Ik heb vandaag de X-Men gezien. Ok misschien niet op de meest legale manier.. Maar zeker de moeite waard om te gaan zien.
De manier waarop Prof. X en Wolverine worden neergezet door de acteurs
Zeker te vermelden waard is Magneto ....
WOW dit wordt de zomerhit van dit jaar !!!!
Euhm enne mijn ICQ is bekend via het profiel
quote:
Op 23 juli 2000 01:42 schreef Havoc het volgende:
UPDATE !!!!!!!!Ik heb vandaag de X-Men gezien. Ok misschien niet op de meest legale manier.. Maar zeker de moeite waard om te gaan zien.
Ik ga 'm zometeen ook 's kijken... divx is toch leuk. maar hoe dan ook ga ik toch nog naar de bios.
Tokus
Woohooo ik was de eerste met een X-men topic!!!!!!!!
De scenes met mystique alleen al zijn genoeg om er minstens 2 keer naar toe te gaan
en ja ik heb het literatuur forum doorgespit en mijn oorspronkelijke nickname (ik ben m'n wachtwoord kwijtgeraakt toen ik een nieuwe comp kreeg) begon daar ook als eerste over de X-men....
Op zich ben ik niet zo'n 'superhelden-tiepje', maar de aanpak van deze film sprak me zeker aan.
Het recht-toe-recht-aan-karakter dat veel van dit type films karakteriseert werd hier gelardeerd met een (overigens niet te diepgaande) discussie over xenofobie. Niet hinderlijk, maar voldoende om het geheel wat interessanter te maken.
In de Volkskrant schreef Peter van Bueren iets in de trant van 'zo'n barrage van effecten dat het je murw maakt', maar dat vind ik klinkklare onzin. Prima film, met een paar ijzersterke grappen, prima effects, uitstekend acteerwerk en een ruime indicatie dat deel twee ook alweer in de pipeline zit.
Inderdaad geen Oscarmateriaal, maar de moeite waard.
V
En dus al gezien. Zeker is dit een film die geweldig is. Kijk naar de cartoon series van de X-Men en je begint te lachen.. wat een farce heel je droom is weg.. Maar deze film..
Wauwie.. Hugh Jackman IS Wolverine. Geen twijfel over mogelijk.
Verder de Rol van Charles Xavier wordt op zeer uitmuntende wijze neergezet door Patrick (Cpt. Jean-Luc Picard) Stewart. De rust die deze man uitstraalt is gewoon ongekend.
Geruchten gaan al de ronde dat het vervolg al gestart is. Als het aan mij ligt mag dit zeker tot een zeer goede Trilogy van X-men leiden.
Ik ga morgen em in de Bios kijken en heb em vanavond al op DVD besteld. Moet ik alleen tot november wachten voordat ik em heb
quote:helemaal mee eens, dat was er niet. Ik vond de climax helemaal geen climax. Ik wil hierbij de vergelijking maken met de film Batmab forever dieel 100% perfect was, ook qua climax en sfeer en karaktervorming.
Op 30 september 2000 14:23 schreef Arcee het volgende:
ik wachtte op het WOW-moment
quote:???????
Op 01 oktober 2000 15:39 schreef SunChaser het volgende:
helemaal mee eens, dat was er niet. Ik vond de climax helemaal geen climax. Ik wil hierbij de vergelijking maken met de film Batmab forever dieel 100% perfect was, ook qua climax en sfeer en karaktervorming.
En cewl dat 'ie was! Ik heb geweldig genoten.
AANRADER !! 8)
Zeker niet verkeerd!
Kijk zelf altijd de tekenfilm natuurlijk, bij gebrek aan beter
Veel comics gehad, ooit, nu alleen nog collectors items, zoals een special over Wolverine en Havoc samen. Erg kewl, gemaakt door 4 verschillende kunstenaars..
Maar om even terug te komen on topic; idd, het WOW!-moment was niet aanwezig, maar toch, na afloop kan je niet wachten tot deel 2, ben benieuwd hoe ze het toevoegen van adamantium aan wolverine gaan neerzetten ...
Vond Cerebro erg mooi gemaakt trouwens..
Beter dan in de comic of tekenfilm
quote:Ja, ik heb zondag een heleboel afleveringen gezien. Ik ken X-Men alleen van de cartoons en ik vind die heel erg goed. Wolverine heeft daarin de stem van Clint Eastwood en had dan ook een beetje gehoopt dat hij Wolverine zou spelen.
Op 02 oktober 2000 10:49 schreef SonO het volgende:
update;
wie heeft het X-men weekend gevolgd op Fox8 ??
Zaterdag en zondag de hele dag(nou ja, bijna) alleen maar afleveringen van the X-Men, en in volgorde ! Beterz....
Trouwens, in een interview met Famke Jansen in de Veronicagids zei ze dat alle acteurs automatisch al getekend hebben voor een deel 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Kipman op 02-10-2000 14:35]
Ik heb deze film gisteren nog een keer gekeken om alvast in de stemming te komen voor X-Men 2. Het viel me op dat dit eerste deel eigenlijk best een 'kleine' film was, dat er niet zo heel veel gebeurde en dat het meer was om een soort start te maken van een hele serie.
Ik volgde de tekenfilmserie er altijd redelijk fanatiek van en het is erg leuk om de karakters tot leven te zien komen. De special effects zijn ook heel aardig. En Wolverine is geweldig. Ik heb begrepen dat het 2de deel ook voor een groot deel om hem heen draait...
Hij had idd wel wat langer kunnen duren, de introductie van alle personages neemt een te groot deel van de film in beslag. Iets wat deel 2 natuurlijk niet meer nodig heeft.
Ik kijk in ieder geval al uit naar het tweede deel en hoop hem aankomend weekend al te gaan bekijken in de bios!!!!
Alleen moesten Justin Timbergeek en Madonna weer langslopen om alles te verneuken .
Wel erg cool trouwens dat je aanwezig kon zijn bij de wereldpremiere!!!
quote:Lol idd ja
Op maandag 28 april 2003 17:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Tja zijn het de breezahsletjes niet die de film verzieken in een bios, dan zijn het wel die vervelende celebritiesWel erg cool trouwens dat je aanwezig kon zijn bij de wereldpremiere!!!
D'r was ook superveel bijgebouwd, waaronder een aluminium X van 15.3 meter hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |