gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoe kom je daar nu bij..?
Glaasje water dan maar ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Mijn buik is nog aan het naklotsen van al dat bier.
Hoe lang duurt dat? Een paar uurtjes?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Hoiquote:
ach het houd je bezigquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
Ik ben onschuldig!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje hyper Noca?![]()
Pssssssssst Clau .... wat heb je in zijn bier gestopt?
* Eilanden checkt fotoboekquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
En nu verwacht je natuurlijk dat wij allemaal onmiddellijk daar even een blik gaan werpen?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Stelt niks voor hoor, kun je zien hoe kansloos ik bezig wasquote:
Heb zowat de hele dag in bed gelegen met me griep, zit nu relaxed naar Sensation te luisteren.quote:
Sloppel!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het was mooi voor vandaag
ik ga slapen
truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |