abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28677649
Twist, wanneer gaan wij trouwens eens bier drinken en matige grappen vertellen? Yns komt ook, dat regel ik wel.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:23:04 #77
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28677660
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:21 schreef dawg het volgende:
Ik ga voor deze keer niet mee discussieren over de grote 3. Ik heb mijn zegje een paar dagen geleden al gedaan.
De grote drie? Joey, TC en?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:23:17 #78
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28677664
*Eensch is* over de grote 3.
Zitten te vaak op het randje.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:23:22 #79
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_28677667
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

TGT?
  zondag 10 juli 2005 @ 12:23:29 #80
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28677673
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:17 schreef Funky_Spunky het volgende:

[..]

Voor mij hoeft dat allemaal niet zo nodig.
Ben vrijgezel, en meer van de scharrels. Maar ik ben dan ook nog maar 20.
ik ben gek op mijn scharrels!!!
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  zondag 10 juli 2005 @ 12:23:50 #81
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28677682
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Op momenten dat jij offline bent verloopt het hier doorgaans veel prettiger en meer ontspannen dan als jij wel online bent.
Zal ik je zeggen hoe dat komt... Bijvoorbeeld mijn grap over Sabrina (heb jij denk ik gemist) die was hard, maar iedereen in dit topic heeft die gedachte gehad... Ik sprak het alleen uit. Als jij bijvoorbeeld zielig gaat lopen doen dat je nog maagd bent of geen vrienden hebt (ik zeg maar wat) dan krijg je van mij idd een harde opmerking. Maar dat is niet eens altijd om te rellen maar gewoon omdat ik t echt meen. Ik vind dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven, dus als iets niet bevalt dan moet je dr wat aan doen. In het dagelijks leven ben ik ook vrij hard, maar dat is ook hetgeen wat mensen in mij waarderen. Mensen komen naar mij voor advies omdat ze weten dat ze een eerlijke mening krijgen... En die is de ene keer wat genuanceerder dan de andere keer...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_28677687
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Godlike. Maar die is het kleinste van de 3.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:24:55 #83
88139 JoeyT
pi_28677709
quote:
Ik ga voor deze keer niet mee discussieren over de grote 3. Ik heb mijn zegje een paar dagen geleden al gedaan.
het spijt me gozer maar ook jij lulde in het begin lekker met mij mee...
pi_28677730
Oh, en Joe snapt nog steeds niet wat er bedoelt wordt, zie ik.
pi_28677756
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

het spijt me gozer maar ook jij lulde in het begin lekker met mij mee...
Dat denk jij. Maar ik heb nu al 43547857877354 keer gezegd dat jullie niet lezen.
Verder hou ik er mijn mond over, mijn mening is duidelijk genoeg dacht ik zo.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:28:24 #86
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28677805
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven, dus als iets niet bevalt dan moet je dr wat aan doen.
Het punt is echter dat mensen op z'n tijd best mogen klagen over hun problemen en dat jij op zulke momenten vaak te harde opmerkingen plaatst. Het moet inderdaad geen klaagtopic worden, maar als een vaste user zich kut voelt mag hij/zij dat hier wat mij betreft best aangeven. Op zulke momenten hoor jij je dan ook in te houden, maar je doet het tegendeel en trapt mensen vaak nog dieper in de put. Of je dat bewust doet weet ik niet, maar feit is dat het je goed zou staan om enige vorm van medeleven te ontwikkelen.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:30:00 #87
13783 Anthraxx
pi_28677853
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het punt is echter dat mensen op z'n tijd best mogen klagen over hun problemen en dat jij op zulke momenten vaak te harde opmerkingen plaatst. Het moet inderdaad geen klaagtopic worden, maar als een vaste user zich kut voelt mag hij/zij dat hier wat mij betreft best aangeven. Op zulke momenten hoor jij je dan ook in te houden, maar je doet het tegendeel en trapt mensen vaak nog dieper in de put. Of je dat bewust doet weet ik niet, maar feit is dat het je goed zou staan om enige vorm van medeleven te ontwikkelen.
Helemaal niets aan toe te voegen. Ik zocht naar woorden om het te omschrijven en ondertussen kwak jij ongeveer hetzelfde neer.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:30:30 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28677860
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:22 schreef dawg het volgende:
Twist, wanneer gaan wij trouwens eens bier drinken en matige grappen vertellen? Yns komt ook, dat regel ik wel.
Ik dacht dat wij nog een meet zouden plannen .

En JoeyT is zo vol van zichzelf, die heeft totaal niet in de gaten dat zijn niveau zoals ie dat op FOK! etaleert, infantiel is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28677965
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat bedoel je met verzinnen? Kan me niet herinneren dat ik dingen verzin... Of heb je t over onze sexrelatie? iedereen ziet hopelijk welin dat dat nou niet echt serieus bedoeld was... Verder hebben mijn grappen JUIST een kern van waarheid en daarom komen ze soms hard aan... Als ze verzonnen waren dan boeide t niemand... Maar ik vind het echt overdreven want ik heb toch echt wel wat hardere dingen om mn oren gekregen dan jullie en ik kan er echt niet wakker om liggen... Maar voortaan zal ik de kern van waarheid voor je verduidelijken...
Ik kan het zelf wel hebben, ik weet wie het zegt.
Maar het hele courgette in je doos, iets met Ynske en een sinasappel.. zulke dingen. Die komen bij jou totaal uit het niets. Als jij je verveelt ga je zulke dingen doen. Ik kan me prima voorstellen dat mensen dat niet op prijs stellen en ik vind ook dat je daar rekening mee zou kunnen houden.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:36:30 #90
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28677980
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

En JoeyT is zo vol van zichzelf, die heeft totaal niet in de gaten dat zijn niveau zoals ie dat op FOK! etaleert, infantiel is.
Meet: Lijkt me echt gezellig.
JoeyT: ga ik geen woorden aan vuil maken. Hij krijgt sowieso al teveel aandacht.
pi_28677986
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, doen we ook.
Time, date, and place, and I'll be there. Like last time.

En Joe, tja.
pi_28677998
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:22 schreef dawg het volgende:
ooit

aankomende week sowieso niet. moet energie opsparen om een erg lang weekend in Gent te feesten.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:38:05 #93
13783 Anthraxx
pi_28678020
Och, als er ooit gezopen gaat worden en het wordt hier van te voren gemeld wil ik best een keer langskomen.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:38:19 #94
88139 JoeyT
pi_28678024
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:28 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Onzin is dat kijk nou eens naar de momenten dat ik zo'n opmerking maak en naar wie ik t maak... Ik maak ze juist richting de mensen die wat steviger in hun schoenen staan... Er zijn een aantal users die ik nooit zo hard zou aanpakken maar users als dawg, PL etc die kunnen dat makkelijk hebben...
Ook in mijn verweer. Ik heb hele persoonlijke verhalen over mezelf gepost... En daarin werd ik ook flink afgebrand, zelfs in dit topic krijg ik er nog opmerkingen over... wat ik hiermee probeer te zeggen is dat ik mij dus op een gelijkwaardig niveau plaats. Ik zou nooit zulke opmerkingen plaatsen zonder mijn eigen zwakheden bloot te leggen. Verder moet je de boel kunnen relativeren...
  zondag 10 juli 2005 @ 12:40:56 #95
13783 Anthraxx
pi_28678072
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Onzin is dat kijk nou eens naar de momenten dat ik zo'n opmerking maak en naar wie ik t maak... Ik maak ze juist richting de mensen die wat steviger in hun schoenen staan...
En toch heb ik de laatste tijd opmerkingen gezien naar mensen die het op dat moment niet goed konden gebruiken. Dat je een opmerking zo nu en dan maakt, prima. Ik kan zelf ook best veel hebben en vrij veel met mij. En een kusje knuffel kroelie cultuur binnen dit topic gaat mij ook wat te ver, maar dat betekent niet dat je in bijna elk topic iemand wel moet afbranden. En eerlijk gezegd ontgaat mij soms de clue van een grap ook wel (oftewel: soms weet ik niet of het nou echt serieus is of niet) en dat heeft niets met mij te maken...
  zondag 10 juli 2005 @ 12:41:21 #96
88139 JoeyT
pi_28678083
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:35 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ik kan het zelf wel hebben, ik weet wie het zegt.
Maar het hele courgette in je doos, iets met Ynske en een sinasappel.. zulke dingen. Die komen bij jou totaal uit het niets. Als jij je verveelt ga je zulke dingen doen. Ik kan me prima voorstellen dat mensen dat niet op prijs stellen en ik vind ook dat je daar rekening mee zou kunnen houden.
Hehehe ja die zijn inderdaad infantiel zoals CC zo mooi zegt... Maar ook die zijn niet uit de lucht gegrepen maar zit een diepere betekenis achter... Bijvoorbeeld de sinaasappel ---> Even daarvoor ging het over Jiskefet, de grap clitoris als een sinaasappel komt van jiskefet alleen sommige van jullie zullen dat niet herkennen... En zo zijn er meerdere van die grappen die eigenlijk gewoon doordenkertjes zijn... Maar ik zal me inhouden op dat gebied ok
pi_28678102
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
Och, als er ooit gezopen gaat worden en het wordt hier van te voren gemeld wil ik best een keer langskomen.
Dan kom ik ook!
pi_28678119
quote:
Het goede aan deze opmerking is wel dat het je eigen positie goed aangeeft.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:43:04 #99
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28678123
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

Onzin is dat
Desalniettemin lijkt een aanzienlijk deel van de users het in meer of mindere mate met me eens te zijn en dat zou je aan het denken moeten zetten. Misschien bedoel je het allemaal niet zo slecht, maar blijkbaar komt het verkeerd over en zou je er daarom eens over kunnen nadenken. Of zitten wij er allemaal volledig naast en weet jij in al jouw wijsheid wel wat goed voor ons is?
  zondag 10 juli 2005 @ 12:43:16 #100
13783 Anthraxx
pi_28678126
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hehehe ja die zijn inderdaad infantiel zoals CC zo mooi zegt... Maar ook die zijn niet uit de lucht gegrepen maar zit een diepere betekenis achter... Bijvoorbeeld de sinaasappel ---> Even daarvoor ging het over Jiskefet, de grap clitoris als een sinaasappel komt van jiskefet alleen sommige van jullie zullen dat niet herkennen... En zo zijn er meerdere van die grappen die eigenlijk gewoon doordenkertjes zijn... Maar ik zal me inhouden op dat gebied ok
Niet iedereen kent Jiskefet. Dat is hetzelfde als ik tegen een volstrekt vreemde begin over Zwaluwen en Eenden. Ook niet iedereen kent Monty Python. Dus dan wordt de grap al erg snel moeilijk te begrijpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')