Dat is net dertien minuten geleden gebeurd. Je kunt er weer een hele dag tegen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:11 schreef QyRoZ het volgende:
Zo, op zaterdagavond alleen thuis zitten, perfect. Zo lekker slapen. Ik word ook een dagje ouder.
Dat is op zich mooi, kan ze even vier weken hem uit haar kop zetten en komt ze fris weer terug.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef PPWB84 het volgende:
Op zich wel, maar ze is nu 4 weken op vakantie. Die ander heeft te kennen gegeven dat hij alleen maar vrienden met haar wil zijn, trouwens.
zou mooi zijn, maar er kan een hoop veranderen in 4 weken. afwachten hoe de zaken er dan voor staan.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is op zich mooi, kan ze even vier weken hem uit haar kop zetten en komt ze fris weer terug.![]()
Er kan ook een hoop hetzelfde blijven in 4 weken.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:07 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zou mooi zijn, maar er kan een hoop veranderen in 4 weken. afwachten hoe de zaken er dan voor staan.
Voordat mn ex op vakantie ging werd ze steeds verliefder en toen ze 2 weken op vakantie was kwam ze terug met de mededeling dat ze t toch niet zag zitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er kan ook een hoop hetzelfde blijven in 4 weken.![]()
Dat is kut.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Voordat mn ex op vakantie ging werd ze steeds verliefder en toen ze 2 weken op vakantie was kwam ze terug met de mededeling dat ze t toch niet zag zitten.
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en z'n vrienden ook. mogen allemaal de stront inzakken![]()
2 jaar terug...ehm..weet niet precies meer waarom. ze had sowieso altijd al twijfels, want ze dacht aan bindingsangst te lijden. daarnaast zaten we in t zelfde vriendengroepje en zorgde de gevoelens tussen ons voor de nodige spanningen binnen dat groepje. ook in dezelfde klas. vervelend allemaal. dat verwerken duurde wel ff als je dr elke dag moet zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is kut.Weet je ook hoe het kwam?
Was dat vorig jaar ofzo?
hoi sabrinaquote:Op zondag 10 juli 2005 01:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ook een goedenacht voor de singles
Ik heb vanavond onverwacht op mijn achterneefje van 14 maanden gepast. Hij ging op tijd slapen, maar wat een lekker jong is het toch.![]()
Verder baal ik ontzettend dat ik elke keer iemand misloop en die dus al 5 dagen niet gesproken heb.
En nog een.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hoi Pim!
Tenminste nog iemand wakker hiero.
Ik ga opruimen, fietsen, wielrennen kijken en schrijven.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:25 schreef PPWB84 het volgende:
wat gaan jullie morgen doen? ik ga verven sochtends en smiddags zwemmen hoop ik.
Ik wil ook bij een vriendin eten!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:28 schreef Christine het volgende:
Morgen ga ik bij een vriendin eten
Heb er zin in!
Content voor op een website.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:29 schreef PPWB84 het volgende:
wat ga je schrijven frits
Jaaaaa dat is een goed plan.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:29 schreef PPWB84 het volgende:
dansen aan zeeeeeeee
Leid jij?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ DO2 er is niks mis met nu. Zullen we?
"een" vriendin, of heb je speciaal iemand op het oog?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil ook bij een vriendin eten!![]()
Is dat de dans van de liefde?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja hoor dat wil ik wel. Wat wordt het? De tango?
eentje in het bijzonder ja.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:33 schreef Christine het volgende:
[..]
"een" vriendin, of heb je speciaal iemand op het oog?
Volgens mij wel en zo niet dan toch!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Is dat de dans van de liefde?
Zo ja,
dan wordt het de Tango!
In gedachten heb ik het toevallig nog gedaan vandaag, een beetje tenminste.quote:
medicijnen? geneeskunde?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef PPWB84 het volgende:
over 2 dagen hoor ik of ik ingeloot ben inn utrecht..wat spannend
Dan ga ik alvast op bed liggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:39 schreef B.A.Trix het volgende:
niet opeens allemaal als een gek gaan ytpen he want ik ga alvast eventjes m'n tanden poetsen..
![]()
even luisterenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:40 schreef Christine het volgende:
De Student Van Tegenwoordig - Nog Geneukt
Die is trouwens leuk
Ik ga met je mee!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan ga ik alvast op bed liggen.![]()
Welterusten allemaal!![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:04 schreef PPWB84 het volgende:
ik associeer christine steeds met neuken...ik zal draan werken
Ik weet wel dat je meer bent dan dat hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 02:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... ach, ik heb zelf meegewerkt aan dat imago hier op fok. Mensen die mij IRL kennen, zullen wat anders zeggen
Gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee,
alleen als ik aan Christine denk...
.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:20 schreef Christine het volgende:
Nee, jij wel?
Ik welquote:Op zondag 10 juli 2005 02:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
.
straks. ik kan niet zo lang uitslapen geloof ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |