Wanneer was je ook alweer in scheemda?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
En succes met werken BS
Oww ok, ik dacht dat het al eerder wasquote:Op zondag 10 juli 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
euh 4 September (op een zondag)
Nee sorry ,,, Maar dan is mijn oma jarigquote:
Druk leven dusquote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben terug van een weekje zuipen en tennis in Groningen
Nu maar uitbrakken, oranje spulletjes bij mekaar zoeken en dan donderdag richting Bratislava voor de Davis Cup
Mooi manquote:
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee sorry ,,, Maar dan is mijn oma jarigen ik denk dat ze het toch leuk vind om mij nog ff te zien voordat ik weg ga....
Hetzelfde.quote:
Yupquote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een drukke week in het verschied Eilanden?
Vorig seizoen speelden we eerst uit (1-0 verlies, veel kansen gemist, Koné schoot in blessuretijd op de lat) en wonnen we thuis 1-0 (1-1 na verlenging)...quote:Destijds was Slovan Liberec te sterk voor Roda; na een 1-1 gelijkspel in Kerkrade volgde in de uitwedstrijd een 1-0-nederlaag. Roda JC begint opnieuw met een
thuisduel op zaterdag 16 juli. Op 23 juli volgt de return.
Sloppel!quote:
Ik probeer thuis inderdaad wel te relaxen, maar het komt nog wel eens voor dat als je net thuis bent, dan je nog wel even moet 'afkicken'quote:Op zondag 10 juli 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig, die stress moet je zoveel mogelijk voorkomen. En lekker ontspannen als je thuis bent. Dat kan je aan jou wel overlaten volgens mij.
Ja, maar dan hebben jullie ook watquote:Op maandag 11 juli 2005 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij gaat naar Bratislava toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |