quote:Volgens mij let Armstrong alleen maar op Ullrich. Zelfs Vino gaat hij niet halen. Het was heel boeiend. Vino ging op een gegeven moment, een andere gevaarlijke man ging mee en Ullrich ging ze halen!!!
Nou ja, alles behalve een belg neem ik aan. En wrs alles behalve een Vlaming.quote:Het was echt niet te zien op de beelden die we te zien kregen. In een Belgische kermiskoeres was het een e.a. geweest, behalve als de medevluchter van de Nederlander een Belg was, dan zou de Belg winnen.
Zijn ploeg was nergens vandaag, Armstrong had Ullrich nog als meesterknecht.quote:
Tour geslaagd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef okee6 het volgende:
Rabo heeft z'n zege plus de trui die het beoogde voor Rasmussen, prima zaken doen vandaag
In Belgische kermiskoersen wint bij twijfel de Belg, ook als het verschil 20 cm is ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, alles behalve een belg neem ik aan. En wrs alles behalve een Vlaming.
Maar goed, Kloden is al een keer tweede geweest in de tour, dus Weening verdient het meer.
Ullrich deed geen trap te veel hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zijn ploeg was nergens vandaag, Armstrong had Ullrich nog als meesterknecht.
Op een bepaald moment werd zowel Armstrong als Ullrich in no time door 10 man ingehaald, dat verbaasde me echt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zijn ploeg was nergens vandaag, Armstrong had Ullrich nog als meesterknecht.
Ullrich reed Armstrong terug toen Vino en Basso aanvielen en reed hem ook nog eens naar voren in de groep. Als Vino gaat dan moet Ullrich gewoon bij Armstrong in het wiel zitten en niet de meesterknecht van Armstrong gaan uithangen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ullrich deed geen trap te veel hoor.
Armstrong zat wel in zijn wiel, maar Ullrich bleef alleen maar bij de groep..
Precies, daarom moet het management van T-Mobile vanavond maar eens een hartig woordje met der Jan spreken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:02 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens mij let Armstrong alleen maar op Ullrich. Zelfs Vino gaat hij niet halen. Het was heel boeiend. Vino ging op een gegeven moment, een andere gevaarlijke man ging mee en Ullrich ging ze halen!!!
Ja idd. Net met Boogerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Noca het volgende:
Leuke beelden Ned 2 nu!
We gaan nog een mooie tour tegemoet, denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
hopen dat het overslaat naar de rest van de Rabo's
Hij zal zijn eigen plaats wel hebben willen verdedigen schat ik zo..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ullrich reed Armstrong terug toen Vino en Basso aanvielen en reed hem ook nog eens naar voren in de groep. Als Vino gaat dan moet Ullrich gewoon bij Armstrong in het wiel zitten en niet de meesterknecht van Armstrong gaan uithangen.
Klopt, dit is een opsteker. Aanvallen loont. Hopelijk gaan ze nu meer aanvallen en niet gokken op een 6e plek in het klassement voor Menchov. Dekker kan zeker nog een overgangsrit pakken en Rasmussen een bergrit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Frenkie het volgende:
Dit slaat in bij een ploeg. Gaan goede dingen gebeuren met die ploeg..
Het domste wat je kunt doen als je rivaal het gewicht van de koers draagt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hij zal zijn eigen plaats wel hebben willen verdedigen schat ik zo..
en nog wat rode rugnummers.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Oldbie het volgende:
De tour kan niet meer kapot na de decpetie van vorig jaar:
4x bolletjes (2x Dekker; 1x Kroon; 1x Rasmussen)
1x etappe
En de tour is net begonnen....wat volgt??
Vlak Boogerd en Menchov niet uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, dit is een opsteker. Aanvallen loont. Hopelijk gaan ze nu meer aanvallen en niet gokken op een 6e plek in het klassement voor Menchov. Dekker kan zeker nog een overgangsrit pakken en Rasmussen een bergrit.
Hij kan beter Armstrong het werk laten opknappen en Armstrong Vino terug laten halen en dan zelf een aanval plaatsen. Wil hij Armstrong verslaan dan moet hij niet in dienst gaan rijden van Armstrong, maar dan moeten ze Armstrong kapotrijden. Dat lukt best, want Klöden, Vino en Ullrich lijken goed in vorm, de ploeg van Armstrong was nergens vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hij zal zijn eigen plaats wel hebben willen verdedigen schat ik zo..
Rasmussen zat niet in de uiteindelijke kopgroep, hij zat op 2'30". Ik weet niet of die wel helemaal fris isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, dit is een opsteker. Aanvallen loont. Hopelijk gaan ze nu meer aanvallen en niet gokken op een 6e plek in het klassement voor Menchov. Dekker kan zeker nog een overgangsrit pakken en Rasmussen een bergrit.
Boogerd 18e vandaag.quote:
Menchov vind ik niet zo'n winnaarstype, maar wie weet als hij in de bergritten in de kop van de wedstrijd kan meedraaien. Boogerd is ook kanshebber. Als Rabo blijft aanvallen verwacht ik dat ze nog sowieso twee ritten gaan winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |