quote:Op zondag 10 juli 2005 20:04 schreef Ladybos het volgende:
Clauwhee waar was je dan vandaag ? Zit hier maar in m'n uppie met een pratend paard
Ja, sorry..quote:Op zondag 10 juli 2005 20:17 schreef Ladybos het volgende:
Nou ok dan Clauwhee, je ouders gaan voor Fok!.
Ja dat vertrouwen moet terugkomen natuurlijk, heel begrijpelijk. Niet alleen bij hem denk ik, ook bij de omgeving. Hoop dat het steeds een beetje beter zal gaan!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:19 schreef Lois het volgende:
Ah wat lief van je Clauwhee, met je mooie haren
Het gaat best aardig. De pijn is inmiddels weg, de ergste schrik ook. Hij is inmiddels alweer voorzichtig rondjes aan het rijden op de motor (het is op de motor gebeurd) anders is hij bang dat hij er nooit meer opdurft. Het gebeuren heeft alleen een enorme hap uit zijn toch al zo beperkte conditie genomen, hij kan nu zo goed als niks meer zonder veel te moeten rusten.
Weet je zeker dat je het wil weten!quote:
Eerst moet hij nu nog een paar weekjes heeel rustig aan doen, dan weer voor controle en dan gaan ze weer verder kijken hoe ze de situatie kunnen verbeteren.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Lois en Karin, wat knap dat hij weer op de motor is gegaan, kan me voorstellen dat dat ontzettend eng was. Wat moet er nu gebeuren qua conditie? Sporten onder begeleiding o.i.d.?
Balen Clauwheee! Lukt het nog met de banenjacht?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Waarom zie ik nu al ons droom-start-huisje op Funda staan? Net nu het nog iets te vroeg is?![]()
Niet getreurd nog Clauwheee, huizen staan een behoorlijke tijd te koop voordat ze weg zijn, tegenwoordig. Wie weet staat jullie droomhuisje nog steeds te koop als de tijd wél rijp is. Of anders maak je een afspraak met de makelaar om te kijken, dan blijkt het huisje misschien toch niet zo geweldig (gebeurt vaak) en dan hoef je er niet zo'n rotgevoel over te hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Waarom zie ik nu al ons droom-start-huisje op Funda staan? Net nu het nog iets te vroeg is?![]()
Ja ik zei ook al tegen vriendje, misschien staat ie nog een tijdje te koop..hij staat nog maar sinds vrijdag te koop, dus dat is wel gunstig. Maar die foto's..hij ziet er super uit, hoeft amper tot niks aan te worden gedaan en de prijs isquote:Op zondag 10 juli 2005 21:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niet getreurd nog Clauwheee, huizen staan een behoorlijke tijd te koop voordat ze weg zijn, tegenwoordig. Wie weet staat jullie droomhuisje nog steeds te koop als de tijd wél rijp is. Of anders maak je een afspraak met de makelaar om te kijken, dan blijkt het huisje misschien toch niet zo geweldig (gebeurt vaak) en dan hoef je er niet zo'n rotgevoel over te hebben.
Nog niet echt, maar ja, ben ook nog maar 1,5 tot 2 weken bezig. Heb al wel drie afwijzingen gehad (te weinig ervaring) en heb nu nog twee sollicitaties lopen..quote:Op zondag 10 juli 2005 21:00 schreef Zabb het volgende:
Balen Clauwheee! Lukt het nog met de banenjacht?
Ja inderdaad!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:19 schreef melonovy het volgende:
Laat eens zien die droomwoning van jullie!
Ziet er erg leuk uit Clauwheee!! Trouwens, dat rode schilderij in het trapgat hebben wij ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |