lijkt er nog niet op nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 08:42 schreef DeTolk het volgende:
ps: Is deze nou nog niet vol...
Nee schiet niet echt op nee.. iedereen is op vakantie .... of aan het genieten van het mooie weer...quote:
ivm de Fok VBL verkiezingen, die komen neem ik aan wel na de vakantieperiode ?quote:Op maandag 11 juli 2005 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee schiet niet echt op nee.. iedereen is op vakantie .... of aan het genieten van het mooie weer...
Geen idee eigenlijk... ik hou me daar helemaal niet mee bezig .... eigenlijk...quote:Op maandag 11 juli 2005 08:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ivm de Fok VBL verkiezingen, die komen neem ik aan wel na de vakantieperiode ?
Nope ik zit met de TROS net buiten het mediapark.. ik heb hier ook nog niemand er over gehoord.. en ik heb ook nog geen sirene gehoord... maar ik zit ook niet echt op te lettenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef Againzender het volgende:
Brandmelding bij de VARA omroepvereniging. appelsientje, zit jij daar in de buurt?
Daar ben ik ook nog eens geweest in een ver verleden...voor een sollicitatie.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ik zit met de TROS net buiten het mediapark.. ik heb hier ook nog niemand er over gehoord.. en ik heb ook nog geen sirene gehoord... maar ik zit ook niet echt op te letten
ik heb ook geen idee of het bij jou in de buurt zit eerlijk gezegd, maar ik zag de melding langskomen, vandaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ik zit met de TROS net buiten het mediapark.. ik heb hier ook nog niemand er over gehoord.. en ik heb ook nog geen sirene gehoord... maar ik zit ook niet echt op te letten
Heb gister nog wat glazen water weggewerkt, dat doet me altijd goed.quote:
top!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:35 schreef just me het volgende:
Mogguh Hools!
Na veel problemen is het me toch weer gelukt om bij de TU op het grote internet te kunnen komen
Ben ik blij dat, dat niet door gegaan isquote:Op maandag 11 juli 2005 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog eens geweest in een ver verleden...voor een sollicitatie.
tis zo ontzettend dom als je je wachtwoord niet meer weetquote:
Dat gevoel is wederzijds.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ik blij dat, dat niet door gegaan isanders waren we misschien wel collega's geweest... *rilt*
Je bent een vrouwmens, het verbaast me niks.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
tis zo ontzettend dom als je je wachtwoord niet meer weet
gelukkig stel ik je niet teleurquote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef Cart_man het volgende:
Je bent een vrouwmens, het verbaast me niks.
Dan zouden we altijd van die 'gezellige' discussies hebben.. om de werk sfeer te bevorderen...quote:
Met mij valt best te praten hoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan zouden we altijd van die 'gezellige' discussies hebben.. om de werk sfeer te bevorderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |