Onder andere, maar die was ook mega irritant. Veel wijven en verwijfde gozers waren best irritant eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 13:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Behalve die hoer die je de tribune op wilde slaan bedoel je?
weet je wat, voortaan zet ik er tussen haakjes bij hoe ik t bedoel... En ja ik kan me niet voorstellen dat ik mensen met een stukje tekst kan kwetsen... Heb je mijn abortus/borderline topics gelezen? dat was toch een stuk harder dan ik ooit gedaan heb, maar t raakt me echt totaal niet. En dat onderwerp was toch wel een stuk serieuzer dan de dingen die hier doorgaans voorbij komen...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op veel gebieden overtuigd van mijn eigen kunnen en zal ook zeker niet beweren dat ik de modeluser van het jaar ben. Maar in tegenstelling tot jou etaleer ik dat niet voortdurend en al helemaal niet ten koste van anderen.
En tsja, dat jij je niet kunt voorstellen dat je andere mensen er echt mee kwetst wil natuurlijk niet zeggen dat je dit niet doet. Zoals ik al eerder zei zou wat meer inlevingsvermogen in andere mensen je goed staan.
Je mag best wel wat smaak behouden hoor, ook als maagdquote:Op zondag 10 juli 2005 13:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo ik als maagd vind bijna (met de nadruk op bijna) elk vrouwelijk schoon wel te doen
Neuh, kansloos. Heb al best veel uren niet meer geslapen en ben me nu aan het bezig houden want kan niet in slaap komenquote:
Hierin ben ik het volstrekt met je oneens.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo ik als maagd vind bijna (met de nadruk op bijna) elk vrouwelijk schoon wel te doen
Heb wel een jongen gezien die of geestelijk gehandicapt was of een dwarslezing oid gehad had en in een rolstoel zat, ging helemaal los die gozer echt top voor zulke mensen. Heb ook een paar dwergen voorbij zien huppelen en het mooie is dat ze gewoon mee kunnen zonder dat iemand er wat van zegt ze krijgen volgens mij alleen maar positieve reacties. Ja ja de dance scene is zo slecht nog nietquote:Op zondag 10 juli 2005 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
@MrDoegewoon, heb jij dat donkere meisje in die rolstoel aan de zuidzijde nog gezien? Echt stoer dat je gewoon met je rolstoel heengaat. Beetje jammer dat ze niet echt veel plezier maakte zelf, zelfs niet naar mijn flitsende praatje.
Oh dat zei je net wel dacht ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh, kansloos. Heb al best veel uren niet meer geslapen en ben me nu aan het bezig houden want kan niet in slaap komen. En neej hoor ik heb best smaak en ben niet zo wanhopig dat ik de eertse de beste slet pak om er maar vanaf te komen
.
Was ook niet echt serieus bedoeld.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hierin ben ik het volstrekt met je oneens.
Imbeciel. Krijg kanker en val dood.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij maakt ook eindelijk een keer kans, klaag niet.![]()
Oh oke. Gelukkig maar.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus bedoeld.
Ja dat heb ik ook gezien. Helaas zag ik ook een blonde stinkhoer met zo'n bacoboy langskomen die dat meisje in die rolstoel bijna omverliepen en niets zeiden. Die heb ik even aangesproken en toen gingen ze even met dat meisje in die rolstoel kleppen. Sommige mensen hebben even wat motivatie nodig om normaal te doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb wel een jongen gezien die of geestelijk gehandicapt was of een dwarslezing oid gehad had en in een rolstoel zat, ging helemaal los die gozer echt top voor zulke mensen. Heb ook een paar dwergen voorbij zien huppelen en het mooie is dat ze gewoon mee kunnen zonder dat iemand er wat van zegt ze krijgen volgens mij alleen maar positieve reacties. Ja ja de dance scene is zo slecht nog niet
Dit is de essentie. Zaken die voor jou nier serieus lijken kunnen dat voor een ander wel zijn en jouw afbraakposts helpen dan niet. Nogmaals, een grap moet kunnen en als iemand voortdurend loopt te zeiken mag je daar best iets van zeggen. Maar op bepaalde momenten mag iemand best laten doorschemeren dat hij/zij zich kut voelt en dan dient daar op een serieuze manier mee omgesprongen te worden. Dat het probleem van die persoon in jouw ogen niet serieus is wil niet zeggen dat dit jou het recht geeft om hem of haar met de grond gelijk te maken.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:05 schreef JoeyT het volgende:
En dat onderwerp was toch wel een stuk serieuzer dan de dingen die hier doorgaans voorbij komen...
* Tranceptor ziet Nouk happen en lacht eromquote:
Ik zie jongens de eerste de beste pakken om van hun maagdelijkheid af te zijn, ik denk dan liever nog 10 jaar maagd en gewoon het doen met iemand die je echt leuk vind dan later spijt hebbenquote:
Amateurtje . . .quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Al meer dan 27 uur wakker en niet in slaap willen vallen is KUT
Waar blijft mijn verslag in 2-voud?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het goede aan deze opmerking is wel dat het je eigen positie goed aangeeft.![]()
Alles op zijn tijd.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waar blijft mijn verslag in 2-voud?
tap tap tap
quote:
Nou, wel lekker blond ja, de rechtse is wel een klein opdondertje,quote:Op zondag 10 juli 2005 12:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Waren wel leuk moet ik zeggen trouwens
Dan had je met mij moeten meegaanquote:Op zondag 10 juli 2005 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wel hele lelijke vrouwen zeg, wat een trailerparktrash.![]()
Let gewoon eens op welke mensen ik aanpak...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is de essentie. Zaken die voor jou nier serieus lijken kunnen dat voor een ander wel zijn en jouw afbraakposts helpen dan niet. Nogmaals, een grap moet kunnen en als iemand voortdurend loopt te zeiken mag je daar best iets van zeggen. Maar op bepaalde momenten mag iemand best laten doorschemeren dat hij/zij zich kut voelt en dan dient daar op een serieuze manier mee omgesprongen te worden. Dat het probleem van die persoon in jouw ogen niet serieus is wil niet zeggen dat dit jou het recht geeft om hem of haar met de grond gelijk te maken.
Tot z ver deze discussie.![]()
Geniaalquote:
Misschien moet ik de volgende keer maar aan Muukskes handje mee dan...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan had je met mij moeten meegaan
Daar had ik spontaan lesbisch kunnen worden, damn wat een mooie vrouwen waren daar
@ Muuk, dit bedoel ik nu met trailerparktrash.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hap niet hoor. Ik hoop gewoon echt dat ie kanker krijgt.
Dat is idd iets wat ik nooit zou gebruikenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je t over onmacht hebt...
Ik maak afentoe harde opmerkingen maar dit vind ik echt niet kunnen. Ziektes als kanker als scheldwoord gebruiken kunnen echt niet door de beugel, zeker als er hier mensen zijn die familieleden hebben die eraan lijden..
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor ziet Nouk happen en lacht erom
Ga mensen geen kanker zitten verwensen, dat is echt niet tof.![]()
Stond jij ook nog rond 7:20 de ArenA rond te springenquote:
wel een duidelijke mevrouw die noukquote:Op zondag 10 juli 2005 13:19 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Maar je hebt gelijk. Je zielige gedrag irriteert me echt mateloos. Vooral omdat je zelf echt teringlelijk bent en net doet alsof je god bent.
Aanvallen op uiterlijk is ook matig, vooral ook aangezien je niet weet hoe ik eruitzie.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:19 schreef Nouk het volgende:
Maar je hebt gelijk. Je zielige gedrag irriteert me echt mateloos. Vooral omdat je zelf echt teringlelijk bent en net doet alsof je god bent.
Je hebt een fotoboek schatquote:Op zondag 10 juli 2005 13:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aanvallen op uiterlijk is ook matig, vooral ook aangezien je niet weet hoe ik eruitzie.![]()
Ik heb foto's gezien van je hoor. En ik word er gewoon zo moe van dat je zelf niet inziet hoe kinderachtig je doet.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aanvallen op uiterlijk is ook matig, vooral ook aangezien je niet weet hoe ik eruitzie.![]()
WTF doe je... Hoepel op met dat soort opmerkingen...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik mag TC ook niet zo. Maar dit vind ik nog triester. Dat fantastisch wijf slaat niet echt op jou, wel?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat klopt, met foto's waar ik allemaal gek op sta. Dat geeft vast een goede indruk.quote:
Ik heb de hele discussie niet gelezen. dat is me wat vroeg op een lege maag.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
@ Muuk, dit bedoel ik nu met trailerparktrash.![]()
Als je het aandurftquote:Op zondag 10 juli 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer maar aan Muukskes handje mee dan...![]()
SG is een schatjequote:Op zondag 10 juli 2005 13:21 schreef Mukie het volgende:
Dat heb ik bvb met SG, ik heb geen hekel aan dr, maar wel aan dr manier van schrijven
Meer issut niet
En heeft die sexy outfit nog wat nut gehad gisteren?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is idd iets wat ik nooit zou gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |