Zou het niet weten, heb nooit een ex gehad . . .quote:
Da's nog een leuke leeftijdquote:Op zondag 10 juli 2005 01:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb vanavond onverwacht op mijn achterneefje van 14 maanden gepast. Hij ging op tijd slapen, maar wat een lekker jong is het toch.![]()
Da's jammer. Net altijd met een fractie ??quote:Verder baal ik ontzettend dat ik elke keer iemand misloop en die dus al 5 dagen niet gesproken heb.
Je mist er niets aan.quote:Op zondag 10 juli 2005 09:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou het niet weten, heb nooit een ex gehad . . .
Geen gedichten over neuken?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
mogguh, volgens mij is dit topic als volgt samen te vatten:
Gedichten
Neuken
niet willen slapen
zoiets toch![]()
gedichten?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
mogguh, volgens mij is dit topic als volgt samen te vatten:
Gedichten
Neuken
niet willen slapen
zoiets toch![]()
Ik durf te wedden dat dat gevoel wederzijds is.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:30 schreef JoeyT het volgende:
Joey wordt verdrietig als ie kleine baby's ziet...
Hehehe, hijs leukquote:Op zondag 10 juli 2005 10:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat gevoel wederzijds is.
Ik leef. Dat is goed. Zeggen sommige mensen.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:00 schreef Twisted_fok het volgende:
ik heb nog niet zoveel goeds ontdekt Annie. Kun jij me meer vertellen?
Heet jij Annie?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik leef. Dat is goed. Zeggen sommige mensen.Gelukkig zijn die in de minderheid.
Je ex neemt contact met je op ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Het wanneer-houdt-het-nou-eens-op-gevoel overheerst hier nog. Ik wil gewoon niets meer met mn ex te maken hebben, maar echt elke keer is er wel iets. Ik word er niet goed van.
Ik ga het zometeen maar even proberen weg te spoelen met koffie
Z'n vrienden die mn weblog ontdekken, hij die hier op het forum zit. Ik kan hier niet relaxed meer posten. Hij denkt elke keer dat het over hem gaat (oke oke, nu dus even wel), maakt ie daar weer opmerkingen over. Alsof de wereld om hem draait.quote:
In dat geval zwaai ik even naar die kneusquote:Op zondag 10 juli 2005 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Z'n vrienden die mn weblog ontdekken, hij die hier op het forum zit. Ik kan hier niet relaxed meer posten. Hij denkt elke keer dat het over hem gaat (oke oke, nu dus even wel), maakt ie daar weer opmerkingen over. Alsof de wereld om hem draait.
Goed, koffietijd dus en daarna is alles beter.![]()
Zwaai terugquote:Op zondag 10 juli 2005 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In dat geval zwaai ik even naar die kneus
Het is gewoon een opperloser.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Z'n vrienden die mn weblog ontdekken, hij die hier op het forum zit. Ik kan hier niet relaxed meer posten. Hij denkt elke keer dat het over hem gaat (oke oke, nu dus even wel), maakt ie daar weer opmerkingen over. Alsof de wereld om hem draait.
Goed, koffietijd dus en daarna is alles beter.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zwaai terug![]()
Ik snap gewoon niet waarom ze t altijd over mij moet hebben![]()
Ik neem t zekere voor t onzekere... Kvoel me nl altijd aangesprokenquote:
Valt best mee, maar vertel eens wat over jezelf...quote:Op zondag 10 juli 2005 11:26 schreef Funky_Spunky het volgende:
Is dit die reeks die veel te snel gaat?
Jij zou toch niet meer vreemdgaan?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem t zekere voor t onzekere... Kvoel me nl altijd aangesproken![]()
Maar je hebt dus een veeg nodig...
0900-beljoe
Maar ondertussen heeft hij al 5 andere vrouwen te grazen genomen.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer vreemdgaan?
Gaat je geen hol aan schatquote:Op zondag 10 juli 2005 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Valt best mee, maar vertel eens wat over jezelf...
Gewicht, lengte, broekmaat, cupmaat...![]()
Dan weet ik al genoegquote:
Ik moet hem nog gaan zien. Als ik zin heb.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Madagascar is trouwens best een toffe film
Hoi hoi, welkomquote:Op zondag 10 juli 2005 11:26 schreef Funky_Spunky het volgende:
Is dit die reeks die veel te snel gaat?
Stiekem heb ik hier al wel eens gelurkt, dus het begin is er alquote:Op zondag 10 juli 2005 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoi hoi, welkom
na 2 topics weet je al aardig wie en wat iedereen is dus lurk lekker mee![]()
Sorry, ik ben al geweestquote:Op zondag 10 juli 2005 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet hem nog gaan zien. Als ik zin heb.
Of als ik iemand meekrijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |