abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28903061
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:11 schreef Goofup het volgende:
De brief die ik retourgezonden kreeg met de opmerking: "Geen brievenbus/brievenbus vol" heb ik inmiddels weer retourgekregen.
Na nogmaals contact te hebben gehad met de bedoelde ontvanger, blijkt dat ze de brievenbus dus verder dan 10 meter van de openbare weg hebben staan. Ze gingen er wat aan doen.
Je hebt zo'n open optie op de retoursticker... Die had je kunnen gebruiken.

Had de klant al een brief ontvangen dat de bus dichter bij de straat moet staan? Zo niet, is het ook een wat vreemde (en wellicht verkeerde) zet om de post gelijk retour te sturen.
Ik loop nogal 'ns in nieuwbouwwijken. De klanten in mijn wijk kregen eerst een brief dat hun bus maximaal tien meter van de straat mag staan en later een tweede brief waarin stond dat ze hun bus nog altijd de ver hebben staan. In dat geval moeten ze hem niet op 10 meter maar op iets van 1,5-2 meter van de straat plaatsen. En in die brief staat ook dat, indien ze daar niet binnen een bepaalde tijd gehoor aan geven, de post retour wordt gestuurd.

Ik stuur zelf trouwens nooit post retour als de bus te ver staat. Is meer werk dan een paar stappen extra lopen. Ik gebruik de "bus vol/geen bus"-optie op de retoursticker dus alleen voor de adressen die gebruik maken van een postbus (En da's mooi, want da's het gebouw op een sportterrein en dat ligt nogal 'n eindje van de route af...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_28904307
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:08 schreef Jordy-B het volgende:
Ik stuur zelf trouwens nooit post retour als de bus te ver staat. Is meer werk dan een paar stappen extra lopen.
Precies. Tenzij iemand me op het kantoor al verteld dat een huis/bedrijf geen brievenbus heeft of dat de brievenbus vol zit. Dan is het meteen retour afzender.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 18 juli 2005 @ 11:58:55 #153
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28905767
[quote]Op maandag 18 juli 2005 10:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt zo'n open optie op de retoursticker... Die had je kunnen gebruiken.[quote]
even ter duidelijkheid; ik ben geen tpg medewerker, maar een klant die een brief verstuurt. Die optie zou in mijn ogen ook een duideljikere oplossing zijn geweest (maar waarschijnlijk teveel schrijfwerk?)
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_28905779
Zometeen maar eens met mn eigen auto ff de locatie van de haalklanten nagaan, ik heb t 1 x gezien maar geheid dat ik t vergeet, dus ff checken, want moet om 4 uur klantenpost halen, en wil niet 3 uur later dan normaal klaar zijn
† The 3 Kings †
pi_28906564
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:59 schreef TheSorrow het volgende:
Zometeen maar eens met mn eigen auto ff de locatie van de haalklanten nagaan, ik heb t 1 x gezien maar geheid dat ik t vergeet, dus ff checken, want moet om 4 uur klantenpost halen, en wil niet 3 uur later dan normaal klaar zijn
Goede instelling van je
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:11 schreef Goofup het volgende:
Mij lijkt het beter dat TPG de brief aanleverd op het adres met een waarschuwing of desnoods gelijk een kleine boete. Op die manier is de ontvanger gelijk op de hoogte van zijn fout en wordt de betaalde dienst van de klant ook uitgevoerd. Nu heb ik meerdere malen voor de dienst moeten betalen en is die tot dusver nog niet uitgevoerd... weggegooid geld zonder resultaat, maar met ergernis over de TPG dus.
De TPG schrijft ook wel brieven naar mensen die een brievenbus hebben die niet aan de eisen voldoet. Het probleem is alleen dat er veel brievenbussen zijn die niet aan die eisen voldoen. Bij nieuwbouwwijken klopt het meestal wel aardig, af en toe is de ligging nog te ver weg. Maar bij de oudere wijken in een stad voldoet gemiddeld zo'n 50% niet aan de eisen. Dat percentage is overigens een schatting op basis van mijn ervaringen hierzo.
Het is erg veel werk om dat allemaal te gaan doen. Probleem is ook dat veel mensen er geen gehoor aan geven en de bus lekker onveranderd laten staan.

Voor klanten is dit probleem inderdaad erg vervelend.

En wil dat meisje dat laatst op een racefiets met een vriendin stond uit te rusten en zo lief naar me lachte toen ik buslichting reed, zo snel mogelijk contact opnemen met klantenservice (058 233 33 33)

[ Bericht 2% gewijzigd door Carport op 18-07-2005 12:40:30 ]
pi_28906652
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:58 schreef Goofup het volgende:
[..]
(maar waarschijnlijk teveel schrijfwerk?)
Beetje hufterige opmerking, vind je ook niet?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_28906959
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:29 schreef Carport het volgende:

[..]

Goede instelling van je [afbeelding]
[..]

En wil dat meisje dat laatst op een racefiets met een vriendin stond uit te rusten en zo lief naar me lachte toen ik buslichting reed, zo snel mogelijk contact opnemen met klantenservice (058 233 33 33)
Thanks! Ja die gozer die me die adressen had laten zien die zei ook al dat dat heel erg slim van me was, zo kom ik nooit voor verassingen te staan, en ik wil zowieso gewoon normaal op tijd klaar zijn ook

Ik hoop voor je trouwens dat dat meisje contact met je opneemt
† The 3 Kings †
  maandag 18 juli 2005 @ 12:52:04 #158
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28907134
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Beetje hufterige opmerking, vind je ook niet?
ja, maar ik betaal voor een service die niet wordt uitgevoerd. Dan word ik een hufter
pi_28907330
Die service waarvoor je betaald wordt wel degelijk uitgevoerd. Hoe komt die brief anders weer bij je terug?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 18 juli 2005 @ 13:09:59 #160
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28907592
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:59 schreef OMG het volgende:
Die service waarvoor je betaald wordt wel degelijk uitgevoerd. Hoe komt die brief anders weer bij je terug?
volgens mij betaal ik er niet voor om de brief op de plek van verzenden aan te laten komen. Dan kan ik er beter géén postzegel op plakken.
pi_28907787
Probeer het eens. Dan krijg je hem beport terug .
  maandag 18 juli 2005 @ 13:45:05 #162
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28908493
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:09 schreef Goofup het volgende:

[..]

volgens mij betaal ik er niet voor om de brief op de plek van verzenden aan te laten komen. Dan kan ik er beter géén postzegel op plakken.
Je bent wel aan het zeuren hoor. Hoeveel heeft het je nou al gekost? 5x 0,39 = 1,95 eur? Ik kan me niet voorstellen dat je daar dood aan gaat. De regelgeving is duidelijk.

Indien een bus verder weg staat dan 10 meter dan is het formeel zo dat de postbode de brief niet hoeft te bezorgen en retour afzender kan sturen. Echter, uit coulance zullen er postbodes zijn die de brief wel bezorgen aangezien het voor hun wellicht minder werk is. Ik stuur hem altijd standaard terug, dikke pech voor de verzender van de brief dan. Ik zet er dan wel de juiste reden op: Bus verder dan 10m.

Je kan er ook voor kiezen om er geen postzegel op te plakken inderdaad. Dan krijgt de ontvanger een portokaartje van 0,50 euro. Die hoeft ie uiteraard niet te betalen want TPG gaat echt niet voor 0,50 euro een rechtzaak aanspannen omdat de portokosten niet betaald zijn.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28908666
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Indien een bus verder weg staat dan 10 meter dan is het formeel zo dat de postbode de brief niet hoeft te bezorgen en retour afzender kan sturen. Echter, uit coulance zullen er postbodes zijn die de brief wel bezorgen aangezien het voor hun wellicht minder werk is. Ik stuur hem altijd standaard terug, dikke pech voor de verzender van de brief dan. Ik zet er dan wel de juiste reden op: Bus verder dan 10m.
Uit interesse, niet kwaad bedoeld ofzo: Doe je dat ook als dit bij een hele straat zo is? Oftewel, zo'n 50 adressen retour sturen?
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef Jaguarized het volgende:Je kan er ook voor kiezen om er geen postzegel op te plakken inderdaad. Dan krijgt de ontvanger een portokaartje van 0,50 euro. Die hoeft ie uiteraard niet te betalen want TPG gaat echt niet voor 0,50 euro een rechtzaak aanspannen omdat de portokosten niet betaald zijn.
Maar bij herhaardelijk niet betalen (ja, het wordt geregistreerd) kan de postbezorging op het adres wel gestaakt worden...
  maandag 18 juli 2005 @ 13:54:26 #164
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28908745
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef Carport het volgende:

[..]

Uit interesse, niet kwaad bedoeld ofzo: Doe je dat ook als dit bij een hele straat zo is? Oftewel, zo'n 50 adressen retour sturen?
[..]

Maar bij herhaadelijk niet betalen (ja, het wordt geregistreerd) kan de postbezorging op het adres wel gestaakt worden...
Ja ok bij herhaaldelijk wel ja maar ik heb een vijftal keer zo'n ding gekregen (jaja naai je eigen collega's ff) en ik heb er denk ik vier van betaald. Ik heb trouwens wel elke keer de 50 cent teruggevraagd van de afzender omdat het voornamelijk betalingen waren van klanten.

Niet bij 50 adressen, dan wordt het te gek natuurlijk. Dan zou ik eerst overleggen met mijn groepsleider.
pi_28909651
Blijf niet zo doorhameren Goofup.
Dat bedrijf is fout bezig, niet TPG en wij hier al helemaal niet.

Dat bedrijf heeft vast al brieven van TPG gehad en heeft zich er niks van aangetrokken en nu zijn de postbodes daar het ws zat.
Beetje dom bedrijf wat zich niet interesseert in z'n post...kom je ver mee.
pi_28909743
TPG ownt gewoon
† The 3 Kings †
pi_28911775
Zo, weet nu waar alle klanten zitten....bij 1 klant heb ik 10 minuten moeten zoeken, maar ik heb t gevonden Nu maar eens de deur uit om te gaan blazen met de TPG bus en een Slayer bandje, aangezien ie geen cd speler heeft
† The 3 Kings †
  maandag 18 juli 2005 @ 16:14:27 #168
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28912636
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:45 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, weet nu waar alle klanten zitten....bij 1 klant heb ik 10 minuten moeten zoeken, maar ik heb t gevonden Nu maar eens de deur uit om te gaan blazen met de TPG bus en een Slayer bandje, aangezien ie geen cd speler heeft
Ouderwetse troep.
pi_28918271
Ja, treurig dat ze geen cd speler hebben zeg... Maarja t ging goed en klinkt wel redelijk Nu nog meer bandjes ervan vinden

De route zelf ging echt te simpel, ben blij dat ik van te voren ffies de route nagereden had anders had ik er niet echt uitgekomen
† The 3 Kings †
  maandag 18 juli 2005 @ 19:20:16 #170
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28918335
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, treurig dat ze geen cd speler hebben zeg... Maarja t ging goed en klinkt wel redelijk Nu nog meer bandjes ervan vinden

De route zelf ging echt te simpel, ben blij dat ik van te voren ffies de route nagereden had anders had ik er niet echt uitgekomen
Er is bij ons ook zo'n routje langs allerlei boerderijen. Ik ben een paar keer meegereden met degene die hem reed, was een autoroute, gewoon voor de gein. Daar zou ik de eerste paar keer ook wel met een lijst met huizen van volgorde voor meenemen.
  maandag 18 juli 2005 @ 21:46:05 #171
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_28923712
Jemig, staat er niets in de CAO over verplichte airco en CD-speler?
STAKEN!!!!
pi_28924102
Ja dat zou wel verplicht moeten worden, best benauwd, en dan met je ramen dicht rijden omdat het plenst
† The 3 Kings †
pi_28938145
bah, tis dinsdag, ik moet weer 4 dagen werken.
maar dan een hele week vrij! Jippie
pi_28938547
Wat is de opzegtermijn als je ontslag neemt?
Krijg je je opgespaarde vrije uren betaald als je onstlag neemt? (ik heb nog 65 uur ofzo)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28939185
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef Beach het volgende:
Wat is de opzegtermijn als je ontslag neemt?
Krijg je je opgespaarde vrije uren betaald als je onstlag neemt? (ik heb nog 65 uur ofzo)
1 maand dacht ik
Ja, je krijg je uren uitbetaald. Let er wel op dat je ze ook echt krijgt!
Overigens kan je beter een dealtje sluiten met je vestigingsmanager dat je graag vrij wilt totdat al je uren op zijn en dan daaropvolgend je ontslag nemen.
pi_28940012
Precies, zo doen de meeste mensen het hier. Plannen wanneer je er mee wilt stoppen en dan tot die dag al je vrije dagen opmaken. Als je ze gewoon laat uitbetalen gaat er een groot deel naar de belastig geloof ik. En dat is natuurlijk zonde.
pi_28946071
Die kan je toch ook weer terugeisen aan t eind van t jaar?
† The 3 Kings †
pi_28946821
Ja, maar dan moet je tot het eind van het jaar wachten . Ik zou ze zelf liever opmaken totdat ik weg ben en dus nog een maand of wat (als zaterdagpostbode zijnde) uitbetaald krijgen.
pi_28953522
Nu we het toch over vrije uren gaan hebben wil ik ook iets vragen .
Ik heb dus normaal een zaterdag contract van 3 uur.
Nu werk ik dus gemiddeld zon 4 uur per dag de hele week door (ma t/m za).
Verder neem ik de hele vakantie geen vrij.
Hoe zit het in deze situatie met de vrije uren die ik er bij krijg? of krijg ik er niets bij?
En als ik doordeweeks 1 dag vrij wil zijn gaat dit ook van die opgespaarde vrije uren af?
pi_28953675
Je hebt een zaterdag contract van 3 uur. Dan lijkt het me niet zo dat wanneer jij doordeweeks werkt, wanneer je eigenlijk niet hoeft te werken, want zo'n contract heb je niet, er verlofuren af gaan.

Met dat extra werken bouw je extra verlofuren op. Ik weet niet precies hoeveel je krijgt, maar voor ieder extra uur dat je werkt krijg je een x aantal minuten verlof.
pi_28956465
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:57 schreef OMG het volgende:
Je hebt een zaterdag contract van 3 uur. Dan lijkt het me niet zo dat wanneer jij doordeweeks werkt, wanneer je eigenlijk niet hoeft te werken, want zo'n contract heb je niet, er verlofuren af gaan.
Klopt, pas zodra je minder dan 3 uur per zaterdag werkt gaat dit van je verlofuren af. Vrij nemen doordeweeks kan dus nooit van je verlofuren af gaan.
Als je vrij wilt hebben op een zaterdag en doordeweeks 3 uur werkt, wil dat overigens niet zeggen dat je geen verlofuren moet inleveren. Wel kan je je teamcoach ff aansporen om creatief om te gaan met zijn urenregistratieprogrammaatje. Overigens weet ik dat niet helemaal zeker, maar zoiets speelde bij ons ook een tijdje.
quote:
Met dat extra werken bouw je extra verlofuren op. Ik weet niet precies hoeveel je krijgt, maar voor ieder extra uur dat je werkt krijg je een x aantal minuten verlof.
8 minuten per gewerkt extra uur is mij verteld.
pi_28960946
quote:

quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:19 schreef Carport het volgende:

[..]

Klopt, pas zodra je minder dan 3 uur per zaterdag werkt gaat dit van je verlofuren af. Vrij nemen doordeweeks kan dus nooit van je verlofuren af gaan.
Als je vrij wilt hebben op een zaterdag en doordeweeks 3 uur werkt, wil dat overigens niet zeggen dat je geen verlofuren moet inleveren. Wel kan je je teamcoach ff aansporen om creatief om te gaan met zijn urenregistratieprogrammaatje. Overigens weet ik dat niet helemaal zeker, maar zoiets speelde bij ons ook een tijdje.
[..]

8 minuten per gewerkt extra uur is mij verteld.
dank je
pi_28961828
Na de aanslagen in London hebben wij opeens een sticker in de auto over wat te doen als je in gevaar komt met gevaarlijke stoffen... Hebben meerdere mensen deze stickers gezien? Ze zijn geel en zitten bij ons naast het contact.... Ik zag ze van de week al, maar ben gewoon benieuwd of meerdere vestigingen dit ingelast hebben
† The 3 Kings †
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2005 @ 01:30:49 #184
73911 ultra_ivo
pi_28964217
Die instructie's zijn al heel oud. Moeten ook in iedere vestiging ophangen. Latex handschoenen kregen we als procesbegeleiders in de periode van de miltvuurgekte.
  woensdag 20 juli 2005 @ 07:47:34 #185
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_28966370
Zometeen mag ik weer
Met vandaag alleen 1 particuliere HAH (waar er in mijn wijk dus maar drie van bezorgd hoeven te worden ), dus die tijd van gisteren (11.15 thuis) kan ik vast aanscherpen!
pi_28966624
Ik hoop voor je dat het weer daar een beetje redelijk is, want ik kreeg net de laatste 150 meter voordat ik bij m'n afstudeerbedrijf aankwam even een stortbui over me heen.
pi_28968845
Succes voor diegene die hier moeten gaan lopen. Af en toe wordt je gewoon weggeblazen
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:47 schreef TheSorrow het volgende:
Na de aanslagen in London hebben wij opeens een sticker in de auto over wat te doen als je in gevaar komt met gevaarlijke stoffen... Hebben meerdere mensen deze stickers gezien? Ze zijn geel en zitten bij ons naast het contact.... Ik zag ze van de week al, maar ben gewoon benieuwd of meerdere vestigingen dit ingelast hebben
Een aantal auto's van ons hadden die stickers al. Nu zijn ze in alle auto's opgeplakt. Ik vind het een beetje overdreven eigenlijk, maargoed.
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:38:01 #188
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28971867
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:23 schreef Troeta het volgende:
Blijf niet zo doorhameren Goofup.
Dat bedrijf is fout bezig, niet TPG en wij hier al helemaal niet.

Dat bedrijf heeft vast al brieven van TPG gehad en heeft zich er niks van aangetrokken en nu zijn de postbodes daar het ws zat.
Beetje dom bedrijf wat zich niet interesseert in z'n post...kom je ver mee.
ja, sorry dat het overkwam als een aanval op jullie. Is eigenlijk meer bedoeld om duidelijk te maken dat ik het niet rechtvaardig vind dat de klant die de brief verstuurt moet boeten voor het niet in orde zijn van de brievenbus van de ontvanger en om de service te kunnen verbeteren. Het gaat niet om het geld wat het kost. Die paar centen kunnen er wel af.
Het gaat erom dat het probleem er met het terugsturen van de post niet mee oplost. Dat de TPG een brief, of meerdere brieven heeft verstuurd, kan ik als klant natuurlijk niet zien, maar daar ging ik eigenlijk wel vanuit. Ttoen ik echter de brief voor een derde (en vierde) maal terugkreeg, kreeg ik daar zo mijn twijfels aan. Ook was ik hierdoor nogal geirriteerd, vandaar de toon in mijn berichten.
Ik blijf van mening dat de ontvanger een waarschuwing en daarna een boete zou moeten krijgen in zo'n geval en niet de klant

[ Bericht 1% gewijzigd door Goofup op 20-07-2005 12:57:03 ]
pi_28972979
Ik vind het helemaal niet erg als er mensen (klanten) zijn die hier vragen stellen of een discussie aan willen gaan. Vaak zien mensen (zowel klanten, als wij postbodes) maar één kant van het verhaal. Een toelichting of een verduidelijking kan dan veel meer begrip en duidelijkheid opleveren. Als blijkt dat de fout inderdaad bij TPG ligt (wat ook vaak genoeg zo zal zijn), kunnen wij dat doorgeven waardoor dit punt verbeterd kan worden. Uiteindelijk worden beide partijen er beter van.

Ik vond het dan ook goed dat je het probleem van de te ver liggende brievenbussen aankaartte.
Zo had ik een aantal jaar geleden ook een hele straat met bussen die te ver weg lagen. Een aantal keer heb ik m'n teamcoach daarop aangesproken, maar er werd geen actie ondernomen. "We zouden eventueel wel een brief kunnen sturen een keer." was de reactie, maar verder werd er nooit wat gedaan. Na 2 jaar is er nog steeds niks gebeurd. Hier ligt de fout dan ook zeker bij de TPG lijkt me.
pi_28974990
Vandaag post mee teruggenomen, ivm ontoegankelijkheid tuin, ik had maar ff een fotootje genomen, zodat ze het ook konden zien, en op kantoor vonden ze dat ik groot gelijk had. Voor hetzelfde geld zitten er doorntakken in ofzo, dus ik ga t risico niet nemen met een korte broek en blote benen

† The 3 Kings †
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:12:17 #191
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28975042
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag post mee teruggenomen, ivm ontoegankelijkheid tuin, ik had maar ff een fotootje genomen, zodat ze het ook konden zien, en op kantoor vonden ze dat ik groot gelijk had. Voor hetzelfde geld zitten er doorntakken in ofzo, dus ik ga t risico niet nemen met een korte broek en blote benen

[[url=http://img208.imageshack.us/img208/511/afb0019it.th.jpg]afbeelding][/URL]
Camera meenemen tijdens werken.

Groot gelijk dat je het mee terug genomen had. Dit kan echt niet.
pi_28975589
In mn mobiel zit die camera
† The 3 Kings †
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:35:57 #193
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28975846
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:28 schreef TheSorrow het volgende:
In mn mobiel zit die camera
K750i of 6230i?
pi_28975888
6230 normaal
† The 3 Kings †
pi_28976555
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

K750i of 6230i?
6230i maakt veel betere foto's joh

Maar inderdaad, om daar nou post te gaan bezorgen
pi_28976700
De 6230 was er eerder en die heb ik dus ook .

En ach, als ik bij zo'n soort voortuin aankom dan loop ik gewoon dwars door en over al die planten. Moeten ze het maar bijhouden.
pi_28976769
Mmm, tjah, en vervolgens vliegen er twintig wespen om je heen en merk je dat je acht keer geprikt bent door een stel muggen ofzo...
pi_28976856
+ Zoals ik al zei, wie weet zitten er allemaal doorns/prikkels ofzo, en om daar nou met blote poten doorheen te gaan, neen dank u... Ze snoeien t maar, zo niet stuur ik zodra ik er loop alles retour.. Maar t zijn toch niet van die mensen die van verzorging en netheid houden, de ramen van de deur zijn supersmerig,en er ligt altijd wel een stapel met post binnen
† The 3 Kings †
pi_28977262
Ik draag altijd schoenen als ik moet werken.
pi_28977304
Ik bedoel blote benen
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')