Helaas welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef JaJoah het volgende:
[afbeelding]
Nog eventjes wachten tot november voor season 4 en dan is ie compleet
Tja ... maar feit is dat 't een goede series blijftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:45 schreef ElmarO het volgende:Nieuwste cd van Rammstein genaamd Rosenrot (ltd edition) Franz Ferdinand - You could have it so much better (cadeau voor mijn vader)
[..]
Helaas wel![]()
Bard toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd. de brard heet ineens anders en het dorpshoofd ook![]()
is trouwens nu in de nieuwe drukken van alle albums![]()
ikea?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:39 schreef Brasileira het volgende:
een nieuwe mooie kastje voor mn kamertjeeeeeeeeeeeeeeeeeee....twijfel of ik er een kleine schaapvacht tapijtje bij moet nemen ??????!!!!!!!!!
hardloopwedstrijdje doen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef Sylvana het volgende:
[[url=http://img266.imageshack.us/img266/9204/picture0026li.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik kan er al heel goed op lopen vond de verkoopster
haha nee, die andere schoen staat er achter, maar zo lijkt het idd net alsof ie 2 hakken heeftquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hardloopwedstrijdje doen?![]()
is dat nu met 2 naaldhakken?![]()
Wat heeft deze gekost?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]Onlangs gehaald.
En een kekke geheugenstick![]()
Zo te zien is dit de Panasonic FZ-20, sinds een paar weken is de opvolger, de FZ-30 op de markt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |