Daar ben ik al, broer.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:05 schreef broer het volgende:
Ik hoop dat de literatuurpolitie niet meeleest in dit topic.
Wie niet waagt, wie niet wint....quote:Op zondag 10 juli 2005 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Maar dat is aan jou toe te vertrouwen, gok ik?
Baboon is in da house.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Dan doe daar maar eens wat aan. De sterke arm van de literatuurwet is dringend nodig, hier.
"En hij redde de reeks!"quote:Op zondag 10 juli 2005 03:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Baboon is in da house.
quote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je stond daar onaantastbaar, in je pak
Je zei 'oh, wat ben je lekker strak'
ik was meteen op mijn gemak
toen jij jouw lans naar binnen stak
en toegegeven, je verstond je vak
maar aan conventies had je lak
en toen je aan het ontbijt ontbrak
wist ik het: je bent een klootzak
vervelend..dus hij verdiende eigenlijk geen gedichtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:18 schreef Christine het volgende:
Overigens was degene waar ik dat gedicht voor/over had geschreven een gigagantische klootzak
Het ging ook meer over die nacht dan over hem... en op het moment van schrijven vond ik hem nog geen klootzakquote:Op zondag 10 juli 2005 03:24 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
vervelend..dus hij verdiende eigenlijk geen gedicht
Zoals??quote:Op zondag 10 juli 2005 03:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had nog heel veel rijmwoorden over.
Als je nog even was doorgegaan schaatsten ze samen in een wak, zetten ze elkaar een hak, voelden ze zich de volgende ochtend brak en dronken ze melk van een yak?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had nog heel veel rijmwoorden over.
Ik vind "et cetera" dan weer niet zo goed rijmen op "klootzak".quote:Op zondag 10 juli 2005 03:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brak
Plak
Wrak
Yak (als in: je was hariger dan de gemiddelde ~)
Gebak
et cetera
quote:Op zondag 10 juli 2005 03:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brak
Plak
Wrak
Yak (als in: je was hariger dan de gemiddelde ~)
Gebak
et cetera
En ze eindigden in de bak.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Als je nog even was doorgegaan schaatsten ze samen in een wak, zetten ze elkaar een hak, voelden ze zich de volgende ochtend brak en dronken ze melk van een yak?
Was de literatuurpolitie uiteindelijk toch komen opdraven?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ze eindigden in de bak.
Wat een naar einde van mijn gedichtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Was de literatuurpolitie uiteindelijk toch komen opdraven?
hier hier!!quote:Op zondag 10 juli 2005 03:44 schreef Sanne1805 het volgende:
Ik zoek een man die lijkt op mijn vader!
Zo hoor je nog eens wat nieuwsquote:Op zondag 10 juli 2005 03:49 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
nee je lijkt op het broertje van Clarc Kent in een moslima gewaad
Dan is je moeder vast vreemdgegaanquote:Op zondag 10 juli 2005 03:50 schreef Sanne1805 het volgende:
mijn vader lijkt op gargamel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |