Niet de beste maar de meest strijdlustige. Vroeger was er ook nog een klassement voor, maar dat bestaat volgens mij niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Is dat de winnaar of wordt dat anders bepaalt?
Maar Rasmussen maakt vandaag wel een sprong in het klassementquote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geel wil ik niet eens bij de Rabobank zien, het is natuurlijk allemaal mooi en geweldig, maar dan moet je ervoor gaan rijden en daar zie ik de Rabobank niet echt goed tot in staat. Die zijn meer voor geweldige etappes
Tis voor de meest aanvallende renner, neem aan dat Weening m nu heeft ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
Is dat de winnaar of wordt dat anders bepaalt?
Voigt zou zomaar kunnen winnen, maar Moreau is nou niet echt een held in het succesvol volbrengen van dergelijke etappes of andersoort successen. Het is een goede renner, maar hij zou wel eens wat tactischer mogen rijden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef Remzz het volgende:
Ik zie wel kansen voor Rasmussen ja. Voigt en Moreau zijn niet ehct veel beter dan Rasmussen.
Tussensprints ? Of laatste in het klassement ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Even een vraagje... vroeger had je ook de rode trui, maar waar was die ook alweer voor?
Volgensmij was dat vroeger de bolletjes truiquote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Even een vraagje... vroeger had je ook de rode trui, maar waar was die ook alweer voor?
Tussensprintsquote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Laatste toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Laatste in het klassement.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Nee, dat niet...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij was dat vroeger de bolletjes trui
De vraag is, of hij zonder die aanval van gisteren ook bij de eerste lichting van het peleton zou kunnen blijven. Ik denk het niet, ik denk dat hij dan ook zou rijden waar hij nu zit en dat is echt niet slecht. Maar zo'n ontsnapping geeft natuurlijk wel vleugels. En behoorlijk grote ookquote:Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
2 dagen achter elkaar top is misschien nog te veel gevraagd voor hem.
Klopt! Bestaat volgens mij ook niet meer...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je had ook nog de combinétrui voor degene die in alle klassementen goed stond.
Daalt echt fucking hard. Mooi om te zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen kan goed dalen hoor!
Dat zou kunnen aangezien het nu het rode rugnummer is.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, dat niet...
Was dat niet voor strijdlustigste renner? Ik twijfel...
Nee, da's de rooie lantaarnquote:
In de Vuelta nog wel toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je had ook nog de combinétrui voor degene die in alle klassementen goed stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |