Ik weet wel dat je meer bent dan dat hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 02:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... ach, ik heb zelf meegewerkt aan dat imago hier op fok. Mensen die mij IRL kennen, zullen wat anders zeggen
Gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee,
alleen als ik aan Christine denk...
.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:20 schreef Christine het volgende:
Nee, jij wel?
Ik welquote:Op zondag 10 juli 2005 02:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
.
straks. ik kan niet zo lang uitslapen geloof ik.![]()
en je wou net nog..nou jaquote:Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee,
alleen als ik aan Christine denk...
oh ben je zat dat had ik nog niet door. (echt niet, he!) ik niet, ik zit aan de malt.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, ik ben gewoon zat...
Kan ik er wat aan doen ( -dat ik Korsakov heb- )...
Dat weet ik allemaal niet meer, hoor... Wat ik precies bedoel...quote:Op zondag 10 juli 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
Je bedoelt toch wel de muziek he, van Korsakov?
en niet een gaat er over neukenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:37 schreef Christine het volgende:
Ja goed he
Het is allemaal een beetje... euh... onrecent
mooi hoorquote:
ik schrijf meestal in het nederlands...soms in het engels. een vriend van me speelt goed gitaar en zingt en die vroeg of hij mn engelse teksten mocht gebruiken. Ik zeg ja leukquote:Op zondag 10 juli 2005 02:42 schreef Christine het volgende:
Intussen wel, maar destijds vond ik het beter in het engels
Nou, vooruit dan maar...quote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef Christine het volgende:
Ik heb een gastzus gehad uit Australië en met haar heb ik voor het eerst echt over mijn gevoelens kunnen praten.... allemaal in het Engels, dus ik heb geleerd dat emoties = engels. Intussen kan ik het niet goed meer, maar dat was voor mij de reden om in het engels te gaan schrijven.
aha. ik schreef op mn 14e gedichten in t engels voor een meisje uit amerika waar ik verliefd op was haha. erg slecht niveau..maar toch had t wel wat.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:43 schreef Christine het volgende:
Ik heb een gastzus gehad uit Australië en met haar heb ik voor het eerst echt over mijn gevoelens kunnen praten.... allemaal in het Engels, dus ik heb geleerd dat emoties = engels. Intussen kan ik het niet goed meer, maar dat was voor mij de reden om in het engels te gaan schrijven.
Ach,quote:Op zondag 10 juli 2005 02:46 schreef Christine het volgende:
[..]
tegenwoordig schrijf ik NL (als ik al schrijf)
Single-zijn is als een invalidentoilet: je hebt veel meer ruimte, maar je wilt toch maar één ding...quote:Op zondag 10 juli 2005 02:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
het leven is een dansfeest voor de invaliden...
Mooiquote:Op zondag 10 juli 2005 02:52 schreef PPWB84 het volgende:
*pim ziet in dat christine veel meer is dan neuken*
Dansen?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
Single-zijn is als een invalidentoilet: je hebt veel meer ruimte, maar je wilt toch maar één ding...
ik heb trouwens wel een gedicht over neuken..... momentje, ff zoeken...quote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef PPWB84 het volgende:
Im in love with a girl
Finest girl in the world
I didn’t know
this could happen to me
I think about her all the time
Hope one day she'll be mine
I didn’t know I could feel this way
Im in love
Im in love with her
Im in love, oh shit
Im in love
oh ik zit ff op www.annabegins.com tekstjes door te lezenquote:Op zondag 10 juli 2005 03:03 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel een gedicht over neuken..... momentje, ff zoeken...
Ach,quote:Op zondag 10 juli 2005 03:05 schreef broer het volgende:
Ik hoop dat de literatuurpolitie niet meeleest in dit topic.
Mits in een goed patroon gedanst.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zooi is mooi.
Dan doe daar maar eens wat aan. De sterke arm van de literatuurwet is dringend nodig, hier.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach,
zo streng ben ik momenteel niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |