quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef jackson het volgende:
Ik lees dat er kritiek op de reeks is
mja maar zolang het gewoon netjes blijft en de dingen onderin de OP in de gaten houd moet het best goed komen lijkt mequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef jackson het volgende:
Ik lees dat er kritiek op de reeks is
nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef hannatokkie het volgende:
kan de titel niet veranderd worden in ONZ slowchat?
Ik zie ook geen reden waarom niet..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef Janetje het volgende:
[..]en waarom niet?
Deze wereld is vol kritiek.. spot.. sarcasme.. dus waarom niet?
Alles kanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef hannatokkie het volgende:
kan de titel niet veranderd worden in ONZ slowchat?
En anders maar nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja maar zolang het gewoon netjes blijft en de dingen onderin de OP in de gaten houd moet het best goed komen lijkt me
Hoe wassu vakantiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef PrintScreen het volgende:
Owja, hoi ks, Janetje, jackson en rpp
Havoc zit nu natuurlijk nagelbijtend toe te kijken hoe zijn "ideaal" ten onder gaat
Ach, als het niet door hogerhand tot een halt wordt geroepen.. denk ik dat we nog wel even doorkunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie ook geen reden waarom niet..
Viel me niet tegen dat et nog liep hier
hahaa.. ow ja, hoi PSquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef PrintScreen het volgende:
Owja, hoi ks, Janetje, jackson en rpp
Havoc zit nu natuurlijk nagelbijtend toe te kijken hoe zijn "ideaal" ten onder gaat
quote:
Dat is ook het enige waar je bang voor kunt zijn... Verder kunnen mensen er weinig aan doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, als het niet door hogerhand tot een halt wordt geroepen.. denk ik dat we nog wel even doorkunnen
Precies.. nou ja.. ik ben er ook niet echt bang voor..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar je bang voor kunt zijn... Verder kunnen mensen er weinig aan doen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Helemaal top, alleen jammer dat het weer zo snel voorbij was.
Nog jammerder is het dat het weer hier zo zwaar k*t is
Hoe is het met u?
Dat hoorde ik ze ook wel eens zeggen in de ArenAquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies.. nou ja.. ik ben er ook niet echt bang voor..whatever will be will be.. zullen we maar zeggen
Het is zo waar bij te houden! Zelfs door mij!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
hahaa.. ow ja, hoi PS
Ach.. het komt wel goed hoor.. ik denk alleen dat het nu wat langzamer zal gaan.. veel fijner ook
Minder gebagger ook, nou ja, minder, ander gebaggerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
hahaa.. ow ja, hoi PS
Ach.. het komt wel goed hoor.. ik denk alleen dat het nu wat langzamer zal gaan.. veel fijner ook
hahaha...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ze ook wel eens zeggen in de ArenA
Jij hebt het nog in het vooruitzichtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed
Alles lekker joh.. lekker vakantie en ga a.s donderdag voor 2weken naar Portugal !
Hmmjah... daar zet ik me al jaren voor in.. voor die baggeraars...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
hahaha...ach.. ze houden dit nog wel even aan... het houdt de baggeraars van het forum zullen we maar zeggen he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |