Lijkt me ook niet te doen. Maar ze gaan wel dichter komen, dus geel voor Rasmussen lijkt me kansloos.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
4'21" dat rijd je niet zomaar dicht
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rasmussen![]()
![]()
Mooi weekend voor de Rabo-ploeg
Dat is ook vast niet het eerste doel, anders had ie gisteren niet die paar minuten laten lopen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet te doen. Maar ze gaan wel dichter komen, dus geel voor Rasmussen lijkt me kansloos.
Geel wil ik niet eens bij de Rabobank zien, het is natuurlijk allemaal mooi en geweldig, maar dan moet je ervoor gaan rijden en daar zie ik de Rabobank niet echt goed tot in staat. Die zijn meer voor geweldige etappesquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet te doen. Maar ze gaan wel dichter komen, dus geel voor Rasmussen lijkt me kansloos.
Is dat de winnaar of wordt dat anders bepaalt?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Best rijder van de etappe er voor
dat klopt wel wat je zegt.. wanneer de Rabo wint dan rijden ze ook gewoon echt een geweldige etappe (sensationeel vaak)quote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geel wil ik niet eens bij de Rabobank zien, het is natuurlijk allemaal mooi en geweldig, maar dan moet je ervoor gaan rijden en daar zie ik de Rabobank niet echt goed tot in staat. Die zijn meer voor geweldige etappes
anders.. dekker was 't bijvoorbeeld in de tweede etappe.. toen pakte hij de bolletjes trui en reed hij 4/5 van de etappe op kopquote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Is dat de winnaar of wordt dat anders bepaalt?
Meest strijdlustigste rennerquote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar top is misschien nog te veel gevraagd voor hem.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef Vork het volgende:
Weening zit wel op een plek waar ik 'm bij dit soort bergen toch op z'n hoogst zou verwachten. Zo heel erg veel zijn er nou ook weer niet over in het peleton.
Niet de beste maar de meest strijdlustige. Vroeger was er ook nog een klassement voor, maar dat bestaat volgens mij niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Maar Rasmussen maakt vandaag wel een sprong in het klassementquote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geel wil ik niet eens bij de Rabobank zien, het is natuurlijk allemaal mooi en geweldig, maar dan moet je ervoor gaan rijden en daar zie ik de Rabobank niet echt goed tot in staat. Die zijn meer voor geweldige etappes
Tis voor de meest aanvallende renner, neem aan dat Weening m nu heeft ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:17 schreef numero_uno het volgende:
Voigt zou zomaar kunnen winnen, maar Moreau is nou niet echt een held in het succesvol volbrengen van dergelijke etappes of andersoort successen. Het is een goede renner, maar hij zou wel eens wat tactischer mogen rijden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef Remzz het volgende:
Ik zie wel kansen voor Rasmussen ja. Voigt en Moreau zijn niet ehct veel beter dan Rasmussen.
Tussensprints ? Of laatste in het klassement ?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Even een vraagje... vroeger had je ook de rode trui, maar waar was die ook alweer voor?
Volgensmij was dat vroeger de bolletjes truiquote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Even een vraagje... vroeger had je ook de rode trui, maar waar was die ook alweer voor?
Tussensprintsquote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Laatste toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Laatste in het klassement.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Nee, dat niet...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij was dat vroeger de bolletjes trui
De vraag is, of hij zonder die aanval van gisteren ook bij de eerste lichting van het peleton zou kunnen blijven. Ik denk het niet, ik denk dat hij dan ook zou rijden waar hij nu zit en dat is echt niet slecht. Maar zo'n ontsnapping geeft natuurlijk wel vleugels. En behoorlijk grote ookquote:Op zondag 10 juli 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
2 dagen achter elkaar top is misschien nog te veel gevraagd voor hem.
Klopt! Bestaat volgens mij ook niet meer...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je had ook nog de combinétrui voor degene die in alle klassementen goed stond.
Daalt echt fucking hard. Mooi om te zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen kan goed dalen hoor!
Dat zou kunnen aangezien het nu het rode rugnummer is.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, dat niet...
Was dat niet voor strijdlustigste renner? Ik twijfel...
Nee, da's de rooie lantaarnquote:
In de Vuelta nog wel toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je had ook nog de combinétrui voor degene die in alle klassementen goed stond.
Doodeng...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daalt echt fucking hard. Mooi om te zien.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | verige klassementen De rode trui en de lapjestrui waren de truien, die het kortste leven beschoren waren. De rode trui werd uitgereikt aan de renner, die tijdens de tussensprints het meeste punten verzamelde, terwijl de lapjestrui werd uitgereikt aan de renner die door in alle klassementen hoog te scoren als beste all-rounder kon worden aangemerkt. Winnaars van deze truien waren o.a.: Rode trui Lapjestrui 1983: Sean Kelly 1984: Jacques Hanegraaf 1986: Gerrit Solleveld Greg Lemond 1987: Gilbert Duclos-Lasalle Jean-François Bernard 1988: Frans Maassen Steven Rooks 1989: Sean Kelly Steven Rooks |
Yeah! Sentiment...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
De verschrikkelijke combiné-trui.
Ik weet niet of ze die 4 minuten goed kunnen maken met z'n tweeen. Ook Rasmussen is een goede daler en Voigt en Moreau rijden ook al de hele dag vooraan.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Voigt en Rasmussen zo dalen denk ik niet dat het peloton erg veel gaat inlopen.
Je bent geweldig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |