Zo gevaarlijk is Voigt niet voor het klassement, je moet hem geen 10 minuten geven, maar 2 minuten kan nooit kwaad. En CSC mag dan de koers gaan controleren ipv Discoveryquote:Op zondag 10 juli 2005 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe zit het met de tijd van de bus?![]()
Discovery rijdt nog steeds niet btw, verrassend...ik denk dat Voigt de gele trui moet krijgen!
en dan wordt hij tiende zonder etappewinst.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:45 schreef Remzz het volgende:
Volgend jaar kan Rasmussen naar mijn idee gewoon voor het klassement gaan.
Hij heeft het goed bekeken gisteren trouwens door zich terug te laten vallen na de laatste col.
'Hallo met Hans van Breukelen.'quote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
Belg belt De Breuk
uhh niet gevaarlijk voor t klassement?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk is Voigt niet voor het klassement, je moet hem geen 10 minuten geven, maar 2 minuten kan nooit kwaad. En CSC mag dan de koers gaan controleren ipv Discovery
Tong is wakkerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hallo met Hans van Breukelen.'
Wuijts :
'Sorry verkeerde nummer.'
Alles goed met jou? Voigt is geen klimmer hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uhh niet gevaarlijk voor t klassement?
verder alles goed ?
Een minuut of 6, dus dat zie ik nog niet gebeuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoeveel moet Rasmussen winnen op Voigt voor het geel?
volgens de wet van Dijkstra gaat hij het dan halen...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
1.30 min. per 10 kilometer mag ie verspelen
6 minutenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoeveel moet Rasmussen winnen op Voigt voor het geel?
3 secondenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef DeTolk het volgende:
4.08, peleton loopt verder in
Ik had toch wel gedacht dat Armstrong het verschil van 5 naar 2, 3 minuten had willen terugbrengenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk is Voigt niet voor het klassement, je moet hem geen 10 minuten geven, maar 2 minuten kan nooit kwaad. En CSC mag dan de koers gaan controleren ipv Discovery
hoef je ook niet te zijn om de tour te winnenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alles goed met jou? Voigt is geen klimmer hoor...
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hallo met Hans van Breukelen.'
Wuijts :
'Sorry verkeerde nummer.'
Uhh, met hem vast wel, met jou ook ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uhh niet gevaarlijk voor t klassement?
verder alles goed ?
misschien wel willen maar vandaag niet kunnen?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik had toch wel gedacht dat Armstrong het verschil van 5 naar 2, 3 minuten had willen terugbrengen
Dinsdag de laatste twee minuutjes maar pakken dan.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een minuut of 6, dus dat zie ik nog niet gebeuren.
Ben jij dronken ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoef je ook niet te zijn om de tour te winnen
Dan zal het Armstrong echt niet boeien dat hij de gele trui een paar dagen kwijt is.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Voigt dus.
hmm dat van dat bergop klopt wel ja.. sorryquote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Jelminho het volgende:
[..]
Uhh, met hem vast wel, met jou ook ?
Hij zegt dat die niet gevaarlijk is voor het klassement. Zodra er een finish bergop is, is Voigt gezien en verliest die gewoon 15 minuten. Hij hoort misschien net bij de beste 50 klimmers, daar ligt Lance echt niet van wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |