Ik ga ook liever die kant op dan dat ik hier tussen de femininstische koeien zit. Eerst nog even gebruik maken van de nederlandse mogelijkheden op een goede diploma.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:07 schreef Anus het volgende:
[..]
Inderdaad... ik schop TS nog liever persoonlijk die kant op, dan ik in zulke kleren gevonden zal worden ooit... laat staan me laten vergelijken met die rijstpluksters; zit toch geen tiet en kont aan
Dat is waar, hun levensstijl houdt ze erg lang jong.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
In Afrika wel, maar in Oost Azie zien ze er vaak juist veel jonger uit dan ze werkelijk zijn.
Gezond voedsel. Hier in westen worden we doodgegooid met vette hap. Maar daar is het ook in opkomst. Al dat fastfood met de bijbehorende hormonen. Vandaar die reusachtige borsten die de meiden ineens krijgen met hun frêle lichamen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is waar, hun levensstijl houdt ze erg lang jong.
Maar ik krijg er wel stapel geld voor om U tegen te zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee jij mag 1.5liter cola flessen uit iemand zijn anus trekken![]()
Dat mag ook welquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:24 schreef Anus het volgende:
[..]
Maar ik krijg er wel stapel geld voor om U tegen te zeggen
Blablabla nerd lees het topic eens, bv een paar posts boven jouwe.quote:Ga es op het plein van de plaatselijke kleuterschool kijken, daar loopt genoeg van dat spul rond
Ja praat het maar goed dat kleuterneuken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:22 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat mag ook wel
[..]
Blablabla nerd lees het topic eens, bv een paar posts boven jouwe.
kijk... nu zijn we aan het praten! die lippen, lekker heur!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:36 schreef waterbeest het volgende:
In deze positie vind ik ze nog wel aardig, die aziatische meisjes.
[afbeelding]
Is wel een paar keer voorbijgekomen dacht ik. Komt misschien ook omdat de chinese cultuur (bv.) erg gesloten is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:50 schreef Hopey het volgende:
Oh vraagje trouwens. Is het nou zo dat Nederlandse jongens denken dat aziatische meisjes hier in Nederland dus niet op Nederlandse jongens vallen? En alleen op jongens van hun eigen etniciteit.
Juist niet. In een vriendengroep dat ik tijdens een reis naar Taiwan heb ontmoet zijn, hebben 4 van de dames waar ik nog contact mee heb allemaal een relatie met een Nederlandse man, twee zijn inmiddels al getrouwd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:50 schreef Hopey het volgende:
Oh vraagje trouwens. Is het nou zo dat Nederlandse jongens denken dat aziatische meisjes hier in Nederland dus niet op Nederlandse jongens vallen? En alleen op jongens van hun eigen etniciteit.
Het laatste trend is om een donkere vriend te hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Is wel een paar keer voorbijgekomen dacht ik. Komt misschien ook omdat de chinese cultuur (bv.) erg gesloten is.
Nou, bij chinezen zeker weten van niet...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het laatste trend is om een donkere vriend te hebben![]()
Een chinees kan over het algemeen gesproken, maar beter niet met een hakwai (zwart spook) thuis komen....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:14 schreef Hopey het volgende:
Hmm ik denk soms dat het ligt aan de plekken waar ze uitgaan. Meerdere gaan naar urban parties.. en daar zijn weinig Nederlanders vaak te vinden.
Hehe, kantonese vrienden? Wat was ook alweer witspook?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een chinees kan over het algemeen gesproken, maar beter niet met een hakwai (zwart spook) thuis komen....je heb het niet van mij...
![]()
In Suriname is dit overigens weer heel anders. Daar heb je behoorlijk wat chinees - creoolse relaties.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een chinees kan over het algemeen gesproken, maar beter niet met een hakwai (zwart spook) thuis komen....je heb het niet van mij...
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |