quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef jackson het volgende:
Ik lees dat er kritiek op de reeks is
mja maar zolang het gewoon netjes blijft en de dingen onderin de OP in de gaten houd moet het best goed komen lijkt mequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef jackson het volgende:
Ik lees dat er kritiek op de reeks is
nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef hannatokkie het volgende:
kan de titel niet veranderd worden in ONZ slowchat?
Ik zie ook geen reden waarom niet..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef Janetje het volgende:
[..]en waarom niet?
Deze wereld is vol kritiek.. spot.. sarcasme.. dus waarom niet?
Alles kanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef hannatokkie het volgende:
kan de titel niet veranderd worden in ONZ slowchat?
En anders maar nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja maar zolang het gewoon netjes blijft en de dingen onderin de OP in de gaten houd moet het best goed komen lijkt me
Hoe wassu vakantiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef PrintScreen het volgende:
Owja, hoi ks, Janetje, jackson en rpp
Havoc zit nu natuurlijk nagelbijtend toe te kijken hoe zijn "ideaal" ten onder gaat
Ach, als het niet door hogerhand tot een halt wordt geroepen.. denk ik dat we nog wel even doorkunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie ook geen reden waarom niet..
Viel me niet tegen dat et nog liep hier
hahaa.. ow ja, hoi PSquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef PrintScreen het volgende:
Owja, hoi ks, Janetje, jackson en rpp
Havoc zit nu natuurlijk nagelbijtend toe te kijken hoe zijn "ideaal" ten onder gaat
quote:
Dat is ook het enige waar je bang voor kunt zijn... Verder kunnen mensen er weinig aan doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, als het niet door hogerhand tot een halt wordt geroepen.. denk ik dat we nog wel even doorkunnen
Precies.. nou ja.. ik ben er ook niet echt bang voor..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar je bang voor kunt zijn... Verder kunnen mensen er weinig aan doen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Helemaal top, alleen jammer dat het weer zo snel voorbij was.
Nog jammerder is het dat het weer hier zo zwaar k*t is
Hoe is het met u?
Dat hoorde ik ze ook wel eens zeggen in de ArenAquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies.. nou ja.. ik ben er ook niet echt bang voor..whatever will be will be.. zullen we maar zeggen
Het is zo waar bij te houden! Zelfs door mij!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
hahaa.. ow ja, hoi PS
Ach.. het komt wel goed hoor.. ik denk alleen dat het nu wat langzamer zal gaan.. veel fijner ook
Minder gebagger ook, nou ja, minder, ander gebaggerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
hahaa.. ow ja, hoi PS
Ach.. het komt wel goed hoor.. ik denk alleen dat het nu wat langzamer zal gaan.. veel fijner ook
hahaha...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ze ook wel eens zeggen in de ArenA
Jij hebt het nog in het vooruitzichtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed
Alles lekker joh.. lekker vakantie en ga a.s donderdag voor 2weken naar Portugal !
Hmmjah... daar zet ik me al jaren voor in.. voor die baggeraars...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
hahaha...ach.. ze houden dit nog wel even aan... het houdt de baggeraars van het forum zullen we maar zeggen he..
Zeker niet als je een dikke villa hebt gehuurd met prive zwembadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij hebt het nog in het vooruitzicht
Portugal, is ook zeker niet verkeerd om naar toe te gaan.
Waar ga je heen? Ik ga de 23e naar Albufeira.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed
Alles lekker joh.. lekker vakantie en ga a.s donderdag voor 2weken naar Portugal !
Dat word dus overdag bij het zwembad hangen en s'avonds zuipen bij het zwembad?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker niet als je een dikke villa hebt gehuurd met prive zwembad
Dat heb je zeker goed voor elkander! Met hoeveel mensen ga je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker niet als je een dikke villa hebt gehuurd met prive zwembad
Ahh... ik ben daar ook ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik ga de 23e naar Albufeira.
7man (waarvan 1 vrouw)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb je zeker goed voor elkander! Met hoeveel mensen ga je?
rompompomquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:28 schreef rompompom het volgende:
Dit bedoelen ze met postopkrikken. Dit had je best in 1 post kwijt gekund.
De limiet voor gewone users om te posten is 300 per topic. Simpel.
Hij was hard op weg naar een kwartet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:28 schreef rompompom het volgende:
Dit bedoelen ze met postopkrikken. Dit had je best in 1 post kwijt gekund.
De limiet voor gewone users om te posten is 300 per topic. Simpel.
Like we carequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:29 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hij was hard op weg naar een kwartet.
quote:
Ik heb gister echt teveel gezopen... ben nog aan het bijkomen.. en ik moet strax weerquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb gister echt teveel gezopen... ben nog aan het bijkomen.. en ik moet strax weer
En morgen weer...
Zucht... misschien vanavond maar rustig aan
Nou bij mij wel... halve avond staan draaien(platen) en hele avond echt flink doorgezopen.. er was nog zat bier maar aan mij heeft et niet gelegenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef Janetje het volgende:
[..]ik ken het.. had gister ook genoeg op
Maar bijkomen was niet nodig
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dachten ze hier ook:
[afbeelding]
Dat ziet eruit als een gezond glas bierquote:
Das in ieder geval beter dan dat er niet genoeg bier is en dat het wél aan jou heeft gelegenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou bij mij wel... halve avond staan draaien(platen) en hele avond echt flink doorgezopen.. er was nog zat bier maar aan mij heeft et niet gelegen
het is niet verplicht om bier te drinkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb gister echt teveel gezopen... ben nog aan het bijkomen.. en ik moet strax weer
En morgen weer...
Zucht... misschien vanavond maar rustig aan
behalve de huishoudmerk-bier DV, dat wil je echt niet proeven!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een gezond glas bier
De gezondheid straalt ervan af. Zo'n glas zou eigenlijk vol moeten blijvenWel eraan drinken maar toch ijskoud en vol blijvend.
Amstel smaakt trouwens ook best lekker. Maar ik vind alle bieren wel lekker. Alle bieren weet ik niet, heb bij lange na nog niet alles geproefd jammer genoeg. Grolsch vind ik ook erg lekker
Je bent hardop aan het denken, wist je dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De gezondheid straalt ervan af. Zo'n glas zou eigenlijk vol moeten blijvenWel eraan drinken maar toch ijskoud en vol blijvend.
Amstel smaakt trouwens ook best lekker. Maar ik vind alle bieren wel lekker. Alle bieren weet ik niet, heb bij lange na nog niet alles geproefd jammer genoeg. Grolsch vind ik ook erg lekker
hoiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef PeRi het volgende:
Jackson popje. Even snel een vraagje. Wanneer ben je op vakantie? Dan kan ik wellicht wat gaan schuiven in de planning.
Da's ook weer waarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Das in ieder geval beter dan dat er niet genoeg bier is en dat het wél aan jou heeft gelegen
Hmm... nooit aan gedachtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het is niet verplicht om bier te drinken
Wel eens op ja... jaren geleden...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:47 schreef Knoekie het volgende:
Iemand dat ES bier weleens op?
Wat een ranzig spul is dat zeg![]()
Er zijn schijnbaar mensen die het wel lekker vinden. Bij de Appie komen er dagelijks wel een aantal blikjes langs.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel eens op ja... jaren geleden...
Drink het eigenlijk nooit... geef me dan maar water
Een aantal blikjes... die rotzooi is niet aan te slepen bij de AH in Tielquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar mensen die het wel lekker vinden. Bij de Appie komen er dagelijks wel een aantal blikjes langs.![]()
Dat was sarcastisch bedoeld. Elke keer als ik zulke bliksjes langs zie komen, vraag ik me af hoe mensen zich dat aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Een aantal blikjes... die rotzooi is niet aan te slepen bij de AH in Tiel
veel zwervers in de buurt zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Een aantal blikjes... die rotzooi is niet aan te slepen bij de AH in Tiel
oquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:51 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Elke keer als ik zulke bliksjes langs zie komen, vraag ik me af hoe mensen zich dat aan kunnen doen.![]()
Denk etquote:
mja, dat het nooit in je opgekomen is, verbaast mequote:
zal wel net zo erg zijn als het huismerk van de dirkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:47 schreef Knoekie het volgende:
Iemand dat ES bier weleens op?
Wat een ranzig spul is dat zeg![]()
Echt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja, dat het nooit in je opgekomen is, verbaast me
Hoe stom het misschien tegen over je vrienden is, een keer nee zeggen kan best
omgquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dachten ze hier ook:
[afbeelding]
Precies Grolsch über alles. Hertog Jan en Warsteiner smaken me ook bestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
H-Jquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Precies Grolsch über alles. Hertog Jan en Warsteiner smaken me ook best
quote:
Ik verveel me...quote:
Ik ben aan het zuipen...:)quote:
stoer man, dan wordt je stronken enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben aan het zuipen...:)
Ik ga zo blowen!
waarom spaarde je niet voor een lancia delta?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:57 schreef Fwnk het volgende:
ik dacht dat jullie bij de 150 waren
Ik heb een té geile nieuwe rtelefoon
of was de telefoon duurderquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:57 schreef Fwnk het volgende:
----> GADquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:57 schreef Fwnk het volgende:
irritante smileyquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:33 schreef 9christensen het volgende:
mja ik ga zo heen biertanken [afbeelding]
je avatarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Boe
nee iedereen zit in dat geile topic van annemarietjuhhhhquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:25 schreef freiss het volgende:
How, niemand is er meer...
donders mooi joh van tukkerforumquote:
Mooooi hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
donders mooi joh van tukkerforum[afbeelding]
Even kijken dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:37 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee iedereen zit in dat geile topic van annemarietjuhhhh![]()
dat dach ik!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
stoer man, dan wordt je stronken enzo![]()
is het dan niet stoer om taalfouten te maken ofzoquote:
Al wel een keer gehoord.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:19 schreef wappiej het volgende:
je kent het spreekwoord hé
Liever een goeie Kroeg dan eh.. een verre vriend, een kudtgezin en een goede buur..
speedyrichquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:41 schreef AMD64 het volgende:
AMD64 is terug na een (onterechte) ban.
met jouw IP?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee AMD64. Die eikel van een speedyRich was (volgens Breuls) aan het klooien.)
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Wij waren 2 dagen op mijn netwerk aan het internetten. Zie de MED hierover.
Hm jaquote:Mocht iemand SpeedyRich spreken, vertel hem dat hij mag komen uitleggen waarom er een shitload aan requests vanaf zijn IP kwam. Dat IP is vanzelfsprekend gebanned.
ah, op die mountainbikequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dus dat was niet SR's IP. Maar het IP van mijn netwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |