Als je het geen date zou noemen zou ik best mee durvenquote:Anthraxx - zondag 10 juli 2005 @ 11:52
Alsof je anders mee zou gaan
Ik noem alles met een vrouw een date.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je het geen date zou noemen zou ik best mee durven
Wat heb jij tegen dates met Anthraxx?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je het geen date zou noemen zou ik best mee durven
Wie?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, waar hadden we het over?![]()
O ja, de ex van Twisted.![]()
Ze heeft vast niets tegen dates.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen dates met Anthraxx?![]()
Geen idee, jij kent hem vast beter dan ik. Ten minste, dat mag ik hopen.quote:
Ik heb iets tegen dates in het algemeen. Dat is iets tijdelijks hoop ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen dates met Anthraxx?![]()
ikquote:
* Twisted_fok zet een dikke streep door het onderwerpquote:Op zondag 10 juli 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, jij kent hem vast beter dan ik. Ten minste, dat mag ik hopen.![]()
OK, dan gaan we het wel over een andere ex van je hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok zet een dikke streep door het onderwerp![]()
Wat zit je nou raar te doen want twisted en ik hebben iig sex gehadquote:
Dat is jullie probleem.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat zit je nou raar te doen want twisted en ik hebben iig sex gehad
Had je me weer gedrogeerd?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat zit je nou raar te doen want twisted en ik hebben iig sex gehad
Werd je wakker met een misbruikt gevoel?quote:
Wijntje was bij jou toch voldoende... Maar het was iig wel gezellig toch?quote:
Geen leuke grapquote:Op zondag 10 juli 2005 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Werd je wakker met een misbruikt gevoel?
Lag JoeyT naast je toen je zo wakker werd?
Mocht je een paar weken later naar de abortuskliniek?
Begrijpelijk dat je even niet meer wilt daten...
Geen idee of het gezellig was. Ik denk dat ik het heb verdrongen.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wijntje was bij jou toch voldoende... Maar het was iig wel gezellig toch?
Je overtreft nu Joey qua ranzigheid van je opmerkingen en dat is geen compliment.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon] wil ook sex[/me]
[me=MrDoegewoon pakt de cavia
* PhaE wijst naar de gerbils van Mukie..quote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Denk nog maar eens goed na... Was best romantisch en vertederend...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee of het gezellig was. Ik denk dat ik het heb verdrongen.![]()
Was net op MTV iets over de verfilming van dat boek.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef PhaE het volgende:
* PhaE kijkt naar Anthraxx's plaatje..
![]()
Sorry.
Ben HHGTTG aan het lezen, en daarin komt een robot voor, Marvin the Paranoid Android
Moest ik ff aan denken.
Ik ken HHGTTGquote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef PhaE het volgende:
* PhaE kijkt naar Anthraxx's plaatje..
![]()
Sorry.
Ben HHGTTG aan het lezen, en daarin komt een robot voor, Marvin the Paranoid Android
Moest ik ff aan denken.
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je overtreft nu Joey qua ranzigheid van je opmerkingen en dat is geen compliment.
De cavia, wat doe je?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vannacht de pc aan laten staan, en heb die verfilming nu binnenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Was net op MTV iets over de verfilming van dat boek.
Ik heb een hekel aan kinderenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen leuke grapIk wil een kindje
![]()
twisted... Interested?
En nee ze werd niet wakker met een misbruikt gevoel... Rest klopt aardig...
Nu ga je te ver.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sorry
* MrDoegewoon pakt Plato1980
Zo beide geen maagd meer
(geintje)
Ik vond de verfilming slecht. Erg slecht.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Was net op MTV iets over de verfilming van dat boek.
Idd sex met dieren gaat zelfs mij te ver... Het sterretje van plato daarentegenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je overtreft nu Joey qua ranzigheid van je opmerkingen en dat is geen compliment.
Hahaha sorry ik zal stoppenquote:
Weet ikquote:Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken HHGTTGMaar het is niet Marvin. Ken je Futurama? Deze robot is 1 van de hoofdpersonen in de TV serie. Het is geen paranoid android, maar meer een robot die er een rare levensstijl op nahoudt. Hij zuipt, hij rookt sigaren (omdat het cool is voor zijn imago), hij is een sadist, hij is zo nu en dan een pooier, hij troggelt iedereen geld af en maakt erg scherpe opmerkingen. Niet echt een Marvin dus
Weet je ook eens hoe sommige mensen zich hier voelen als jij en nog een paar anderen weer eens een relletje proberen te schoppen.quote:
Ik wil hem ook zien. Eerst het boek een keer lezen, die al ligt in huisquote:Op zondag 10 juli 2005 12:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Vannacht de pc aan laten staan, en heb die verfilming nu binnen
Dus zit te wachten tot het gaat regenen, kan ik die film gaan kijken.
Beetje zonde om binnen te zitten met dit weer..
Echt? Wil je later geen kinderen? Hoe zie je de toekomst eigenlijk? Gewoon huisje boompje beestje mannetje zonder kindjes?quote:
Ow ok. Grappig. Bender is echt geen Marvin in mijn ogenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Weet ik
Zei ook dat ik er alleen ff aan moest denken
Precies, als er één persoon in dit topic is die flauwe grappen (die vaak ten koste gaan van andere users) maakt dan ben jij het Joey.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe sommige mensen zich hier voelen als jij en nog een paar anderen weer eens een relletje proberen te schoppen.
hahaha je kent me nog niet echt he... Dat soort grapjes vind ik alleen maar mooi... Tis alleen jammer dat ze niet meer origineel zijn... De mijne van gister daarentegenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe sommige mensen zich hier voelen als jij en nog een paar anderen weer eens een relletje proberen te schoppen.
Nope.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ow ok. Grappig. Bender is echt geen Marvin in mijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |