Whehe.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:41 schreef NJ het volgende:
Fok!moderator Pool reageert koeltjes op het nieuws
[afbeelding]
Het laat me koud, eerlijk gezegd.
Coole gozer, die Pool.
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
"Der sieg wird under sein!"
quote:
Mooie foto, lijkt me vriendelijke man, wie is het?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:04 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
"Hoe heerlijk om vanuit het Hemelse Rijk al dat dood en verderf te mogen aanschouwen."
Adolf Hitler.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mooie foto, lijkt me vriendelijke man, wie is het?
Oeps.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:46 schreef FuifDuif het volgende:
Die agent links heeft nog wel een cursus spelling Nederlands nodig.
linkje?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:39 schreef Darmschurft het volgende:
Hey, dit doet me denken aan het "lach hier om aids-topic"
Onder 'een knipoog naar de ellende' dus, want oow oow wat erg roepen heeft net zoveel zin..quote:Op maandag 11 juli 2005 01:28 schreef Pihkal het volgende:
wat een aparte humor
Ik ben normaal wel in voor zwarte humor maar dit topic is voor sommigen mischien een beetje cru. En dat plaatje van Adolf vindt ik dus echt niet kunnen. Wat een trieste gast de poster daarvan.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:28 schreef Pihkal het volgende:
wat een aparte humor
Zeg doe eens normaal.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik ben normaal wel in voor zwarte humor maar dit topic is voor sommigen mischien een beetje cru. En dat plaatje van Adolf vindt ik dus echt niet kunnen. Wat een trieste gast de poster daarvan.
Ik vind je avatar misselijkmakend, walgelijk en veel te ver gaan. Daar hoor je mij toch ook niet over klagen?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik ben normaal wel in voor zwarte humor maar dit topic is voor sommigen mischien een beetje cru. En dat plaatje van Adolf vindt ik dus echt niet kunnen. Wat een trieste gast de poster daarvan.
precies ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:15 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik vind je avatar misselijkmakend, walgelijk en veel te ver gaan. Daar hoor je mij toch ook niet over klagen?
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:28 schreef sannydude het volgende:
[..]
precies ja.
Hitler is niets vergeleken met feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
mierenneukerquote:Op maandag 11 juli 2005 10:33 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Daar had net zo goed Ajax kunnen staan, eigenlijk![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |