In de vetpan kieperen natuurlijk! Wat dacht jij dan?!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
... ik ...uuhm... ik... ... ik durf het bijna niet te vragen.. maaaaarrrrr
wat doettie dan met die kaassoufleetjes?
veel te veel was zondig toch?quote:
jah, dat begrijp ik wel.. maar gesmolten kaas.. met een krokant laagjequote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In de vetpan kieperen natuurlijk! Wat dacht jij dan?!.
Take your mind out of the gutter!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, dat begrijp ik wel.. maar gesmolten kaas.. met een krokant laagje
geen idee he
Trustequote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Camoth het volgende:
nou, ik ga een poging tot slapen doen dan maar. Bedankt voor de lieve woordjes, ga eraan denken morgen![]()
11 uur in de ochtend weet ik het, en dan scheur ik wel meteen naar huis om het nieuws met jullie allen te delen. Duim voor me
![]()
ik zal aan je denken in mijn slaapquote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Camoth het volgende:
nou, ik ga een poging tot slapen doen dan maar. Bedankt voor de lieve woordjes, ga eraan denken morgen![]()
11 uur in de ochtend weet ik het, en dan scheur ik wel meteen naar huis om het nieuws met jullie allen te delen. Duim voor me
![]()
wat is jouw fetish dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Take your mind out of the gutter!.
and get mine while you're at it..
quote:
wel weer een goed excuus om jankend tegen pup aan te kruipen ..quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Weer heerlijk alles bij mekaar gejankt. Dat lucht op
optellen tot er iets uit komt ?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets met getalletjes... aftrekken tot je een breuk krijgt?
matig.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets met getalletjes... aftrekken tot je een breuk krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |