quote:Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Ladybos het volgende:
Clauwhee waar was je dan vandaag ? Zit hier maar in m'n uppie met een pratend paard
Ja, sorry..quote:Op zondag 10 juli 2005 20:17 schreef Ladybos het volgende:
Nou ok dan Clauwhee, je ouders gaan voor Fok!.
Ja dat vertrouwen moet terugkomen natuurlijk, heel begrijpelijk. Niet alleen bij hem denk ik, ook bij de omgeving. Hoop dat het steeds een beetje beter zal gaan!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:19 schreef Lois het volgende:
Ah wat lief van je Clauwhee, met je mooie haren
Het gaat best aardig. De pijn is inmiddels weg, de ergste schrik ook. Hij is inmiddels alweer voorzichtig rondjes aan het rijden op de motor (het is op de motor gebeurd) anders is hij bang dat hij er nooit meer opdurft. Het gebeuren heeft alleen een enorme hap uit zijn toch al zo beperkte conditie genomen, hij kan nu zo goed als niks meer zonder veel te moeten rusten.
Weet je zeker dat je het wil weten!quote:
Eerst moet hij nu nog een paar weekjes heeel rustig aan doen, dan weer voor controle en dan gaan ze weer verder kijken hoe ze de situatie kunnen verbeteren.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Lois en Karin, wat knap dat hij weer op de motor is gegaan, kan me voorstellen dat dat ontzettend eng was. Wat moet er nu gebeuren qua conditie? Sporten onder begeleiding o.i.d.?
Balen Clauwheee! Lukt het nog met de banenjacht?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Waarom zie ik nu al ons droom-start-huisje op Funda staan? Net nu het nog iets te vroeg is?![]()
Niet getreurd nog Clauwheee, huizen staan een behoorlijke tijd te koop voordat ze weg zijn, tegenwoordig. Wie weet staat jullie droomhuisje nog steeds te koop als de tijd wél rijp is. Of anders maak je een afspraak met de makelaar om te kijken, dan blijkt het huisje misschien toch niet zo geweldig (gebeurt vaak) en dan hoef je er niet zo'n rotgevoel over te hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Waarom zie ik nu al ons droom-start-huisje op Funda staan? Net nu het nog iets te vroeg is?![]()
Ja ik zei ook al tegen vriendje, misschien staat ie nog een tijdje te koop..hij staat nog maar sinds vrijdag te koop, dus dat is wel gunstig. Maar die foto's..hij ziet er super uit, hoeft amper tot niks aan te worden gedaan en de prijs isquote:Op zondag 10 juli 2005 21:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niet getreurd nog Clauwheee, huizen staan een behoorlijke tijd te koop voordat ze weg zijn, tegenwoordig. Wie weet staat jullie droomhuisje nog steeds te koop als de tijd wél rijp is. Of anders maak je een afspraak met de makelaar om te kijken, dan blijkt het huisje misschien toch niet zo geweldig (gebeurt vaak) en dan hoef je er niet zo'n rotgevoel over te hebben.
Nog niet echt, maar ja, ben ook nog maar 1,5 tot 2 weken bezig. Heb al wel drie afwijzingen gehad (te weinig ervaring) en heb nu nog twee sollicitaties lopen..quote:Op zondag 10 juli 2005 21:00 schreef Zabb het volgende:
Balen Clauwheee! Lukt het nog met de banenjacht?
Ja inderdaad!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:19 schreef melonovy het volgende:
Laat eens zien die droomwoning van jullie!
Ziet er erg leuk uit Clauwheee!! Trouwens, dat rode schilderij in het trapgat hebben wij ook!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef melonovy het volgende:
Ja leuk Clauw! Als het hier stond was ie voor ons geweest!
Jaaa goed idee!!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef danosa het volgende:
Kom dan allen deze kant op, ook handiger met meeten enzo
Of dram ik nu een beetje
Jemig Lois, dat is echt niet meer te betalen zeg ! Ruim een half miljoen guldens voor een flatjequote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef Lois het volgende:
Die prijs![]()
![]()
Een beetje flat is hier al amper te betalen
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ik vind het zo lief dat jullie onze spulletjes gebruikenen dat Myrthe in de meetse dingen wat langer past
Snap jij dit snap ik ditquote:Op maandag 11 juli 2005 10:00 schreef moussy het volgende:
Belladonna Chubb of Bramblerose Chubb of Belladonna Boffin of Needlehole of Bramblerose Boffin of Needlehole
Mijn echte naam, Genoveva is Belladona en dan nog eens met Vera gedaan en dan nog eens met mn meisjesnaam en zoquote:Op maandag 11 juli 2005 10:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Snap jij dit snap ik dit![]()
oh wacht dit zijn 4 mogelijke namen?
We zijn familiequote:Op maandag 11 juli 2005 12:14 schreef texelonia het volgende:
Rosie Goodbody of Frogmorton is mijn Hobbit-naam en Sairalindë Singollo mijn Elfen-naam
In de tijd van de elfjes en hobbits waren ze nog niet zo creatief met achternamen verzinnenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:28 schreef Sugar het volgende:
Maar, maar, maar heet iedereen dan echt van leeuwen? Of heeft die site gewoon maar 3 opties?![]()
Ik denk meer maar 3 optiesquote:Op maandag 11 juli 2005 12:28 schreef Sugar het volgende:
Maar, maar, maar heet iedereen dan echt van leeuwen? Of heeft die site gewoon maar 3 opties?![]()
Oeeee lekker!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef Saffier het volgende:
Iemand als troost trek in ijs met chocoladesaus en verse aardbeien dan maar??
Ja hebben hebben hebben!!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Saffier het volgende:
Pak aan Clauwheee; een schaal ijs met alles erop en eraan, heb ook nog slagrooom, hebben?
ze waren super op dreef.. bono ging bijna op ze bekquote:Op maandag 11 juli 2005 19:37 schreef cattie het volgende:
Cool dat je naar U2 bent geweest evenstar! Zo te horen waren ze goed op dreef? Ach, aan de andere kant, U2 is volgens mij altijd super!![]()
Ik ben op 10 juni naar Brussel geweest voor hun concert en ga vrijdag weer. Ik heb met veel geluk 2x kaartjes kunnen regelen. Ik heb er al onwijs zin in.![]()
![]()
Dot slagroom deponeert, zelfgeklopte, niet van die vieze uit een bus!quote:
Ze studeert Farmacie in Utrecht. Baan is in Almere, in een ziekenhuisapotheek.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:02 schreef clauwheee het volgende:
Ow wat goed Syrena! Waar studeert ze voor?
Ik had vandaag weer een afwijzing: 'geen (te weinig) ervaring'voor de derde keerHeb nu nog 2 sollicitaties lopen. Ben vanmiddag ook bij het CWI geweest, werd ik ook niet echt blij van ofzo
Er is in de europa tour geen afgesloten cirkel maar wij stonden in het begin vrij vooraan al rad ik aan wat meer in het midden te gaan staan.. meeste zie je toch op de video walls in het midden was bij ons het geluid super en zicht voor iemand die groter is als 1,65 goed te doenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:37 schreef Karin het volgende:
Gaaf dat U2 zo goed was EvenstarWij gaan zaterdag.
Hebben ze ook weer een voorste vak wat afgesloten is? Want we gaan samen met vrienden en die willen dus 's ochtends al heen om op tijd te zijn om in dat voorste vak terecht te komen. Maarja als dat er niet is ga ik daar echt niet uuuuuren in de bloedhitte voor de Arena zitten wachten natuurlijk.
Nou dan moet het lukken met mijn 1.68quote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Er is in de europa tour geen afgesloten cirkel maar wij stonden in het begin vrij vooraan al rad ik aan wat meer in het midden te gaan staan.. meeste zie je toch op de video walls in het midden was bij ons het geluid super en zicht voor iemand die groter is als 1,65 goed te doenveel plezier
![]()
wij stonden om half4 bij de poort en de poorten gingen om 4 uur open dusquote:Op maandag 11 juli 2005 22:15 schreef Karin het volgende:
[..]
Nou dan moet het lukken met mijn 1.68
Dankjewel! Dat scheelt weer uren wachten op niets.
Tunesie, zweten dusquote:Op maandag 11 juli 2005 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Waar gaat de vakantie naartoe Syrena?
Nice heur!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tunesie, zweten dusLekker all-in, 7 dagen op mijn luie reet onder een parasol met een stapel boeken waar je misselijk van wordt
![]()
![]()
samen met een vriendin!
wat ben jij gemeenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, dat andere topic is weer schoon.
Wat zul jij eruit zien Jessie! Je stelt de vraag 'fotoooooo's' zeker niet op prijs?
Nevaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
wie is evenstar dan? dat moonende mafkeesje komt me wel bekend voor, maar wie was dat ook alweer?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef ikkemikke het volgende:
Moussy, moet ik nog kijken voor de knuffel van Cas op Kreta? Wij vertrekken morgen namelijk en ik heb geen mail van je gehad.
Ik ben eerlijk gezegd om practische redenen nooit terug geweest om die kies te laten trekken. Tijdens de zwangerschap van Cas beet ik die kapot op een lollie en hij scheurde ook heel lelijk in de wortel. BNou had ik er al een zenuwbehandeling in gehad dus ik voelde er toch niks van, nou na de zwangerschap moest ie er dan uit. Maar ja... met een klein pukkie onder mn arm zag ik mezelf niet in de bus stappen, oppas was hier ver te zoeken en zo en zo vond ik iedere keer wel een excuus. René en Peet gingen braaf steeds op controle en ik zag mezelf niet met een dikke zere mond zitten met 2 kleine kinderen en zo. De kies wordt getrokken als Peet vakantie heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef Mariposa het volgende:
Moussy, dat scheelt weer! Ga je nu weer naar de halfjaarlijkse controle, als de kies getrokken isZelf ben ik ook een jaar of 3 niet geweest, en had ik gelukkig geen gaatjes, inmiddels zijn wel al mijn verstandskiezen eruit
Ja hoor, we vertrekken morgenmiddag tegen 13.00 uur! Heb je mijn mailadres nog?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat was vergetenHeb ik nog tijd om te scannen en te mailen?
Ik sluip zo even Cas zn kamer in en dan gooi ik hem meteen onder de scanner!! Volgens mij wel, en anders post ik hem even in het knuffel-topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Ja hoor, we vertrekken morgenmiddag tegen 13.00 uur! Heb je mijn mailadres nog?
Gelukkig maar dat je er niet zoveel last van heb. En ik kan me je redenen ook best voorstellen hoor. Ik heb het ook heel lang uitgesteld, omdat ik dacht dat ik wel een gaatje had. En wel fijn dat Peet de kinderen, en jou, kan opvangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:24 schreef moussy het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd om practische redenen nooit terug geweest om die kies te laten trekken. Tijdens de zwangerschap van Cas beet ik die kapot op een lollie en hij scheurde ook heel lelijk in de wortel. BNou had ik er al een zenuwbehandeling in gehad dus ik voelde er toch niks van, nou na de zwangerschap moest ie er dan uit. Maar ja... met een klein pukkie onder mn arm zag ik mezelf niet in de bus stappen, oppas was hier ver te zoeken en zo en zo vond ik iedere keer wel een excuus. René en Peet gingen braaf steeds op controle en ik zag mezelf niet met een dikke zere mond zitten met 2 kleine kinderen en zo. De kies wordt getrokken als Peet vakantie heeft
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef jessie het volgende:
Wat leuk Mous voor je zwangertje
Snake-lady nog maar ff rustig aan doen dan he. Is je ijzer in orde?
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef jessie het volgende:
Thx Clauwhee heb t snel verbeterd, kom niet meer bij hier![]()
![]()
dan zit ik met een chagrijnig kind op het strand, geen zin in!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef babyfeet het volgende:dan maak je ze toch al iets eerder wakker
![]()
Treinprobs?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:53 schreef poemojn het volgende:
Hier gaat het juist uitstekend
Alleen komt er een vriendin logeren die begin vd middag zou aankomen, en nu waarschijnlijk pas rond 5/6 uur in Groningen arriveertGeen middagje Ikea samen dus
![]()
http://www.zylom.comquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even snel offtopic hoor, maar heeft iemand PRIMA anti-verveel-tips voor op werk!
Ben hier in mijn 1tje en de telefoon is vandaag maar 1x gegaan! En ik moet nog tot 5 uur
Tjeetje mensen, wat een ochtenden chaotisch zeg! En Mel .. jammer van je ijstaart, ik had wel een stukkie gelust hoor!![]()
http://www.freearcade.com/quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Veel sites zijn hier geblokkeerd Syrena, waaronder deze 2..
Weinig soeps dus!![]()
Of alleen mijn kinquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef Luchtbel het volgende:
Hoofd amputeren Syrena. Alleen dat werkt.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:13 schreef clauwheee het volgende:
Ga terug in je bed Jessie. Neem de kids maar mee. Morgen weer een dag
Ik zou wel maar een hoofdkap dragen (die wat ze in ER ook hebben), it's EXPLOSIVE!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef Luchtbel het volgende:
Als het hem is, plak ik hem naast de mijne
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:24 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry. Ik bewaar Clauwhee tegenwoordig in m'n kelder, om zo af en toe te kunnen voelen. Zodra ik klaar ben, mag jij.
Maar ik krijg wel gratis een jaar stufi extra dus ik studeer pas in juli 2006 af![]()
Samenloop van omstandighedenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:21 schreef poemojn het volgende:
Ook Clauwhee. En karakter.Ik had het dus al een beetje verwacht want het gaat altijd zo.
Ja maar ja dan heb je ook wat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
*Noca zoeken gaat.....
Lekker, jaar extra stufi!! Maar dan kan ik pas in 2006 aan jou gaan voelen dus...![]()
Of laat ze op een andere dag komen....quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ja en dan kan ik weer drie maanden in therapie uit schuldgevoel![]()
![]()
Het heeft toch ook geen zin als je jezelf iedere keer ellendig voelt als zij contact opnemen of wanneer je je zelf weer verplicht voelt erheen te gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:18 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou ja niet echt. Soms. M'n zus heeft d'r wel eens meegenomen en ik zelf denk ik een keer of drie. Maar ik wil eigenlijk geen contact meer maar durf gewoon niet.
Ja dat weet ik wel maar dat is toch nog best moeilijk. Ik probeer het al vier jaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
Als je echt geen contact meer wil moet je misschien door de hele zure appel heenbijten en het verbreken.
Zo'n discussie had ik vrijdag ook al met iemand, maar ik vind dat geen vergelijk eerlijk gezegd. Elk persoon is anders en echt niet dat je mijn vader had willen hebben. Sorry, ik begrijp dat het raar klinkt in jouw oren. En het lijkt me ook afschuwelijk om iemand te moeten missen van wie je veel houdt, maar het is gewoon anders.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef Jepali het volgende:
kweetniet wat jullie vaders gedaan hebben, maar ik zou blij zijn als hij langs kon komen om zijn eerste kleindochter te bewonderen. Helaas heeft hij een dag na de geboorte van Jenthe een herseninfarct gehad en een half jaar later is hij overleden!
Wat ik dus eigenlijk bedoelde te zeggen is dat een verhoogde bezinking op echt van alles kan wijzen, een ontsteking hier of daar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:26 schreef jessie het volgende:
En die heb ik in ieder geval niet![]()
Maar waarom zegt een arts dan ik weet niet wat ik er mee aan moet. Stom he? Nou ja ik vreet me waarschijnlijk weer voor niks op. Heb ik deze week wel vaker last van
Niet echt, die was 2 weken geleden 5.1, veels te laag dus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef jessie het volgende:
Wat leuk Mous voor je zwagertje
Snake-lady nog maar ff rustig aan doen dan he. Is je ijzer in orde?
Mijn vader heeft mij sexueel misbruikt, moet ik die nu ook uitnodigen om een goed contact op te laten bouwen met ijn kleindochter?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef Jepali het volgende:
kweetniet wat jullie vaders gedaan hebben, maar ik zou blij zijn als hij langs kon komen om zijn eerste kleindochter te bewonderen. Helaas heeft hij een dag na de geboorte van Jenthe een herseninfarct gehad en een half jaar later is hij overleden!
Huh wat, ik? Nee dus. Gauw gaat kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:08 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo heb je gezien dat je een prijs hebt gewonnen bij Ouders online?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef snakelady het volgende:
Mijn vader heeft mij sexueel misbruikt, moet ik die nu ook uitnodigen om een goed contact op te laten bouwen met ijn kleindochter?
Lieve jepali, mijn vader is ook overleden, ik weet wat het is om een ouder te verliezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef Jepali het volgende:
Heeft hij voor de rest niets gezegd wat het zou kunnen zijn dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:10 schreef jessie het volgende:
Dokter weer gebeld. Ik moet voer 2 wekenw eer bloed prikken. Net zo lang tot de bezinking goed is. Blehhhh naaldenMaar ja, wel goed dat ze t goed in de gaten houden.
Mous, ik had het kunnen schrijven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:46 schreef moussy het volgende:
Ik verveel me, maar als ik me omdraai zie ik dat ik genoeg te doen heb.
*oogkleppen opzet*
GMTAquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mous, ik had het kunnen schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |