Nou ja, 11 nederlandse zeges in 1 jaar gaan we nu niet halen hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden verdomme! Rabo wint gewoon elke bergetappe! T-Raleigh is hierbij vergeleken een stel amateurs!
11? Allemaal van Raleigh?? In één jaar? Is dat een record?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, 11 nederlandse zeges in 1 jaar gaan we nu niet halen hoor.
Zal ie niet nog een keer doen inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:45 schreef Remzz het volgende:
Volgend jaar kan Rasmussen naar mijn idee gewoon voor het klassement gaan.
Hij heeft het goed bekeken gisteren trouwens door zich terug te laten vallen na de laatste col.
Zo gevaarlijk is Voigt niet voor het klassement, je moet hem geen 10 minuten geven, maar 2 minuten kan nooit kwaad. En CSC mag dan de koers gaan controleren ipv Discoveryquote:Op zondag 10 juli 2005 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe zit het met de tijd van de bus?![]()
Discovery rijdt nog steeds niet btw, verrassend...ik denk dat Voigt de gele trui moet krijgen!
en dan wordt hij tiende zonder etappewinst.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:45 schreef Remzz het volgende:
Volgend jaar kan Rasmussen naar mijn idee gewoon voor het klassement gaan.
Hij heeft het goed bekeken gisteren trouwens door zich terug te laten vallen na de laatste col.
'Hallo met Hans van Breukelen.'quote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
Belg belt De Breuk
uhh niet gevaarlijk voor t klassement?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk is Voigt niet voor het klassement, je moet hem geen 10 minuten geven, maar 2 minuten kan nooit kwaad. En CSC mag dan de koers gaan controleren ipv Discovery
Tong is wakkerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hallo met Hans van Breukelen.'
Wuijts :
'Sorry verkeerde nummer.'
Alles goed met jou? Voigt is geen klimmer hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uhh niet gevaarlijk voor t klassement?
verder alles goed ?
Een minuut of 6, dus dat zie ik nog niet gebeuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoeveel moet Rasmussen winnen op Voigt voor het geel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |