abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2000 @ 01:42:22 #26
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_276086
UPDATE !!!!!!!!

Ik heb vandaag de X-Men gezien. Ok misschien niet op de meest legale manier.. Maar zeker de moeite waard om te gaan zien.

De manier waarop Prof. X en Wolverine worden neergezet door de acteurs

Zeker te vermelden waard is Magneto ....

WOW dit wordt de zomerhit van dit jaar !!!!

Euhm enne mijn ICQ is bekend via het profiel

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juli 2000 @ 12:22:45 #27
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_276241
quote:
Op 23 juli 2000 01:42 schreef Havoc het volgende:
UPDATE !!!!!!!!

Ik heb vandaag de X-Men gezien. Ok misschien niet op de meest legale manier.. Maar zeker de moeite waard om te gaan zien.

Ik ga 'm zometeen ook 's kijken... divx is toch leuk. maar hoe dan ook ga ik toch nog naar de bios.

Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_321004
kinderachtige modus aan/

Woohooo ik was de eerste met een X-men topic!!!!!!!!

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  donderdag 31 augustus 2000 @ 22:58:48 #29
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_321343
Ik neem aan dat je ook alle "Literatuur"-topics hebt doorgespit?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_370014
Deze film is echt de moeite waard ik heb hem gezien en de film is van een behoorijk hoog niveau, geen oscar-materiaal maar zeer zeker een aanrader.

De scenes met mystique alleen al zijn genoeg om er minstens 2 keer naar toe te gaan

en ja ik heb het literatuur forum doorgespit en mijn oorspronkelijke nickname (ik ben m'n wachtwoord kwijtgeraakt toen ik een nieuwe comp kreeg) begon daar ook als eerste over de X-men....

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zaterdag 30 september 2000 @ 00:39:57 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_370072
X-Men ook gezien: absoluut de moeite waard.

Op zich ben ik niet zo'n 'superhelden-tiepje', maar de aanpak van deze film sprak me zeker aan.

Het recht-toe-recht-aan-karakter dat veel van dit type films karakteriseert werd hier gelardeerd met een (overigens niet te diepgaande) discussie over xenofobie. Niet hinderlijk, maar voldoende om het geheel wat interessanter te maken.

In de Volkskrant schreef Peter van Bueren iets in de trant van 'zo'n barrage van effecten dat het je murw maakt', maar dat vind ik klinkklare onzin. Prima film, met een paar ijzersterke grappen, prima effects, uitstekend acteerwerk en een ruime indicatie dat deel twee ook alweer in de pipeline zit.

Inderdaad geen Oscarmateriaal, maar de moeite waard.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_370198
x-men kopen, tientje...
  zaterdag 30 september 2000 @ 03:35:00 #33
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_370293
Nee bedankt Roch.. ik heb em al op asf.

En dus al gezien. Zeker is dit een film die geweldig is. Kijk naar de cartoon series van de X-Men en je begint te lachen.. wat een farce heel je droom is weg.. Maar deze film..

Wauwie.. Hugh Jackman IS Wolverine. Geen twijfel over mogelijk.

Verder de Rol van Charles Xavier wordt op zeer uitmuntende wijze neergezet door Patrick (Cpt. Jean-Luc Picard) Stewart. De rust die deze man uitstraalt is gewoon ongekend.

Geruchten gaan al de ronde dat het vervolg al gestart is. Als het aan mij ligt mag dit zeker tot een zeer goede Trilogy van X-men leiden.

Ik ga morgen em in de Bios kijken en heb em vanavond al op DVD besteld. Moet ik alleen tot november wachten voordat ik em heb

I'm getting too old for this....
pi_370588
X-men is kewl!! echt topfilmpje..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 14:23:28 #35
862 Arcee
Look closer
pi_370606
Het intro vond ik echt fantastisch. Het lijkt alsof men steeds vaker een kick ass intro wil maken tegenwoordig. Ik vond 't een onderhoudende film, maar er waren ook wel wat saaie momenten. Te veel. De special effects waren gaaf, maar niet echt vernieuwend. Daarnaast waren ze ook te kort, vond ik: één keer knipperen met je ogen en de volgende scène diende zich al weer aan. De scène met de kinderen bijvoorbeeld. Ik had meer van dat soort dingen willen zien. Maar, belangrijker: ik wachtte op het WOW-moment. Je weet wel, dan zit je te kijken en dan verwacht je een scène dat je echt denkt van: "WAUW! Wat was dat??". Uiteraard vooral in dit soort films. Nou, X-Men had geen WOW-moment, vond ik. Het was een goeie film, had zelfs een behoorlijk goed verhaal, maar ik miste dat ene jawdropping moment.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 1 oktober 2000 @ 00:13:19 #36
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_371453
Amen to that
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_372109
Gisteravond gezien...wow! Ik ken de comic verder niet, maar de film vond ik geweldig goed. Ik had een vermoeiende reeks special effects verwacht met de meest bizarre mutanten, maar er zat waarachtig een leuk verhaal in. Er zijn wel veel verhaallijnen waarbij de belangrijkste (die van Wolverine) niet tot een bevredigend antwoord komt. Ik neem aan dat er dus absoluut een deel twee komt om andere verhaallijnen aan bod te laten komen en die van Wolverine verder uit te werken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage zondag 1 oktober 2000 @ 15:37:37 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_372799
Wolverine en Roque vind ik de leukste X-man, ze hebben een zwarte kant en dat maakt ze zo leuk. Ik ken de strips een beetje, en dit is gewoon verplaatst naar het heden.
Er zitten wel wat gaten in het verhaal en het is snel afgelopen maar deel 2 is al in de maak heb ik begrepen. Goede casting, zeker wat Anna Paquin betreft.
  Redactie Frontpage zondag 1 oktober 2000 @ 15:39:22 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_372803
quote:
Op 30 september 2000 14:23 schreef Arcee het volgende:
ik wachtte op het WOW-moment
helemaal mee eens, dat was er niet. Ik vond de climax helemaal geen climax. Ik wil hierbij de vergelijking maken met de film Batmab forever dieel 100% perfect was, ook qua climax en sfeer en karaktervorming.
pi_372831
quote:
Op 01 oktober 2000 15:39 schreef SunChaser het volgende:
helemaal mee eens, dat was er niet. Ik vond de climax helemaal geen climax. Ik wil hierbij de vergelijking maken met de film Batmab forever dieel 100% perfect was, ook qua climax en sfeer en karaktervorming.
???????
?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 1 oktober 2000 @ 18:11:34 #41
6391 WebGuard
Cyber Security
pi_373078
Natuurlijk ben ik afgelopen donderdag meteen naar de plaatselijke bioscoop gerend om X-men te gaan zien...

En cewl dat 'ie was! Ik heb geweldig genoten.

AANRADER !! 8)

Keep the Web a happy place
  maandag 2 oktober 2000 @ 10:47:29 #42
5113 SonO
Hey....ik hier?
pi_373979
Ook geweest, afgelopen donderdag..

Zeker niet verkeerd!
Kijk zelf altijd de tekenfilm natuurlijk, bij gebrek aan beter
Veel comics gehad, ooit, nu alleen nog collectors items, zoals een special over Wolverine en Havoc samen. Erg kewl, gemaakt door 4 verschillende kunstenaars..
Maar om even terug te komen on topic; idd, het WOW!-moment was niet aanwezig, maar toch, na afloop kan je niet wachten tot deel 2, ben benieuwd hoe ze het toevoegen van adamantium aan wolverine gaan neerzetten ...
Vond Cerebro erg mooi gemaakt trouwens..
Beter dan in de comic of tekenfilm

Het lijkt simpel
En dat is het ook.
  maandag 2 oktober 2000 @ 10:49:26 #43
5113 SonO
Hey....ik hier?
pi_373983
update;
wie heeft het X-men weekend gevolgd op Fox8 ??
Zaterdag en zondag de hele dag(nou ja, bijna) alleen maar afleveringen van the X-Men, en in volgorde ! Beterz....
Het lijkt simpel
En dat is het ook.
  maandag 2 oktober 2000 @ 14:33:01 #44
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_374406
quote:
Op 02 oktober 2000 10:49 schreef SonO het volgende:
update;
wie heeft het X-men weekend gevolgd op Fox8 ??
Zaterdag en zondag de hele dag(nou ja, bijna) alleen maar afleveringen van the X-Men, en in volgorde ! Beterz....
Ja, ik heb zondag een heleboel afleveringen gezien. Ik ken X-Men alleen van de cartoons en ik vind die heel erg goed. Wolverine heeft daarin de stem van Clint Eastwood en had dan ook een beetje gehoopt dat hij Wolverine zou spelen.

Trouwens, in een interview met Famke Jansen in de Veronicagids zei ze dat alle acteurs automatisch al getekend hebben voor een deel 2.

[Dit bericht is gewijzigd door Kipman op 02-10-2000 14:35]

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  Moderator maandag 28 april 2003 @ 16:41:40 #45
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_10072500
Ja hallo, kick enzo.

Ik heb deze film gisteren nog een keer gekeken om alvast in de stemming te komen voor X-Men 2. Het viel me op dat dit eerste deel eigenlijk best een 'kleine' film was, dat er niet zo heel veel gebeurde en dat het meer was om een soort start te maken van een hele serie.

Ik volgde de tekenfilmserie er altijd redelijk fanatiek van en het is erg leuk om de karakters tot leven te zien komen. De special effects zijn ook heel aardig. En Wolverine is geweldig. Ik heb begrepen dat het 2de deel ook voor een groot deel om hem heen draait...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 28 april 2003 @ 17:25:29 #46
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_10073578
Ik heb gister de 1.5 DVD gekocht, met daarop vooruit blikken naar de X2. Ziet er allemaal goed uit. Er komen een aantal nieuwe karakters bij waaronder Nightcrawler. Toch wel een van de favo's in mijn ogen. Wolvie gaat inderdaad een grote rol spelen en er komt een derde partij in het spel. De mensen gaan wat meer vertegenwoorsdigd worden. Zenator Kelly speelt een belangrijke rol, terwijl hij eigenlijk dood is. Diengenen die opgelet hebben bij het eerste deel weten wat daar aan de hand is
Verder is de hele cast van deel een terug. Dat was al voor het eerste deel uitkwam bedongen, dus dat is niet zo vreemd. Van wat ik gezien heb:
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_10073606
De eerste reacties op IMDB.com zijn ook uiterst positief over X-Men2 . Hij schijnt echt een stuk beter te zijn dan deel 1, die ik overigens ook al geweldig vond

Hij had idd wel wat langer kunnen duren, de introductie van alle personages neemt een te groot deel van de film in beslag. Iets wat deel 2 natuurlijk niet meer nodig heeft.

Ik kijk in ieder geval al uit naar het tweede deel en hoop hem aankomend weekend al te gaan bekijken in de bios!!!!

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10073612
Ik heb eergisteren de world premiere gezien.. Was echt megavet!

Alleen moesten Justin Timbergeek en Madonna weer langslopen om alles te verneuken .

pi_10073656
Tja zijn het de breezahsletjes niet die de film verzieken in een bios, dan zijn het wel die vervelende celebrities

Wel erg cool trouwens dat je aanwezig kon zijn bij de wereldpremiere!!!

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10073679
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Tja zijn het de breezahsletjes niet die de film verzieken in een bios, dan zijn het wel die vervelende celebrities

Wel erg cool trouwens dat je aanwezig kon zijn bij de wereldpremiere!!!

Lol idd ja

D'r was ook superveel bijgebouwd, waaronder een aluminium X van 15.3 meter hoog.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')