 1933.
Waarom dat '' kameraad" ?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:15 schreef Lemmeb het volgende:
'Kameraad' Bluesdude doet ook een duit in het zakje.
SK heeft Piet niet gelijkgesteld aan Hitler.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:15 schreef Lemmeb het volgende:
Maar er wel mee vergeleken, met een in Sidekicks ogen positief resultaat. Je kunt toch niet anders concluderen uit de link die jij hier geeft.
Ja, dat zegt dat Sidekick van mening was dat zij een herhaling van '33 pleiten. Die mening deel ik trouwens met Sidekick, want een staatsgreep plegen omdat je zo bang bent voor een extreem-linkse regering, is natuurlijk goed vergelijkbaar met '33. Ik zie nog steeds niet waar pietverdriet vergeleken wordt met Hitler.quote:
jaja ..dat werd inderdaad gepleit...democratie vermoorden uit angst voor links.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 10 juli 2005 20:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och, och... Ik heb trouwens nog gevraagd of je uitleg kon geven. Dit bedoel ik niet dwingend, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |