abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:04:56 #176
33 Anton
A flower?
pi_28782921
Aaaargghh! Ik heb het helemaal gehad met de wereld! Alles is nep, toegespitst op valse emoties en jaloezie. Helemaal op tv (wat ik tot mijn grote ergernis weer eens heb gekeken omdat ik te moe was om mezelf naar de tuin te slepen).

Een paar voorbeelden:
- Een schreeuwende SBS'er moet mij overtuigen dat de politie geweldige achtervolgingen doet. Ik word al moe als ik een minuut zo moet schreeuwen, laat staan een half uur lang. En mensen die schreeuwen hebben vaak niets interessants of belangrijks te melden.
- De politiek hier probeert alleen maar naar het gewone gepeupel te luisteren om uit te vinden wat ze van het land moeten maken. Onzin, echte politici hebben een visie over hoe het met het land moet gaan, zijn betrokken en hebben verstand van wat ze doen. Maar dus niet in Nederland. Met dank aan de erven P. Fortuyn.
- De verslaggeving in de actualiteiten rubrieken is al net zo erg: Het gaat alleen maar over wat het gepeupel er van vindt, wat ze voelen enzo, en niet meer over wat er daadwerkelijk is gebeurd. En van enige journalistieke vaardigheden is ook al geen sprake meer. De kwaliteit van het journaal is nog net iets beter, maar niet veel.
- Op de radio is het helemaal huilen: dj's die zich alleen maar met hun eigen populariteit bezig houden en daarmee zichzelf tot enorme dieptes verlagen om interessant te lijken. Draai @#$%^dver een plaat en vertel me daar wat over! O wacht, de platen worden ook gemaakt door hersenloze negers en halfnaakte domme blondjes van wie de producers ook geen idee meer hebben van wat het woord "melodie" betekent. En dan laat ik Henk-Jan nog maar buiten schot. Waar zijn de Kids From Fame gebleven als je ze nodig hebt?

Pfff, ik zou hier zo 5 columns over kunnen submitten ware het niet dat ik beter naar bed kan gaan. Stiekum hoop ik ook dat de Veronica Radioschool uit deze armoede geboren is, en dat ze daar verplicht 50 jaar muziekgeschiedenis onderwijzen. De site doet het alvast niet goed, dus het zal wel weer ijdele hoop zijn.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:21:21 #177
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28783479
Hoi Muziek. Ik ben nog steeds hard (nou ja, dat valt vaak wel mee) aan het werk elke dag. Deze week 40 uur (waarvan 24 er al opzitten) en vanaf volgende week 50 uur per week. Gelukkig heb ik wel gewoon de weekenden vrij.

Vandaag ben ik even bij een vriendin van me langs gegaan op het strand om koffie te drinken. In slechts 5 minuten fietsen zit ik op het strand, dus dat was wel een goed idee. Ik heb deze week nog dagelijks 1,5 uur lunchpauze, helaas is dat volgende week nog maar een uur. Ik had eerder moeten ontdekken dat ik zo snel op het strand kan komen. Maar ja, als ik mijn lunch verplaats naar de koffiepauzes (of gewoon een extra pauze inlas ) is een uur ook wel voldoende om op het strand te gaan zitten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:48:35 #178
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28784582
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:04 schreef Anton het volgende:
Pfff, ik zou hier zo 5 columns over kunnen submitten ware het niet dat ik beter naar bed kan gaan. Stiekum hoop ik ook dat de Veronica Radioschool uit deze armoede geboren is, en dat ze daar verplicht 50 jaar muziekgeschiedenis onderwijzen. De site doet het alvast niet goed, dus het zal wel weer ijdele hoop zijn.
Ik ken een van de initiatiefnemers van die radioschool, en het is inderdaad zowaar wel de bedoeling om wat meer kwaliteit de ether in te sturen. Maar goed, Veronica heeft zelf jarenlang de grootste schreeuwers op de radio en tv gehad ("Jong..! Snelll..! Willld..!) dus ik heb er eigenlijk alvast geen hoge verwachtingen van. Maar goed, ik geloof dat geslaagden in eerste instantie bij KinkFM terecht komen, dus dat schept alweer meer hoop..
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:06:33 #179
33 Anton
A flower?
pi_28785254
Volgens mij is het "jong... snel... wild" gedeelte nu Yorin geworden, KinkFM/Veronica is alleen de naam nog maar. Maar Kink FM lijkt me eerlijk gezegd ook geen flitsende start van je carriere. Op zich hebben ze daar wel verstand van muziek, maar presenteren gaat lang niet altijd vloeiend. En als je een beetje kan ouwehoeren (saxia f.) word je door 3FM weggekocht... waar je dan mislukt.
(Ik scrobbel ook audio)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juli 2005 @ 23:08:19 #180
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28785320
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef Anton het volgende:
Volgens mij is het "jong... snel... wild" gedeelte nu Yorin geworden
Henk Westbroek voldoet aan geen van die 3 termen hoor....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:15:39 #181
33 Anton
A flower?
pi_28785580
En hij is ook geen politicus. Toch heeft ie dat ook gedaan. Dus daar gaat het niet om.
(Ik scrobbel ook audio)
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:43:01 #182
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28787860
Lieve hemel, heeft die ouwe poepsmeerder van een Danny Cohen alweer een nieuw album uitgescheten. Voor alle liefhebbers van het briljante Dannyland, eigenaardige Museum of Dannys en de gecombineerde uitgave met de Horsecock Kids is dit een must. Hoop ik. Meteen bestellen.
pi_28791322
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:43 schreef Seborik het volgende:
Lieve hemel, heeft die ouwe poepsmeerder van een Danny Cohen alweer een nieuw album uitgescheten. Voor alle liefhebbers van het briljante Dannyland, eigenaardige Museum of Dannys en de gecombineerde uitgave met de Horsecock Kids is dit een must. Hoop ik. Meteen bestellen.
Mag ik vragen wie Danny Cohen is ? (Dit even voor alle onwetende tieners onder ons.)
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:05:30 #184
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28791658
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 08:30 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Mag ik vragen wie Danny Cohen is ? (Dit even voor alle onwetende tieners onder ons.)
quote:
Musical eccentric and multi-instrumentalist Danny Cohen got his start circa 1961 with his punk band, Charleston Grotto. Years later, he was banned from performing the L.A. club circuit after his cult following purportedly smeared feces all over one venue's bathrooms, inspired by Cohen's chocolate pudding stage antics during a number called Disco Diarrhea. By no means a public figure, there isn't much information available on him. Cohen performs on a few widely distributed releases of the late '60s/early '70s and on a few late '90s releases on the NYC label, Tzadik, leading two albums for their Lunatic Fringe series. He released his first record of non-archival material, Dannyland, on the Epitaph subsidiary Anti in 2004, followed by ^We're All Gunna Die in 2005.
pi_28791689
.
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:18:21 #186
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28791805
Het moet gezegd worden dat z'n nieuwere werk, namelijk Dannyland, beter is dan wat hij op Tzadik heeft uitgegeven.

Ben dus zeer benieuwd naar We're all gunna die.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 11:25:54 #187
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28794905
Enkele dagen terug was ik aan het zappen, en kwam langs MTV's The Lick.
Dat is sowieso al een waardeloos programma (tenzij je van r&b enzo houdt, denk ik), maar die presentator deed nog een wat tegenstrijdige uitspraak: "We here think that Kanye is very original. He samples a lot".
  Redactie Frontpage donderdag 14 juli 2005 @ 12:38:30 #188
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_28797075
Enkele dagen terug en Tokus denkt, kom laat ik me deze veronderstelling eens posten
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 13:44:41 #189
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28799528
ja toen was ik te bedonderd om van de bank af te komen en het te posten
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:46:58 #190
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28799624
En mensen, jullie moeten weten, dat dat ongeveer anderhalve meter is.
pi_28802372
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Seborik het volgende:
opper true, die Tokus. Rock ´n roll, man

Ik ben een beetje toe aan slaap na diverse slapeloze nachten. Ik denk namelijk een huis gekocht te hebben (nou ja, ik weet het concept koopcontract te hebben), maar nou weet ik weer niet of ik het wil, of ik er wel goed aan doe. Het is verschrikkelijk. Ik ben een verschrikkelijk wijf (aldus mijn vriendin, en dat is zo). Twijfel, twijfel, dub, dub.
Een prachtige plek, in de bossen, heerlijk rustig, een huis mét verwarming ( ), maar ja.... verderop staat een nóg heerlijker huis (en onevenredig omgekeerd heerlijker prijskaartje). En steeds schuift de grens verder op..... welke principes zei u?

Tussendoor ben ik voor naar New York geweest (dank u tijdeljke baas), en heb daar Clem Snide zien spelen, in Battery Park, op de punt van Manhattan, omzoomd door toekijkende wolkenkrabbers. Dezelfde Clem Snide die ik twee weken eerder in de kleine zaal in Paradiso hebt zien spelen. Heel vreemd, wel erg leuk. Een ´homecomning´ voor ze, dus erg uitgelaten. Ik probeerde me voor te stellen dat ik ze achterna gereisd was. Business class zelfs

Ben ik hectisch?
Ik ben hectisch.

Ben ik burgerlijk?
Ik ben burgerlijk.

Ben ik verwend?
Spoilt rotten.

Welterusten meneer de president.

Was het niet de Band of Dannys?
Zorn cd´s waren trouwens 17 US dolar in de winkels aldaar, + 8% tax. Die kun je dus net zo goed in Nederland kopen (wel een beetje rondshoppen).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 15:08:41 #192
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28802660
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef Seborik het volgende:
toch echt minimaal het dubbele!
pi_28802971
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef Tokus het volgende:
ja toen was ik te bedonderd om van de bank af te komen en het te posten
dus deed je dat op dinsdagochtend...
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:25:59 #194
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28803106
'k heb nieuwe speakers gekocht:

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 15:27:17 #195
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28803152
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:20 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

dus deed je dat op dinsdagochtend...
eh, is het bij jou dinsdag?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 15:27:50 #196
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28803171
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
'k heb nieuwe speakers gekocht:

[afbeelding]
nee Zanderrr, ik vind het niet kunnen.

dat wandkleed past gewoon niet bij die houten kast.
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:29:35 #197
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28803214
Ja, die heb ik van oma gekregen, dus die kan ik niet zomaar wegdoen..

In de achterkamer heb ik nog een setje staan:

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 15:30:07 #198
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28803234
hahaha echt geweldig!
pi_28803240
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Ik ben een beetje toe aan slaap na diverse slapeloze nachten. Ik denk namelijk een huis gekocht te hebben (nou ja, ik weet het concept koopcontract te hebben), maar nou weet ik weer niet of ik het wil, of ik er wel goed aan doe. Het is verschrikkelijk. Ik ben een verschrikkelijk wijf (aldus mijn vriendin, en dat is zo). Twijfel, twijfel, dub, dub.
Een prachtige plek, in de bossen, heerlijk rustig, een huis mét verwarming ( ), maar ja.... verderop staat een nóg heerlijker huis (en onevenredig omgekeerd heerlijker prijskaartje). En steeds schuift de grens verder op..... welke principes zei u?
Waar wil je een huis gaan kopen, D_sr ? .
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:33:02 #200
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_28803316
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

opper true, die Tokus. Rock ´n roll, man

Tussendoor ben ik voor naar New York geweest (dank u tijdeljke baas), en heb daar Clem Snide zien spelen, in Battery Park, op de punt van Manhattan, omzoomd door toekijkende wolkenkrabbers. Dezelfde Clem Snide die ik twee weken eerder in de kleine zaal in Paradiso hebt zien spelen. Heel vreemd, wel erg leuk. Een ´homecomning´ voor ze, dus erg uitgelaten. Ik probeerde me voor te stellen dat ik ze achterna gereisd was. Business class zelfs

Ben ik hectisch?
Ik ben hectisch.

Ben ik burgerlijk?
Ik ben burgerlijk.

Ben ik verwend?
Spoilt rotten.

Welterusten meneer de president.

Was het niet de Band of Dannys?
Zorn cd´s waren trouwens 17 US dolar in de winkels aldaar, + 8% tax. Die kun je dus net zo goed in Nederland kopen (wel een beetje rondshoppen).
Wanneer ga je verhuizen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')